موشکاف ۲۴ مهر سلام کلاف اف ای تی اف بد جوری دور کردن نظام پیچیده

موشکاف ۲۴ مهر
?موشکاف: سلام! کلاف اف ای تی اف بد جوری دور گردن نظام پیچیده. هاهاهاها عظما با این که نامه داده که مخالف تصویبش نیستم، اما یه جوری حرف زده که هر باندی مطابق میل خودش استفاده کنه. یه نمونه اش کیهانه ببینین شربتمداری چی نوشته. هاهاهاها.
‌ شریعتمداری – نمایندة خامنه ای در کیهان – 22 مهر
به آنچه ایشان در دیدار نمایندگان فرموده‌اند توجه کنید. می‌فرمایند؛ «هیچ لزومی ندارد که ما برویم چیزهایی را که نمی‌دانیم ته آن چیست یا حتی می‌دانیم که مشکلاتی هم دارد، به خاطر آن جهات مثبت و جنبه‌های مثبت، قبول بکنیم». حالا با فرض اینکه نقل قول مورد ‌اشاره از رهبر معظم انقلاب صحت داشته باشد، باید گفت که ایشان نیز در سودمند یا زیان‌آور بودن این لوایح به نتیجه نرسیده‌اند. بنابر ... لزومی ندارد لوایحی را تصویب کنیم که «نمی‌دانیم ته آن چیست». از این روی رد لایحه مورد ‌اشاره از سوی شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام، اقدامی عقلایی، منطقی، ضروری و لازمه تبعیت از رهنمود حکیمانه رهبر معظم انقلاب است. گفتنی است که نقل قول منتسب به حضرت آقا توضیح دیگری بر بیانات یاد شده ایشان در جمع نمایندگان است.... من به لبخند گرگ بدبینم.


?موشکاف: هاهاهاها. بپا گرگ نخورتت. هاهاهاها البته باید گرگش کور باشه که آشغالی مثل شربتمداری رو دندون بگیره. هاهاهاها. حالا عمق شقه و شکاف بین باندای نظامو دیدین؟! جالب اینه که خودشو میزنه به کوچة علی چپ و میگه نمیدونم تهش چیه. هاهاها. تهش رو عظما گفته، تنزل بی پایان، خودمونیش میشه درة سرنگونی. هاهاهاها.


حاجی دلیگانی عضو مجلس ارتجاع
fatf1
«دو خاصیت برای الحاق به FATF گفتند، فقط دو تا بیشتر هم بلد نبودند. بیشتر هم اصلا نیست. که ما هم قبول نداریم یکی می گفتند اگر ما به اف ای تی اف بپیوندیم اروپایی ها گفتن که ما راحت تریم. خداشاهده. این عین جمله ای بود که اینا می گفتند. برای اینکه اونا راحت تر باشند شما میخواین این را انجام بدین. نکته دوم می گفتند که آقا قیمت ارز بالا رفتنش و پایین اومدنش به این بستگی داره که ما به اف ای تی اف بپیوندیم یا نپیوندیم. این هم که رسوا شدید. دیدید که چه در بالا رفتن قیمت ارز چه در پایین اومدن قیمت ارز هیچ ارتباطی بینFATF و قیمت ارز وجود نداشت».
?موشکاف:‌ هاهاهاها. بعله، از نظر دلواپسان نظام اف ای تی اف خود تحریمیه. هاهاهاها. حالا ببینین حرف آخر اون باندیا چیه. هاهاهاها.
روزنامة حکومتی اعتماد – 23 مهر
« تصویب پیوستن به کنوانسیون FATF شاید به تنهایی نتواند مشکلی از کشور ما حل کند و شاید در برخی مصادیق هم مانعی باشد، لیکن تفسیر زمانی و مکانی پیوستن به این سازمان و برهه طرح موضوع و قرار گرفتن آن در سفره سیاست خارجی کشورمان، راهی جز تصویب آن را باقی نگذاشته بود».
?موشکاف: هاهاهاها. بعله، اینطور که به نظر میرسه نظام ولایت چاره ای نداره جز اینکه با ساز اروپایی ها برقصه. هاهاهاها. یه چیزی تو مایه های همون نرمش قهرمانانه که عظما سر برجام گفته بود. به امید این که شاید چیزی بهش برسه. حالا ببینیم دایناسورای شوربای نگهبان هم پاش میان یا نه. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: