موشکاف ۲۵ شهریور از نظر بچه های قیام منکر اول، نظام ولایت فقیهه

موشکاف ۲۵ شهریور
?موشکاف: سلام! یه زمانی نظام ولایت منتظر ماه محرم بود تا اون بکنه بازار مکاره با شرکت روضه خونا و مداحا و بسیجیا. اما حالا کار به جایی رسیده که خودش از محرم می ترسه و اوضاع و احوالش جوریه که یه کسی باید واسه خود این بدبخت روضه بخونه، چون حال و احوال نظام درامه. هاهاهاها.
آخوند علم‌الهدی ـ نمایش جمعه مشهد 23شهریور


مرحله سوم امر به معروف و نهی از منکر عملی ست قیام کنیم حرکت کنیم برخورد کنیم حتی در درگیری های فیزیکی بر حسب تناسب با جریان منکر و با عامل منکر
علم الهدی: آموزه دوم مرز نشناسی امر به معروف و نهی از منکر.
ما تا به کجا امر به معروف و نهی از منکر کنیم اینکه بعضیها فکر کردن قانون مرز امر به معروفه قانون مرز امر به معروف نیست،
پس مرز برای امر به معروف نیست نمیتوانم بگم امروزی که من آبروم در خطر افتاد دیگه امر به معروف و نهی از منکر نمی کنم، و در عین حال ساکت و آرام بنشینم. مرز نداره نهی از منکر .
?موشکاف: هاهاهاها. بسیجیای گیج و ویج! بیاین امر و نهی ولایی تون رو بکنین تا حسابی از این چشمة جوشان و خروشان مشت و لگدی که قراره نصیبتون بشه فیض ببرین. هاهاها. نکنه جا بمونین! هاهاهاها.
آخوند صدیقی ـ نمایش جمعه تهران 23شهریور
امر به معروف و نهی از منکر که بقدری عملا متروک شده آدم رویش نمیشه در مورد امر به معروف و نهی از منکرحرف بزند چون فقط حرف است عینیت امر به معروف و نهی از منکر اگر هم باشه در مورد آدمهای ضعیف آدمهای خجل که چیزی به آدم نمیگویند والا عده ای را اینقدر جسور کردند اینقدر را جهالت ها ذهن شون را مخدوش کردندکه امر به معروف را برای خودش کأنه یک مزاحم می بینه یک مانع رسیدن به زندگی می اما چه کنیم که بد عمل کردیم گردن کلفتها را گذاشتیم آمدیم سراغ ضعفا حالا اینجور شده که همه میگویند این یک شوخیاست امر به معروف یعنی چی؟ نهی از منکر یعنی چی؟ وقتی گردن کلفتهای سیاسی اقتصادی همه جور میتوانندچپاول کنند غارت کنند آنوقت آدم بره سراغ یک دختر تازه به کار رسیده تحریک شده معلومه که نمی پذیرند
?موشکاف: هاهاهاها. معلومه که یارو شیخ گریان تجربه اش از علم الهدی بیشتره. آخه تو تهرانه و ضرب شصت بچه های قیامو بهتر چشیده. هاهاهاها. بعله. از نظر بچه های قیام منکر اول، نظام ولایت فقیهه و معروف اول، قیام علیه آخونداس. هاهاهاها. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: