موشکاف ۸ مهر خوشخیالی عظما ازFATF

موشکاف ۸ مهر
?موشکاف: سلام! این عظمای فلک زده با انداختن توپ اف ای تی اف تو طویلة نظام فک کرد راحت شده و میتونه یه گوشه بتمرگه و نشخوار خودشو بکنه. هاهاهاها. اما تصویب دو لایحه از چهار لایحه همان و شاخ به شاخ شدن باندای نظام همان. هاهاهاها.
خبرگزاری حکومتی فارس ۶ مهر
جمعی از دانشجویان، طلاب و مردم انقلابی کشورمان امروز بعد از نماز جمعه در سراسر کشور در اعتراض به تصویب لوایح مربوط به FATF و پیوستن به این معاهده تجمع می‌کنند.
بنابراین گزارش این تجمع با عنوان « نه به FATF» توسط جمعی از تشکل ها و فعالان دانشجویی کشور برگزار خواهد شد.
گفتنی است در تعدادی از شهرها هم نمایندگانی از تشکل های دانشجویی در تجمع سخنرانی خواهند کرد.
برخی از تشکل های دانشجویی امروز با توزیع بروشور مردم را از خطرات پیوستن به FATF آگاه خواهند کرد.
?موشکاف: هاهاهاها. آمریکا یه دونه گوگل داره، تو گوشی و کامپیوتر هر کسی پیدا میشه، حالا ببینین نظام ولایت با این همه گاگول چطوری دنیا رو فتح میکنه. بسیجی های گاگول ساندیس خور رو میگم. هاهاهاها. حالا ملاحظه بفرمایین که تو دلقک بازی های سیرک جمعه تو مشهد چه خبر بوده.
تلویزیون رژیم – 6 مهر
اون دولتهایی که با کمال وقاحت ادعای دموکراسی مگه از جریان اف ای تی اف نبودند(بی ربطی جمله از گوینده است) اونها اعضای همین کنوانسیون بودند پس چرا این کار را انجام دادند پس چرا خلاف عمل کردند نمایندگان ما تو مجلس بفهمند دارند چی را تصویب می کنند؟
?موشکاف: هاهاهاها. کارشناسان زیادی این جملة علم الهدی رو بررسی کردن و فقط فهمیدن میخواسته یه چیزی راجع به اف ای تی اف بگه ولی چون خودش هم دقیقا نمیدونسته چی میخواد بگه یه سری کلمات نا مفهومو با فرغون ریخته وسط. هاهاهاها.
خبرگزاری حکومتی دانشجو – ۳۱ شهریور
تصویب CFT لکه ننگی است که بر دامن مجلس می‌ماند/ FATF در ظاهر بشردوستانه و در باطن خطرناک و مغرضانه است.
یزدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: fatf مانند تمام معاهدات بین المللی ظاهر بشردوستانه و خیرخواهانه‌ای دارد، اما باطن آن بسیار خطرناک و مغرضانه است.
وی افزود: در ظاهر می‌گویند می‌خواهیم اقتصاد بین المللی را از طریق مقابله با پولشویی و تامین منابع مالی تروریسم تنظیم کنیم که این خیلی خیرخواهانه به نظر می‌رسد، اما باطن و روح خطرناک fatf اشراف بر مبادلات پولی و بانکی و اشراف بر تمام ریز مسائل اقتصادی ایران است تا از این طریق بتوانند تحریم‌های اقتصادی را که علیه کشورمان به عنوان ابزار فشار و ابزار جنگ نوین استفاده می‌شوند به صورت دقیقتر و نقطه ای‌تر اجرا کنند تا اقتصاد کشورمان بیشتر تحت تلاطم و آشوب قرار بگیرد
?موشکاف: هاهاهاها. یه جوری میگه اقتصاد کشور که انگار یادش رفته امام دجالش گفت اقتصاد مال خر است. هاهاهاها. بعله، طنابی به گردن نظام انداخته شده که هرچه بیشتر ورجه وورجه کنن، راه نجاتی ندارن که هیچ، طنابه سفت تر هم میشه. هاهاهاها. تازه این از نتایج سحر است، بذار صبح ۱۳ آبان و موج تحریمای جدید به نظام برسه، اون وقت اگه حالی به عظما مونده بود حالشو بپرس. هاهاهاا. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: