موشکاف ۱۸ مهر سی اف تی هم که آخرین لایحة اف ای تی اف بود تصویب شد

موشکاف ۱۸ مهر
?موشکاف: سلام! سی اف تی هم که آخرین لایحة اف ای تی اف بود تصویب شد، دلار هم از ۲۰ تومن شده ۱۴، ۱۵ تومن، خب یعنی همه چیز نظام حل شده دیگه! هاهاهاها. چی؟! حل نشده؟! اعتصابه؟! اونم سراسری؟ هم کامیوندارا، هم کارگرای نفت، هم بازاریا؟ به به! ب ب به به! هاهاهاها. اینا همه علایم یه چیزه: تنزل بی پایان نظام. ملاحظه بفرمایین:
کریمی قدوسی مهرة باند دلواپسان
رمز کلام آقای ‎ظریف که در مجلس فرمودند «نه من و نه آقای رئیس‌‌‌جمهور تضمین نمی‌کنیم؛ که با پیوستن به کنوانسیون منع تامین مالی تروریسم مشکلات کشور برطرف شود»، در این است که بر اساس خطی مشی ایشان و رئیس‌جمهور؛ بعد از پذیرش همه این قراردادها و حل نشدن مجدد مشکلات اگر بازهم از ایشان بپرسید آقای وزیر، این ملت بعداز برجام و ‎FATF دیگر چه اقدامی باید انجام دهند تا مشکلات برطرف شود؟! قطعا پاسخ می‌دهند دست برداشتن از موشک و عدم حمایت ازجریان ‎مقاومت.
?موشکاف:‌ هاهاهاها. بعله، جام زهرای موشکی و منطقه ای هم در راهه. نگران نباش. هاهاهاها. البته اگه تا اون موقع ملت ترتیب نظامو نداده باشن. هاهاهاها. چون همه میدونن که این اوضاع و احوال اقتصادی زیر سر آخونداس. هاهاهاها. حتی کارشناسای خودشونم مقر میان که دست نظام تو کاره. هاهاهاها.
صادق ملکی -کارشناسان اقتصادی رژیم
« همه کسانی که با دلار سر و کار دارند، می دانند حقیقت چیست. همه چیز روشن است. دلار را کسی کنترل می کند که دلار در دستان اوست. در ایران دلار عمدتا در دست دولت است هرچند که با تحریم حجم آن کم می شود اما باز دولت بزرگترین بازیگر آن بوده و خواهد بود» « با اعتماد مردم بازی نکنید. دلار به این قیمت نخواهد ماند واگر مذاکره ای صورت نگیرد و ساختار بر همین روند بچرخد افزایش نرخ ارز با توجه به تحریم های پیش رو امری مورد انتظار است. اظهار این سخن که امریکا هر کاری از دستش بر می آمد را انجام داده است، منجر به سست کردن اراده های روزهای سخت تر می شود. نه به خود و نه به مردم، دروغ نگوییم».
?موشکاف:‌هاهاهاها. اراده های روزهای سخت تر! هاهاهاها. میدونین کدوم اراده رو میگه؟ ارادة فرار و گشتن دنبال سوراخ موش که اتفاقا موجوده. زیاد هم هست. هاهاهاها. فرار واسه چی؟ واسه اینکه ملت صبرشون سر اومده هاهاهاهاها


روزنامة حکومتی ایران – ۱۴ مهر
‌ «امید اجتماعی آن قدر صدمه دیده که موضع جامعه در برابر هر چیز حتماً همراه با خشم و بدبینی و ناامیدی است... مجموعه این مسائل امنیت روحی و روانی را از جامعه گرفته است. اگر هم مسئولان حکومت صحبتی می‌کنند از سوی جامعه گفتار درمانی تلقی می‌شود و فایده‌ای ندارد»... «مردم می‌خواهند به سمتی حرکت کنند که مشکلات‌شان حل شود و وقتی کسی نیست خود دست به کار می‌شوند».
?موشکاف: هاهاهاها. جامعه، همراه با خشم؛ حرفای نظام، گفتار درمانی؛ مردم هم که خودشون دست به کار شدن. وحشتو می بینین هاهاهاها. بله اعتراف پشت اعتراف به این که هیچ راه حلی نیست و خلاصه رژیم از هر راهی بره می رسه به پرتگاه سرنگونی، چون اونی که باید ضربة نهایی رو بزنه حاضره هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: