موشکاف ۷ آبان رکورد گیری شیخ فری رو دیدین؟ رکورد گیری تو طویله مجلس نظامو میگم

موشکاف ۷ آبان
?موشکاف: سلام بر دوستان عزیز خودم! رکورد گیری شیخ فری رو دیدین؟ رکورد گیری تو طویلة مجلس نظامو میگم. هاهاهاها. شیخ فری چنان تو وقاحت و شیادی می تاخت که باید رکوردشو تو گینس ثبت کرد. هاهاها. ملاحظه بفرمایین.
آخوند روحانی در مجلس ارتجاع – ۵ آبان
-مجلس-بررسی صلاحیت چهار وزیر پیشنهادی-سخنان روحانی -
ما جزو کشورهایی هستیم که از لحاظ آموزش از لحاظ بهداشت از لحاظ انرژی از لحاظ نیازمندی ها و کالاهای اساسی مردم جزو ارزانترین کشورهای دنیا هستیم

اونهایی که به مردم می‌گویند ما ابر تورم داریم، یا دروغ می گویند یا نمی فهمند اقتصاد ایران را ما ابرتورم نخواهیم داشت این حرف نادرست است از لحاظ اقتصادی هم نادرست است از لحاظ تحلیل سیاسی هم نادرست است ، بله از یک اقتصاد تورم تک‌رقمی ما الان عبور کردیم متأسفانه،
?موشکاف: هاهاهاها. ارزونترین کشور دنیا! هاهاهاها. اینو کجای دلم بذارم؟! هاهاها. این حرف خودش بزرگترین اعتراف به دزدیهای نجومی نظام از جیب مردمه. ببینین این دزدای سر گردنه چقدر جیب مردمو خالی کردن که تو ارزونترین کشور دنیا، بیشتر مردم زیر خط فقرن و نون خالیم به سختی گیرشون میاد. یارو اونقدر لیچار گفت که سر خالی بندیاش در مورد اشتغال، حتی تو خود طویلة نظامم شلوغ شد. هاهاها.
آخوند روحانی در مجلس ارتجاع – ۵ آبان
مجلس-بررسی صلاحیت و رای اعتماد به 4 وزیر پیشنهادی-سخنان روحانی-
ما در طول این پنج سال افتخار می‌کنیم که شاغلین این کشور را حالا من یک کم عدد را گرد میکنم از ۲۰ میلیون و ۶۰۰ هزار آورده‌ایم به ۲۳ میلیون و ۳۰۰ هزار این عددها یک مقدار من آنها را گرد کردم گفتم ۲۰ میلیون و ۶۰۰ هزار بوده روزی که ما دولت را تحویل گرفتیم امروز اشتغال ما ۲۳ میلیون و ۳۰۰ هزار است 2750000 شغل ما در طول ۵ سال درست کردیم .


[ سرو صدای نمایندگان ]
علی لاریجانی : اجازه بدهید صحبتشان را ادامه بدهند بفرمایید اجازه بدهید هر کسی نظر خودش را بگه
?موشکاف:‌ هاهاهاها. خالی بندی و دروغ گویی که کنتر نداره واسش قبض بیاد، فیوز هم نداره که بپره، خب همینطوری می بنده دیگه. هاهاهاها. گوبلز هم اینقدر مسلط و با آمار و ارقام نمی تونس دروغ بگه. هاهاهاها.
آخوند روحانی در مجلس ارتجاع – ۵ آبان
مجلس-بررسی صلاحیت و رای اعتماد به 4 وزیر پیشنهادی-سخنان روحانی-
این وزارتخانه بسیار مهم است این وزارتخانه کلیدی است اینجا امضای طلایی هست من حالا یک چیزی به آقای رحمانی در جلسه خصوصی به او گفتم اشکال ندارد تکرار کنم گفتم بعضی از سمت ها هر که را میگذاری حتی اگر ابوذر و سلمان هم بود یک سال بعد عوض کن بعضی جاها را نمی شود متاسفانه در جامعه ما آدم سالم رو یک عده دیگری فاسدش می‌کند انقدر دورش می چرخند با طواف معکوس که او را در یک منجلاب فرو می برند 0245
?موشکاف: هاهاها. به این میگن اعتراف سنگین، اونم سر وزارتخونه ای به این مهمی. هاهاهاها. بعله، اینم از پا بیل شیخ فری تو کابینه اش. آخه یارو عسکر اولادی توصیه کرده بود کابینه اتو یه شخمی بزن. هاهاهاها. اما از بندة ?موشکاف بشنوین که این بازی و نمایش استیضاح و استعفا و معرفی وزیر جدید، سرطانی رو که افتاده به جون نظام درمون نمیکنه. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: