موشکاف ۱۴ شهریور شکایت دزدان نظامو میبره پیش سر دستة دزدا

موشکاف ۱۴ شهریور
?موشکاف: سلام! سال ۸۸ تو بیت عظما میگفتن صندلی آقا لق شده. هاهاهاها. الان با این اوضاعی که نظام ولایت و خود عظما داره باید گفت صندلی آقا رو ویبره اس. اصلا لقوه گرفته، طوری میلرزه که انگار منار جنبونه. هاهاهاها.
آخوند احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان ارتجاع
تلاش برای ثبت هزینة ناکارآمدی دستگاه به پای رهبر ما یه مسئله ای که الان مبتلا بهش هستیم که نابسامانی هایی که در مملکت هست مخصوصا در این وضعیت که آره گرانی و کمبود و مشکلات و فقر مردم و این حرفا همه را به پای رهبر بگذارن. و بگن که بله تقصیر ایشونه کانهو فعال ما یشا ایشونه در همه کارهای اجرایی در همه کارهای قضایی.
?موشکاف:‌هاهاهاها. جنتی یادش رفته که تو قانون اساسی نظام نوشته « قوای حاکم از مقننه‌ و مجریه و قضائیه زیر نظر ولایت مطلقه امر وامامت امت» ه. هاهاهاها. البته اینا جواب یارو کروبیه که نوشته «خبرگان اگه خبرگان باشه باید از نتایج سیاست‌های راهبردی رهبر در سه دهه گذشته که کشورو به اینجا رسونده پرسش کنه». هاهاهاها. از سگای دست آموز عظما میخواد که پاچة خودشو بگیرن. هاهاهاها.


پروانه سلحشوری جلسة علنی مجلس ارتجاع ۱۳ شهریور
میخواستم از امتیاز گیری و بده بستان هایی که برخی نمایندگان انجام می دهند صحبت کنم و اینکه طرح هایی که بعضا مطرح می شود اولویت کشور و جامعه نیست و وقت مجلس را می گیرد و اینکه روزهای بسیاری به طرح سوال و استیضاح بی نتیجه و بی فایده می گذرد اما باز دیدم مگر نظارت استصوابی شورای نگهبان اجازة انتخاب بهتری را داده است. و به ناچار مردم ما را انتخاب کرده اند. که شاید جای دیگری را که حقش نمایندگی بود را گرفته ایم.
« می‌خواستم از نهادهای نظامی و شبه نظامی و حضور همه جانبه آنها در امور کشور انتقاد کنم، ولی مگر می شود به گروهی که سه گانه قدرت، ثروت و نیروی نظامی را با هم دارند، اعتراض کرد، می خواستم از فقر، گرانی، بیکاری و درد مردم بگویم، اما دیدم چه بگویم که آنقدر دولت آشکار و پنهان وجود دارد که نمی دانیم چه کسی مسئول اقتصاد است».
?موشکاف: د د دی دی دی! عجب عریضه ای نوشته. هاهاهاها. سرتونو درد نیارم کلی از این حرفا زده. هاهاهاها. اون نظارت استصوابی رو خوب اومد. البته مجبور شد اعتراف کنه اصلا نمایندة مردم نیستن. هاهاهاها. اما از اینا گذشته حالا ببینین آخر سر به کی پناه میبره. هاهاهاها.
و خطابم را مقام رهبری قرار می دهم زیرا اعتقاد دارم که تنها راه برون رفت از ابر چالشهای فعلی ورود رهبری برای نجات کشور است. همانگونه که ده سال پس از انقلاب در زمان امام خمینی نیاز به بازنگری قانون اساسی دیده شد و چنین نیز شد اکنون از مقام رهبری تقاضا دارم در مواردی که به نظر می رسد جمهوریت و اسلامیت نظام آنطور که باید در جامعه شکل بگیرد صورت نگرفته به تغییرات در این حوزه ها کمک کنند.
?موشکاف: هاهاهاها. شکایت دزدان نظامو میبره پیش سر دستة دزدا. هاهاهاها. بعله. این روزا تو نظام ولایت طوری شده که همه دارن با اینجور حرفا از نظام فاصله میگیرن که او روزی که به زودی می رسه، بگن ما که با نظام نبودیم. هاهاها. آخه اون روز خیلی نزدیکه هاهاهاها. کارگزارای نظام خوب میدونن چی میگم. هاهاهاها

لطفا به اشتراک بگذارید: