موشکاف ۲۸ مهر عظما گذاشته رو رگبار و همینطوری میزنه به شیخ فری و باندش

موشکاف ۲۸ مهر
?موشکاف: سلام. یارو شیخ فری یه کلیدی رو کرد که قفلای نظامو باهاش وا کنه، ظاهرا عکس چرخوند، چون بیشتر قفل شدن. هاهاهاها. حالا طوری شده که هم باند عظما و هم باند خودش می زنن تو سرش. هاهاهاها. به این میگن ورشکستگی. هاهاهاها. ببینین تو مجلس نظام چطوری سکة یه پولش می کنن.
کسانی که در داخل می‌خواهند به این نتیجه برسند که جز تسلیم شدن به امریکا راهی وجود ندارد، خیانت می‌کنند. می‌خواهند که ملت را به این جمعبندی برسانند که در کشور بن‌بست است. در کشور هیچ راهی جز زانو زدن و تسلیم شدن در برابر امریکا وجود ندارد». مصداق این فرمایش رهبر معظم انقلاب کیست؟
- همهمة جمعیت
- بلند بگید! بازم بگید!... دو نفرند آقای روحانی، آقای علی لاریجانی».
- تکبیر!
?موشکاف:‌هاهاهاهاها. اگه با همین فرمون برن این تکبیرشون تبدیل به تک تیر هم میشه. هاهاهاها. بعله، این رئیس جمهور نظامه که اینطوری از خجالتش درمیان. هاهاهاها. البته یادمون نرفته که اون موقع ها که برجام گل کرده بود، عظما میگفت من خودم شروع کردم. اونم با یه معتمد محلی. هاهاهاها. حالا همه چیو میندازه گردن شیخ فری. هاهاهاها.
کیهان خامنه ای – ۲۷ مهر
رهبر انقلاب در استفساریه «لوایح ۴گانه و کنوانسیون‌ها» فرمودند«با بررسی این لوایح در مجلس مخالفتی ندارم تا مسیر قانونی خود را طی کند». لذا اولا تاکید رهبرمعظم انقلاب بر بررسی «لوایح ۴گانه و کنوانسیون‌ها» در مجلس، به معنی موافقت ... نبود، ثانیا درحقیقت تاکید بر اداره کشور ازطریق مجاری قانونی براساس مردمسالاری دینی بود. ثالثا با توجه به بیاناتشان در دیدار نمایندگان تاکید براین بود که نمایندگان پس از بررسی این لوایح، با اخذ جهات مثبت و حذف جهات منفی ... خود اقدام به تهیه طرح مستقل براساس منافع و امنیت ملی کشور کنند که متاسفانه همان‌گونه که در برجام، خطوط قرمز ترسیمی و راهنمایی‌های رهبری رعایت نشد، در تصویب FATF نیز چنین شد!. رابعا حضرت آقا در ملاقات نمایندگان صریح نظرشان را بیان و فرمودند: «گفتم مجلس مستقلّاً خودش، فرض کنیم در باره مبارزه با تروریسم یا با پولشویی قانون بگذراند». با این وجود مگر کنوانسیون دیگری در مجلس مطرح بود که حرف ایشان نیاز به تفسیر و استفساریه داشته باشد؟
?موشکاف: هاهاهاهاها. کیهان عظما گذاشته رو رگبار و همینطوری میزنه به شیخ فری و باندش. هاهاهاها. اما چه کنن که این قایم موشک بازیا واسه تصویب اف ای تی اف برا تفریح نیست، از سر ناچاریه. هاهاهاها. اما باند شیخ فری هم ساکت ننشسته، اونا میگن همه چی زیر عبای عظماس. هاهاها.


عباس عبدی – مهرة باند روحانی – ۲۵ مهر
« بنده در این ماجرا اصلا آقای روحانی را نمی‌شناسم، به من ربطی ندارد چه کسی مقصر بود. میخواستند نپذیرند. همان موقع که برجام نهایی شد هم نوشتم و این را در درجه اول نه محصول آقای روحانی که ناشی از خواست و اراده رهبری نظام معرفی کردم».
?موشکاف: هاهاهاها. بعله. عظما در چنان بن بستی گیر کرده که حتی نمیتونه مسئولیت اوکی کردناشو هم بپذیره. هاهاهاها. آتیش خشم ملت از یه طرف، سونامی تحریمهام که تو راهه هاهاهاها. فعلا خدانگهدار

لطفا به اشتراک بگذارید: