موشکاف ۲ آبان اینا سرشون به پاشون پنالتی میزنه اصلا معلوم نیست باهم چند چندن

موشکاف ۲ آبان
?موشکاف: سلام! خوبین؟ خوشین؟ برا موشکافی امشب آماده این؟ یارو جهانگیری میگفت حتی نمیتونه منشی شو عوض کنه، حالا هم دود و دم «دولت موازی» و «دولت پنهان» بلند شده. باند دلواپسان و پاسدارا این پیشنهادو رو میز شیخ فری فلج و درمونده گذاشتن که شاید گره از کار نظام وا شه. هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین:
«هر کی خارج از چارچوب رهبری، بیاد و هدفش نابودی و تضعیف دولت باشه، حتماً هدفش اشکال داره، حتما که هدف رهبری نیست؛ صحبت رهبری ناظر به این بود که بعضی از آقایون پیشنهاد دادند هم در اون جلسه تا انجایی که من مطلعم و هم در بیرون که آقا دولت چون دولت توان ادارة کشور رو نداره تو بعضی از عرصه‌ها، این نهادهای بزرگ اقتصادی که کارهای خوبی می‌کنند و توانمندی زیادی هم دارند، حتی خیلی از اونها زیر نظر رهبری‌اند اداره می‌شون اینا بیان و در واقع بیان و کار رو در خیلی از حوزه‌ها دست بگیرند؛ مدیریت کنند به جای دولت؛ یعنی حالا که دولت نمی‌تونه مدیریت کنه، این نهادهای بزرگ بیان، مأموریت پیدا کنند خلا دولت رو و خلأ توانمندی دولت رو پر بکنند حالا شما بگید نهادهای اقتصادی، تمام نهادهای اقتصادی ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد مستضعفان و همه این‌ها که البته الان فعال هستند... رهبری با این دیدگاه مخالفت کردند».
?موشکاف: هاهاهاها. دیدین تو یه پاراگراف چقدر قشنگ و تمیز می گه که رئیس جمهورتو نظام ولایت بوق هم نیست و کارا دس پاسداراس؟ هاهاهاها. البته قبلا خود شیخ فری هم گفته بود. «دولت با تفنگ» یادتونه که. اولش باند عظما حاشا کرد اما ببینین الان کیهان چی نوشته:
کیهان خامنه ای – 30 مهر
روحانی نباید خود را از ظرفیت‌های عظیم فکری و عملیاتی موجود در کشور محروم کند و معطل یک حلقه بسته مدیریتی بماند که هرچه در چنته داشتند، عرضه کرده‌اند.... «رئیس‌جمهور می‌تواند از ظرفیت‌هایی مانند قرارگاه سازندگی خاتم... استفاده کند. باید از سپاه و بسیج و دیگر مراکز... برای شکستن حصار تحریم و خودتحریمی استفاده کرد».
?موشکاف:‌ هاهاهاها. بعله، اینم از سر و کلة دولت با تفنگ که سر بزنگاه پیداش شد که قاپ شیخ فریو بدزده. هاهاهاها. اما این موازی کاریا که به همین جا ختم نمیشه، این قصه سر دراز دارد. هاهاهاها. نمونه اش گرگ دعوای نظام سر اف ای تی اف.
سایت حکومتی آرمان امروز – ۲۹ مهر
«مجمع تشخیص مرجع قانون‎گذاری نیست!»‌ «اخیراً مجمع تشخیص مصلحت نظام یک هیأت نظارت 15 نفره را تشکیل داده است مبنی بر اینکه همه مصوباتی که در مورد آن اعلام نظر می‎شود به این هیأت نظارت فرستاده می‎شود. این خلاف قانون اساسی است به این دلیل که مجمع تشخیص مصلحت نظام هیچ کار دیگری نمی‎تواند انجام دهد. فقط می‎تواند در صورت اختلاف بین شورای نگهبان و مجلس اختلاف نظر وجود دارد می‎تواند اعلام نظر کند».
?موشکاف:‌ هاهاها. اینا سرشون به پاشون پنالتی میزنه. اصلا معلوم نیست باهم چند چندن. هاهاهاها. آخه قیام و برگشتن تحریما یقه شونو گرفته ول کن هم نیست. هاهاها. به قول یارو «وضعیت جنگیه اما نمیخوان به ملت بگن» هاهاهاها. بعله، جنگ سرنگونی نظام ولایته. اینهمه گیج و ویجی سران نظام از همین بابته. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: