موشکاف ۱۸ آبان عظما! چی فک می کردی، چی شد!

موشکاف ۱۸ آبان
?موشکاف:‌ سلام! بالاخره انتخابات آمریکا هم سر رسید و نظام ولایت هم که کیسه دوخته بود که با نتایجش صورتی برای ریزشیای نظام سرخ کنه، خیط شد رفت. هاهاهاها. حالا نحوة حرف زدنشون یه دفعه عوض شده. ببینین تلویزیون آخوندی چه جوری می گه:
گوینده اخبار: «پیام انتخابات میان‌دوره‌یی انتخابات آمریکا؛ تسلط دموکراتها بر مجلس نمایندگان آمریکا بعد از 8سال و حفظ اکثریت جمهوریخواهان در سنا. آخرین نتایج انتخابات میاندوره‌یی کنگره نشان می‌دهد از 435 کرسی مجلس نمایندگان، حزب دموکرات که مخالف رئیس جمهور هستند تا کنون 220کرسی را به دست آروده‌اند. جمهوریخواهان هم 51کرسی از کرسی‌های سنا را کسب کرده‌ند. اما از سوی دیگر جمهوریخواهان هم‌حزبی ترامپ توانستند مجلس سنا را از آن خود کنند».
? موشکاف: هاهاهاها. عظما! چی فک می کردی، چی شد!‌هاهاهاها. البته واسه بسیجی های روحیه رو باید جمع و جور کرد دیگه. هاهاهاها. بخاطر همین از تک و تاب نیفتادن، ملاحظه بفرمایین به چی دل بستن. هاهاهاها.
علی بیگدلی – کارشناس رژیم – 16 آبان
«بودجه» یکی از بازوان قدرت مجلس نمایندگان است؛ دموکرات‌ها با استفاده از آن می‌توانند ترامپ را محدود کنند / احتمال یک گروگانگیری بین مجلس نمایندگان و کاخ سفید وجود دارد؛ شیوه ترامپ در قبال ایران ممکن است در آینده تغییر کند / برجام و اختلاف با اروپا توانست دموکرات ها را پیروز کند
?موشکاف: هاهاهاها. یارو مثلا کارشناسه. کارشناسای نظام باید تخصصشون در سرکار گذاشتن باشه، اما به نظر میاد این یکی در این کار رفوزه اس. چون پرت و پلا گفته حسابی هاهاهاها. اگه کارشناس بود یادش نمی رفت که تو همین مرداد گذشته تو مجلس نمایندگان 419 رأی موافق در برابر تنها 3رأی مخالف. تحریم علیه رژیمو تصویب کردن. تو مجلس سنا هم که با اتفاق آرا یعنی بدون هیچ رأی مخالف. کارشناس! کجای کاری؟! هاهاهاهاها. البته حرف عجیبی نیس، ببینین خود مهره های نظام چه طوری .


علیرضا زاکانی عضو دورة قبلی مجلس ارتجاع
در انتخابات میاندوره‌یی آمریکا مجلس سنا به جمهوریخواهان رسید و مجلس نمایندگان سهم دموکراتها شد و جنگ زرگری پیامون آیندة ترامپ و دموکراتها تیتر اخبار رسانه‌ها قرار گرفت؛ غافل از آن که این دو حزب در شیوة نابودی ایران اسلامی اختلاف نظر دارند و در اصل رشیه‌کنی آن منفق‌القولند.


?موشکاف: بعله، شعار «اصلاح طلب، اصول گرا، دیگه تمومه ماجرا» همه چیو تعیین تکلیف کرد. همین شعار تو قیام دی ماه بود که مماشات رو به گور برد. به قول شیخ فری به این ذلیل مرده یعنی نظام، فقط باید امید داد و گفت ایشالا میگذره. هاهاهاها. چون نظام ولایت که ضرب شست جوونا رو حس کرده خوب میدونه که چه قیامی در انتظارشه. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: