موشکاف ۱۸ شهریور این روزا ویروس نگرانی و هشدار تو نظام اپیدمی شده

موشکاف ۱۸ شهریور
?موشکاف: سلام! خوب و خوشین؟! همچین سر دماغ هستین؟!‌ عرض کنم خدمتتون که این روزا ویروس نگرانی و هشدار تو نظام اپیدمی شده. هاهاهاها. همین چن روز پیش بود که عظما از جنگ اقتصادی و جنگ تبلیغاتی علیه نظام صحبت می کرد، این دفه نوبت شیخ فری بود که نق نق کنه. هاهاهاها.

آخوند روحانی – ۱۷ شهریور
«امروز جنگ، جنگ اقتصادی است، امروز جنگ روانی است، جنگ تبلیغاتی است و دولت در صف مقدم این جنگ است. اولا من از همه میخوام همه احزاب‌، گروه‌ها، قوا و ارگان‌های مختلف امروز نه روز گله‌مندی، نه روز رقابت و نه خدای ناکرده روز انتقام است، چرا که همه در میدان مبارزه هستیم«
?موشکاف: بعله، بالارفتن نرخ ارز همش تبلیغاته، سکه گرون شده؟ هاهاهاها. همش جنگ روانیه. به قول عظما پوشک بچه گیر نمیاد؟ هاهااها. اینم تبلیغات. باور ندارین از خود بچه ها بپرسین هاهاهاها.
« امروز در بازار ارز شما التهاب می‌‌بینید که بخشی از آن بخاطر فشار آمریکا و خارجی است اما به عنوان رئیس دولت اعلام می‌کنم که بخشی از این التهاب منشأ داخلی دارد. یعنی صادرکننده دولتی و خصولتی، ارزی را که باید امروز در اختیار سامانه نیما قرار دهد با تأخیر ۴۸ ساعته انجام می‌دهد و این کار خیانت به کشور است».
?موشکاف: نچ! نچ! نچ! دیدین عجب کشف بزرگی کرد؟! فقط همین؟، واقعا همین ۴۸ ساعت تاخیر خصولتی ها، چه به روز ملت هاهاهاها. اونوت در این 48ساعت و بعدش چکار می کنن؟ تازه وقتی می دن به «سامانة نیما» چه گلی به سر کی زده می شه؟ خب چرا جلوشون نمی گیری؟ هاهاهاها و به این ترتیب بود که این کشف شیخ فری تو کتاب رکورد های گینس ثبت شد. هاهاهاها. برو یارو! برو بسیجیاتو خر کن! هاهاهاها.
تو لازم نیس بگی، ملت خودشون همه چی رو می دونن، من باب یاد آوری عرض می کنم از شعارشون بفهم. مرگ بر خامنه و مرگ بر روحانی و یه شعار اساسی دیگه : اصلاح طلب! اصول گرا! دیگه تمومه ماجرا! هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: