موشکاف ۲۲ مهرعظمای فلک زده، سران قوای نظامو صدا کرد، یه اسمی هم روشون گذاشته، چی بود؟!

موشکاف۲۲ مهر
?موشکاف:‌ سلام! یارو ظریف راس میگفت که نه خودش و نه شیخ فری نمی تونن تضمین بدن که بعد امضای اف ای تی اف دردی از دردای نظام دوا میشه، اما این قسمتو که با امضای اف ای تی اف دست آمریکا بسته می شه، بدجوری اشتب زد. هاهاهاها. چون خزانه داری آمریکا بلافاصله یه توصیه نامة ۱۹ صفحه ای واسة هشدار در رابطه با تجارت با ایران منتشر کرده. هاهاهاها. ببینین کیهان چه یقه یی از ظریف گرفته:



کیهان شریعتمداری – 20 مهر
«آقای ظریف! FATF بهانه را از آمریکا نگرفت». در حالی که هنوز جوهر امضای نمایندگان پای لایحه CFT خشک نشده است، خطاب به آقای ظریف و دیگر دولتمردان و نمایندگان حامی پیوستن به FATF باید گفت، همان‌طور که منتقدان نیز پیش از این به درستی ‌اشاره کرده بودند، پیوستن به سازمان‌های مافیایی از جمله FATF و اجرای دستورات آن هیچ‌گاه بهانه را از آمریکا نخواهد گرفت».
?موشکاف: هاهاهاها. تازه این که چیزی نیست. خبر خوندم تو ویکلی استاندارد که آمریکا میخواد نظام ولایتو از سوئیف هم قطع کنه. هاهاهاها. یعنی شیر ورود و خروج پول بانکای نظامو ببنده. هاهاهاها. البته این، تمام درد نظام نیست، قبلنا اینجور مشکلاتشو با کارای تروریستیش حل می کرد، الان دیگه آل کاپون بازیاش شده قوز بالا قوز. هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین.


روزنامة حکومتی وطن امروز – ۲۱ مهر
حدود 3 ماه از بازداشت غیرقانونی اسدالله اسدی، دیپلمات ایرانی در آلمان به اتهام واهی تلاش برای بمب‌گذاری در همایش منافقین در فرانسه می‌گذرد اما وزارت امور خارجه هنوز نتوانسته آنچنان که باید و شاید، حقوق اولیه و بدیهی این دیپلمات ایرانی را از کشورهای اروپایی بستاند.
تیرماه گذشته دادستانی فدرال آلمان مدعی شد این دیپلمات ایرانی مستقر در وین، مشکوک به همکاری با زوجی است که قصد حمله به تجمع گروهک تروریستی منافقین در پاریس را داشته‌اند. .. بازداشت و همچنین تصمیم دولت اتریش برای سلب مصونیت دیپلماتیک از یک دیپلمات ایرانی، گذشته از آنکه اتفاقی نادر و استثنایی در دنیای دیپلماسی به حساب می‌آید، برخلاف صریح حقوق دیپلماتیک نیز بود.
?موشکاف: هاهاهاها. آخه کجای دنیا رسمه که یه دیپلومات که داره انجام وظیفه می کنه رو دستگیر کنن، اونم به اتهام کاری که تا حالا خودش و همکارانش بارها انجام دادن کسی یم کاری به کارشون نداشته. هرچی یم میرزاقاسمی نظام به عنوان سخنگو به صحنه اومد و گفت این پیلومات تو اروپا به اندازة عبور از یه چراغ قرمزم سوء سابقه نداشته بازم کسی گوش نکرد. می گن میرزاقاسمی قرار خبر احضار سفیر اتریشم اعلام کنه که صداش کردن بهش گفتن از اتریش دیگه انتظار نداشتیم که مصونیت این مرد معصوم رو سلب کنه هاهاهاها.
?موشکاف: بعله، حال و روز نظام ولایت مثل آبکشیه که بخوان نشتیش رو بگیرن. هاهاهاهاها. به نظرتون کدوم سوراخو ببندن. هاهاهاها. تازه خبرای بیشتر از اینم تو راهه. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار

لطفا به اشتراک بگذارید: