موشکاف ۱۷ مهر این اف ای تی اف حسابی حال نظامو گرفته

موشکاف ۱۷ مهر
?موشکاف:‌ سلام! یادتونه دیشب بهتون گفتم که تصویب این یارو لایحة سی اف تی، اول جنگ و دعواهاس. هاهاهاها. حرف یارو ظریف که گفت شیخ فری نمیتونه تضمین بده اف ای تی اف زخمای نظامو علاج میکنه دلواپسا رو شیر کرد. هاهاهاها. اول ببینین ظریف چی گفت.


جواد ظریف ـ مجلس ارتجاع 15مهر 97
نه بنده و نه آقای رئیس جمهور نمی توانیم تضمین بدهیم که با پیوستن به لایحه عدم حمایت مالی از تروریسم مشکلات ما حل خواهد شد. اما می توانیم تضمین بدهیم که با نپیوستن به این لایحه آمریکا بهانه مهمی را برای افزایش مشکلات ما پیدا خواهد کرد.
ما وقتی که با چینی ها صحبت می کنیم، چینی ها که دیگه نیات استکباری علیه ایران ندارن، چین از نظر مواضع بین المللی مواضعی بسیار شبیه ایران داره. چین شریک راهبردی جمهوری اسلامیه، ما توافق جامع همکاری های راهبردی با چین داریم. ما با روسیه شریک راهبردی هستیم اما رییس بانک مرکزی روسیه سه روز پیش به آقای دکتر همتی گفته بدون اف ای تی اف ما نمی توانیم کار شما رو انجام بدیم. چینی ها بارها گفتن بدون اف ای تی اف نمی توانیم.
?موشکاف: هاهاهاها. این اف ای تی اف حسابی حال نظامو گرفته هاهاهاها. البته هنوز شوربای نگهبان و مصلحت نظام مونده و این تصویب نهایی نیست. بخاطر همینه که دلواپسا حسابی درگیر شدن و ریش نیم بند شیخ فریو می کشن. هاهاهاها.
کیهان خامنه ای – ۱۵ مهر
یادتان باشد وزیر خارجة ما هستید.
«هدف از مذاکرات هسته‌ای آنگونه که خود آقایان مطرح کرده بودند، لغو تحریم‌ها بود و سؤال از آقای ظریف آن است که؛ آیا تحریم‌ها لغو شده‌اند و یا ده‌ها تحریم دیگر نیز به تحریم‌های قبلی اضافه شده است؟! آقای ظریف اگر فقط به همین یک سؤال پاسخ بدهد، ارزیابی دقیقی از برجام ارائه کرده است».
... اما بخش دیگر سخنان دیروز آقای ظریف خسارت‌بارتر از آن است که قابل تصور باشد! ایشان در بخش دیگری از سخنان دیروز خود در جلسه علنی مجلس ... گفته‌اند؛ «‌نه من و نه آقای رئیس‌جمهور نمی‌توانیم تضمین بدهیم که با پیوستن به CFT مشکلات ما حل خواهد شد. اما می‌توانیم تضمین بدهیم با نپیوستن به این لایحه، آمریکا بهانه مهمی را برای افزایش مشکلات ما پیدا خواهد کرد»!... آقای ظریف، برادر بزرگوار، شما وزیر خارجه ما هستید یا مسئول رفع مشکلات آمریکا؟!
?موشکاف: هاهاهاها. بعله، از نظر یارو شیخ فری و این یارو ظریف، چه منفی چه مثبت، راه نجات نظام از آمریکا می گذرد. هاهاهاها. خودشونم می دونن که با اف ای تی اف هم آبی واسه نظام گرم نمیشه اما اگه نکنن بیچارگیاشون بیشتر می شه. هاهاهاها. بیچارگی یعنی همین. مجبورن تن بدن. هاهاهاها.
روزنامة حکومتی وطن امروز
«بانک مرکزی از ماه‌ها قبل به طور زیرپوستی و باز هم تحت فشار برنامه اقدام FATF ترغیب شبکه بانکی به تحریم داخلی نهادهای مورد تحریم آمریکا را آغاز کرده است. دولت تا امروز هیچ گامی برای جلوگیری از وارد شدن نهادهای مالی داخلی به تحریم ریالی نهادهای انقلابی برنداشته است.
آیا این معنایی جز این دارد که بخش‌هایی از دولت اساسا بدشان نمی‌آید بخش دفاع و امنیت تحت فشار قرار گیرد؟».
?موشکاف: هاهاهاها. بعله. داستان، داستان جنگ و دعوای باندیه، نه حتی مصالح کل نظام. هاهاهاها. همین دلواپسا که زیر علم عظما سینه می زنن، دنبال منافع خودشونن، و الا می دونن که برجام و اف ای تی اف با اوکی عظما بوده. هاهاهاها. القصه، این تازه شروع ماجراس. آتیش این جنگ از اینم شعله ور تر میشه. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: