موشکاف ۱ آبان بنازم به قیام آفرینان که نظامو به چه وضع زار و نزاری انداختن

موشکاف ۱ آبان
?موشکاف: سلام! آروم آروم یا شاید هم تند تند داره پردة وضعیت قاراشمیش دولت شیخ فری کنار میره، هنوز استیضاح دو وزیر و استعفای دو تای دیگه سر و سامون پیدا نکرده که یارو جهانگیری که دلارش معروفه، بند وضعیت نظامو آب داده. هاهاهاها.
اسحاق جهانگیری – معاون اول آخوند روحانی – 29مهر
«آقای شریعتمداری از این موضع صحبت کرد که مدیران کشور ترسیده‌اند. این در حالی است که من بارها گفته‌ام در شرایط فعلی مدیران ریسک‌پذیر را می‌خواهیم. در واکنش به این صحبت‌های من برخی می‌گویند چرا در این شرایط مدیران را برکنار نمی‌کنید؛ آن‌ها فکر می‌کنند که در دستان من قلم و کاغذ است و راه که می‌روم، می‌توانم مدیر را برکنار کنم. این در حالی است که من تا الان اجازه برکناری منشی‌ام را پیدا نکرد‌ه‌ام چه برسد به وکیل، وزیر».
?موشکاف: هاهاهاها. یارو معاون اول رئیس جمهور نظامه یا برگ چقندر؟! هاهاهاها. شاید هم شلغم، اما نه! اقلا شلغم واسه سرماخوردگی خوبه، این یارو همون برگ چقندرم زیادشه. هاهاهاها.
غلامحسین کرباسچی – ۲۹ مهر
«اگر من به‌ جای او بودم که حتی نمی‌توانستم منشی خودم را تغییر دهم، یک روز هم در کابینه دولت نمی‌ماندم».
جعفرزادة ایمن آبادی عضو مجلس ارتجاع - ۳۰ مهر
ای کاش چنین مباحثی رسانه‌ای نمی‌ شد. بالاخره کشور در شرایطی نیست که انسجام و وفاق بین اعضای دولت بشکند. به نظر ،وزرای دولت عصبی و پرخاشگر هستند، صبر و حوصله کمی دارند و زود از کوره در می‌روند، کم طاقتی و فشار کار روی وزرا و مدیران دولت تاثیر منفی گذاشته است»...« اوضاع در دولت به‌هم ریخته است. در درون دولت حداقل 3فراکسیون اعتدالیون، اصلاح طلبان و مستقلین وجود دارد که به نوعی یکدیگر را خنثی می‌کنند».
?موشکاف: هاهاهاها. بنازم به قیام آفرینان که به نظامو به چه وضع زار و نزاری اندااختن. تازه ۱۳ آبان و سونامی تحریمای جدید هنوز نرسیده هاهاهاها. بعله، زمین که سفت بشه گاوا به هم شاخ می زنن. هاهاهاها.
روزنامة حکومتی جوان وابسته به سپاه پاسداران
«وصله پینه کابینه با وزیری که می‌خواهد نباشد!»
«شریعتمداری در یک تصمیم هماهنگ استعفا داد تا مدیریت ناکارآمد او گرفتار استیضاح نشود و با معرفی به عنوان گزینه پیشنهادی به وزارت کار برود و در واقع هزینه برکناری دوست رئیس‌جمهور به گردن مجلس بیفتد. محمد شریعتمداری گرچه گفته است دیگر هیچ مسئولیتی را نخواهد پذیرفت و «می‌خواهد نباشد»، اما برخی شواهد حاکی از آن است که لابی گسترده‌ای در مجلس و رسانه‌ها در جریان است تا او به وزارت «کار» گمارده شود. هرچند نمایندگان خانه ملت چندان به این وصله‌پینه روی خوش نشان نداده‌اند».
?موشکاف: هاهاهاها. بعله. وضعیت جر و واجر نظام دیگه با وصله پینه هم درست نمی شه. هاهاهاها. القصه، هر چی جلوتر میریم، از اینجور داستانا بیشتر میشه که کمتر نمیشه، آخه نظام ولایت به آخر خط رسیده. هاهاهاها. اینایی هم که کنار می کشن میخوان تا اوضاع واسشون بی ریخت تر نشده بار و بندیلو جمع کنن که به موقعش بتونن الفرار. هاهاهاها. اما دیگه دیر شده هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: