موشکاف ۲۹ مهر آش نا امیدی مردم از نظام چنان شور شده که آشپزباشیای امورات نظام هم

موشکاف۲۹ مهر
?موشکاف: سلام، آش نا امیدی مردم از نظام چنان شور شده که آشپزباشیای امورات نظام هم دیگه به قول یارو نمیتونن به روی نامبارکشون نیارن و با سیلی هم که شده صورتشونو سرخ کنن. هاهاهاها. یکی شون یارو جهانگیریه. همونی که دلارش معروفه. هاهاهاها. دلار 4200 تومنیش الان چنده؟ ۱۴ تومن؟ هاهاهاها.
اسحاق جهانگیری - ۲۶ مهر
هم مسائل سیاسی و هم بین المللی و منطقه ای به نوعی در هم آمیخته شدند که شاخص این شرایط در همین جملاتی است که می گویند کاهش امید اجتماعی و سرمایه اجتماعی.
در واقع مسئله اصلی و مهم کشور این است که دچار فرسایش سرمایه های کشور شدیم. قطعا خسارت سرمایه های اجتماعی از سرمایه های مالی بیشتر است. وقتی این اتفاق می افتد هر سیاستی تبیین کنید هیچ پاسخی دریافت نمی‌کنید
?موشکاف: هاهاهاهاها. امید درمانی چی شد پس؟ مگه شیخ فری و عظما نگفته بودن امید درمانی کنین؟! هاهاهاها. بعله، کار از امید درمانی هم گذشته، خودشون هم میدونن که کار از کار گذشته. ملاحظه بفرمایین.
محمود صادقی عضو مجلس ارتجاع از باند اصلاح طلب
«به دولتمردان می‌گویم چرا مردم را در خواب نگه می‌دارید؟ باید هشدار دهیم که روزهای سختی را پیش‌رو داریم. در ماه‌های پیش‌رو با کسری بودجه کم سابقه مواجه هستیم و باید ببینیم نظام چگونه با این شرایط مواجه می‌شود».
«اصلاح‌‌‌‌طلبان فقط هدف‌شان به قدرت رسیدن است و وقتی به قدرت می‌رسند دیگر برنامه ندارند. ما غافل هستیم که شعار «اصلاح‌‌‌طلب، اصولگرا، دیگه تمومه ماجرا» شعار بدنه جامعه است».
«امیدواریم عمق استراتژی خودمان را به جای سواحل مدیترانه در جامعه خودمان جستجو کنیم».
?موشکاف: هاهاها. یه لگد به عظما میزنه و میگه احمق! عمق استراتجیکو وردار بیار اینجا، نه تو سوریه و لبنان و اون ورا. هاهاهاها. قبلش هم که یه لگد به شیخ فری و باندش زد که فقط دنبال صندلی ان. و از همه مهمتر اعتراف میکنه که «اصلاح طلب، اصولگرا، دیگه تمومه ماجرا». هاهاهاها. بعله ماجرا تمومه و شورش در پیشه. چه جوری؟؟؟ این جوری. هاهاهاها.
حسین راغفر-کارشناس اقتصادی رژیم – ۲۷ مهر
در شرایط کنونی ما با مشکل تصمیم گیری در داخل مواجه هستیم که ربطی هم به تحریم ها ندارد. ... قربانیان اصلی این مسئله همه مردم ایران هستند اما آنکه با یارانه زندگی می کند، دیگر چیزی ندارد. ما به سمت شورش پیش می رویم. ... کارگری که حقوق نگرفته، چگونه منابعش تامین شود و این باعث شورش می شود. همه این شورش ها شکل خواهد گرفت. ... نمی شود در سیاست کشور برخی حقوق شان ریالی باشد و برخی هزینه شان به تومان باشد و درآمدش به دلار باشد.
?موشکاف: هاهاهاها. بعله این دیگه حرف موشکاف نیستا هاهاهاها. این کارشناس خود این حکومته. می گه شورش در پیشه، شورش می شود و شورش خواهد شد. هاهاهاها. بعله شورش در پیشه، چون کانونهای شورشی یم آماده ان. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: