موشکاف ۲۰ آبان دلقک بازیای نمایندگان عظما تو سیرکای جمعة این هفته، آدمو از خنده روده بر می کرد

موشکاف ۲۰ آبان
?موشکاف: سلام! دلقک بازیای نمایندگان عظما تو سیرکای جمعة این هفته، آدمو از خنده روده بر می کرد. هاهاهاها. دنده رو چاق کرده بودن که تحریمای آمریکا هیچ تأثیری نداشته و نخواهد داشت. هاهاها. اما یارو ظریف دنده معکوس کشیده بود، ملاحظه بفرمایین.
تلویزیون رژیم ۱۸ آبان
واکنش ظریف به سخنان پمپئو
گوینده: «وزیر خارجه در واکنش به اظهارات واهی پمپئو گفت: آمریکا باید برای جنایت علیه بشریت مؤاخذه شود. ظریف با انتقاد از اظهارات وزیر خارجة آمریکا که دولت ایران را مسئول فشار بر زندگی ایرانیها و ادامه یافتن جنگ در یمن توصیف کرده بود، گفت: این آمریکاست که با تحریمهای غیرقانونی‌اش جلو دسترسی مردم ایران به خدمات مالی برای غذا و دارو گرفته اما پمپئو ایران را سرزنش می‌کند.
وزیر خارجه تاکید کرد ما با وجود اقدامات خصمانه آمریکا، غذا و دارو برای مردم خود مهیا می‌کنیم.
ظریف افزود: آمریکا مسئول جنایت علیه بشریت در ایران، یمن است و باید مؤاخذه شود.
مایک پمپئو وزیر خارجه امریکا تلاش کرد که با تطهیر چهرة آمریکا، تحریمهای واشنگتن علیه ایران را به نفع ایرانیها جلوه دهد. 00.52
?موشکاف: هاهاهاها. یارو ظریف یادش رفته که تو عصر ارتباطاتیم و همه دیگه میدونن که غذا و دارو و امکانات پزشکی اصلا تحریم نیست. هاهاهاها. ضمن اینکه به قول خیلیا وقتی تروریسم نظام ولایت تحریم باشه و پولا از لبنان و سوریه سر درنیاره و مجبور باشن با پول نفت، فقط غذا و دارو بخرن، اتفاقا فراوونی هم میشه. هاهاهاها.

کانال تلگرامی احمد زیدآبادی از مهره‌های باصطلاح اصلاح‌طلب – 18 آبان
وقتی که تحریم‌ها به قول اغلب مسئولان کشور، "بی‌نتیجه و فاقد هر نوع تأثیر و کارایی و به راحتی قابل دور زدن است" و بعضاً از آنها به عنوان "الطاف خفیه الهی" (خفیه بر وزن بقیهkhafie) و "راهی برای خودکفایی و قطع وابستگی اقتصادی" یاد می‌شود؛ به چه علت آقای ظریف یک مرتبه آنها را تا حد "جنایت علیه بشریت" مهیب و ویرانگر ارزیابی کرده است؟».
?موشکاف: هاهاهاها. این ضد و نقیض گویی ها فقط مال یارو ظریف نیست، خود شیخ فری تو سخنرانیش بعد از نشست سران سه قوة‌ نظام یه بار میگه تحریم باعث نرسیدن دارو می شه، بلافاصله می گه انبارامون پره و اصلا هیچ مشکل غذایی و دارویی نخواهیم داشت. هاهاها. خلاصه همة کارگزاران نظام گیج می زنن اساسی. هاهاهاها. اما اصل مشکل اقتصادی تو نظام که تحریما نیست، ملاحظه بفرمایین.
علی خرم – نمایندة پیشین نظام در سازمان ملل – ۱۸ آبان
همین الان ما با فروش دو و نیم میلیون بشکه نفت مشکلات زیادی داریم، شما فرض کنید با ۱/۱میلیون بشکه چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. البته موضوع اصلی میزان فساد و رانت در کشور است. اگر ایران این حجم گسترده از فساد را نداشت قطعا با ۸۰۰ هزار بشکه هم به مشکل برنمی‌خوردیم. اما با توجه به اوضاع فعلی اگر همین روند فروش نفتمان ادامه پیدا کند، حتی اگر به صفر هم نرسد، دردسر‌های بسیاری به همراه خواهد داشت».
?موشکاف: هاهاهاها. بعله، خودشون خودشونو لو می دن. می گه پول نفت می ره تو چاه رانت و فساد و لبنان و سوریه و آقاها و آقازاده ها. بقیه هم در حالی که دارن می لرزن طوری که دندوناشون به هم می خوره، می گن تحریم هیچ اثری نداره هاهاهاها. علتش اینه که با تحریم یا بی تحریم، بچه های قیام و کانونهای شورشی منتظر فرصت در کمینن به موقعش چنان می ریزن تو خیابون که بیا و ببین. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار

لطفا به اشتراک بگذارید: