موشکاف ۱۵ آبان حرفای شیخ فریو شنیدین؟

موشکاف ۱۵ آبان
?موشکاف: سلام! حرفای شیخ فریو شنیدین؟ گفته در شرایط جنگ هستیم، یارو رحمانی فضلی، وزیر کشورش هم از قیام و اعتراض به ترس و لرز افتاده. هاهاهاها. بخاطر ترس از همین شرایطه که این بدبختا نمی تونن اف ای تی افو از بیخ ردش کنن. همش پاسکاری می کنن. هاهاها. پاسکاری به سبک برزیلی. هاهاهاها.
کدخدایی از 20 ایراد به قانون الحاق ایران به کنوانسیون مالی تروریسم خبرداد
کدخدایی – سخنگوی شورای نگهبان نظام -۱۳ آبان
مجری: سخنگوی شورای نگهبان از ۲۰ ایراد و ابهام این شورا به لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم سی اف تی خبر داد.
کدخدا: سی اف تی که کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم هستش بله شورای نگهبان در جلسات متعددی اون رو مورد بررسی قرار داد و ایراداتی در رابطه با موازین شرع مقدس و قانون اساسی بود همچنین موارد ابهام هم وجود داشت که این موارد رو به مجلس محترم در موعد مقرر اعلام کردیم.
?موشکاف: میدونین چرا اینقده رو «موعد مقرر» تاکید داره؟ آخه اون باندیا گفتن بر اساس قانون اساسی نظام، شورای نگهبان ۱۰ روز فرصت داشته، حالا ۲۵ روز گذشته و طبق قانون اساسی این لایحه خودبخود تبدیل به قانون شده. هاهاهاها. اما کی تو جنگل وحوش نظام قانونو تحویل میگیره. هاهاهاها.
سایت حکومتی انتخاب – ۱۳ آبان
چرا شورای نگهبان خبر اعلام رد ‏CFT‏ را درست برای روز ۱۳ آبان کنار گذاشته بود؟ فاجعه‌ای که ترامپ وعده آن را برای ۱۳ آبان داده بود، محقق نشد؛ چرا به دست خودمان اقتصاد ‏ را تخریب و به التهاب بازارها کمک میکنیم؟
آنچه سوال برانگیز است، علت تاخیر ۵ روزه برای اعلام رد این لایحه و همزمانی آن با روز ۱۳ ‏آبان است. ‏ چه دلیلی دارد که با اقدامات خودمان آن هم به قیمت عدم رعایت نص صریح قانون، به عملیات روانی و تبلیغاتی ‏آمریکا کمک کنیم؟».
?موشکاف: هاهاهاها. اینم شد سوال؟ این دایناسورا میخواستن به بسیجی پاسدارای وارفتة نظام که خبر تحریما ولو شون می کنه، دو زار روحیه بدن. هاهاهاها. ببینین اون باندیا که این خبرو شنیدن چطوری جفت چارگوش میندازن. هاهاهاها.
کیهان خامنه‌ای – ۱۳ آبان
« با پذیرش این کنوانسیون، ایران باید بودجه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی قدس، وزارت اطلاعات، وزارت دفاع و... را قطع کرده و تمامی حساب‌های بانکی آنها را مسدود کند! و این اقدام که «خودتحریمی» ترجمان دیگر آن است باید تحت نظارت بازرسان کنوانسیون صورت پذیرد تا از انجام آن اطمینان کامل حاصل کنند! چه خوابی برای ما دیده‌اند که برای تصویب این لایحه ذلت‌بار سر و دست می‌شکنند؟!».
« با وجود خسارت‌های فاجعه‌آمیز لایحه CFT برای کشورمان... اکنون باید دید لایحه مزبور چه دستاوردی دارد که برای تصویب آن اینهمه تلاش می‌کنند؟!».
?موشکاف: هاهاهاها. خواب نیست، کابوس سرنگونی به این روزشون انداخته. هاهاهاها. بعله. استخون سی اف تی لای زخم کهنه و چرکین نظام گیر کرده. حالا نظام ولایت تو برزخی گیر کرده که از هر طرف بره میفته تو جهنم. تو جهنمی که بچه های قیام واسش تدارک دیدن. هاهاها. واسة تمام سران نظام اون تو جا هست. هاهاها. نگران نباشن. هاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: