موشکاف ۹ مهر شاخ مهره های نظام تو طویلة مجلس بدجوری به هم گیر کرده!

موشکاف ۹ مهر
?موشکاف: سلام! شاخ مهره های نظام تو طویلة مجلس بدجوری به هم گیر کرده! هاهاهاها. چرا؟ سر اف ای تی اف. هاهاهاها. یارو لاریجانی هر چه کرد که اف ای تی اف رو هم مثل برجام 20دییقه ای به خورشون بده، نشد که نشد. هاهاهاها. جلسة غیرعلنی هم نتیجه نداد. هاهاهاها. این بار سر لایحة سی اف تی بود، CFT کنوانسیون بین‌المللی مقابله با تأمین مالی تروریسم.
خبرگزاری حکومتی ایسنا – 8 مهر
« توپ CFT در زمین مجلس/ زورآزمایی موافقان و مخالفان FATF در بهارستان»
احتمالا امروز یکی از روزهای تاریخ ساز مجلس است... اگر این لوایح تصویب نشود و ایران نتواند نظر FATF را جلب کند، سازوکار اروپا و کشورهایی همچون چین و روسیه برای تعامل بانکی و مالی با ایران دچار مشکل شده و عملا بانک‌های خارجی نمی‌توانند با ایران ارتباط برقرار کنند، این نظر اکثر کارشناسان پولی و بانکی است.
« به نظر می‌رسد بخش اعظمی از نمایندگان مجلس موافق تصویب این لایحه باشند» ...«ابتدای هفته گذشته جلسه‌ای با حضور رئیس مجلس، روسای سه فراکسیون سیاسی مجلس و رئیس کمیسیون امنیت ملی و وزیر خارجه تشکیل شد تا اجماعی حاصل شود که فراکسیون ولایی آن جلسه را تحریم کرد».


?موشکاف:‌ هاهاهاها. توپ سی اف تی اومد تو زمین مجلس اما معلوم نشد کجا رفت. به نظر میاد خورده با شاخ مهره های نظام وترکیده. هاهاهاها. شاخ تو شاخ اونقدر جدی بود که دلواپسا ۶۰،۷۰ تا بسیجی رو تحت نام دانشجو آوردن دم طویله که شعار بدن. هاهاهاها. خود کریمی قدوسی و سالک و پژمان فر هم که عضو مجلسن قاطیشون بودن. هاهاهاها.
کیهان خامنه‌ای – ۷ مهر
«بزک کنندگان FATF بارها مدعی شده‌اند که در شرایط فعلی چاره‌ای نداریم و باید هرطور شده به FATF بپیوندیم.
این ادعا در حقیقت توجیه مدیریت فشل و ناکارآمد دولت در رفع مشکلات اقتصادی و بهبود وضع موجود است».
« حالا همین جماعت بدون توجه به نتیجه عبرت‌آموز و پرهزینه برجام مدعی است که با FATF قیمت دلار 18 هزارتومانی کاهش پیدا می‌کند.
لابد می‌خواهند با FATF این نرخ را به 40 هزار تومان برسانند و بعد بگویند یک برجام و FATF سومی درباره واگذاری مولفه‌های قدرت و امنیت ملی باید منعقد شود!».
?موشکاف: هاهاهاها. دلار40 تومنی! هاهاهاها. می دونن به کجا می خوان برسوننش. حرف یارو اینه که با این اف ای تی اف دردی از دردای بی درمون نظام درمون نمیشه که هیچ، تازه خود زنی هم محسوب میشه. هاهاهاها. حالا ببینین دبیر مصلحت نظام چی گفته. سبزعلی رضایی رو میگم. هاهاهاها.
پاسدار محسن رضایی – ۸ مهر
« با تصویب FATF نه تنها ایران از لیست سیاه این مجموعه بیرون نمی‌آید بلکه تازه بحث قدم بعدی مطرح می‌شود؛ یعنی تازه گروه FATF بررسی خواهد کرد که آیا ایران از لیست سیاه بیرون بیاید یا نه! و ممکن است این مرحله چندین سال طول بکشد و عملاً کشور با وجود تصویب لوایح FATF، چند سال معطل بماند.
?موشکاف: هاهاهاها. این می گه در یک کلام نظام ولایت دنبال نخود سیاس. هاهاهاها. عظما هم هنوز مردده که بالاخره با اف ای تی اف قر قهرمانانه بده یا با لیست سیاه اف ای تی اف. هاهاهاها. دو جورش یه جوره! حالا بریم جلوتر روشن میشه. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار. ✳️⭕️?

لطفا به اشتراک بگذارید: