موشکاف ۲۲ آبان تو نظام سر امامزادة اروپا هنوز دعواس

موشکاف ۲۲ آبان
?موشکاف: سلام! تو نظام سر امامزادة اروپا هنوز دعواس. یه عده می گن این امامزاده نظامو کور میکنه که شفا نمیده. هاهاهاها. اما یارو شیخ فری و ظریف طوری بهش دخیل بستن که انگار نه انگار دوران اوباما و تک زنگ و توتال بازی گذشته. هاهاهاهاها. حالا مهره های نظام مقر میان که آبی از اروپا واسه نظام گرم نمیشه. هاهاهاها.
حبیبی – دبیر کل باند موتلفه – ۲۰ آبان
امید بستن به آنها برای گشایش در تحریم ها یک تصور باطل است. ما باید به سرعت ... از فرصت تاریخی که فراهم آمده مناسبات خارجی خود را با شرق به معنای حقیقی آن تحکیم ببخشیم البته به این نکته هم باید توجه داشت که باصطلاح ضرب المثل معروف گذاشتن همه تخم مرغ ها در یک سبد کار عاقلانه ای نیست. ... فرصت سوزی اروپا در عمل به تعهدات خود پس از ۷ ماه اظهر من الشمس است. آنها هنوز به راهکار عملی برای یک ساز و کار مالی با ایران نرسیده اند و شاید هم هرگز نرسند.
?موشکاف: هاهاهاها. میگه اروپا که نم پس نداد شاید از چین و روس چیزی به نظام بماسه. هاهاهاها. ببینین شعار دجالانة نه شرقی و نه غربی نظام به کجا رسیده، الان از شرق و غرب عالم آویزون میشن بلکه چیزی به جیبشون بره و از این خفگی اقتصادی در بیان. هاهاهاها.
روزنامه حکومتی وطن امروز ۲۱ آبان
«13 آبان رفت، بسته اروپا نیامد!».
حسن روحانی روز سه‌شنبه 18 اردیبهشت در گفت و گوی تلویزیونی گفت: به وزارت امور خارجه دستور دادم ظرف هفته‌‌های آینده با 5 کشور مذاکرات را ادامه دهد. اگر به این نتیجه رسیدیم با همه این کشورها به نتایج برجام می‌رسیم به‌رغم خواسته آمریکا برجام پایدار می‌ماند اما اگر ببینیم منافع ما تضمین نمی‌شود تصمیمات نظام را اعلام می‌کنم.
روحانی در 23 اردیبهشت: در تماس تلفنی «ترزا می» نخست‌وزیر بریتانیا گفت: زمان اروپا محدود است
ظریف در 24 اردیبهشت: اروپا 2 ماه فرصت دارد
عراقچی 2 تیر: امیدواریم تا آخر ماه مه ‌بسته اروپا تحویل شود.
ظریف 29 تیر: بسته اروپایی رضایت‌بخش نیست
عراقچی یکم مرداد: منتظر راه‌حل‌های عملیاتی اروپا هستیم
عراقچی 13 شهریور: اروپا تا 13 آبان وقت دارد و بعد از آن فایده‌ای ندارد
ظریف 7 آبان: سازوکارهای اروپا همین چند روز عملیاتی می‌شود.
?موشکاف:‌هاهاهاها. این اروپا عجب ساز و کاری واسه نظام آماده کرده. هاهاهاها. یارو تو ادامة همین مطلب نوشته «اروپا مجانی سوار گاری برجام شده» هاهاهاها. حالا سوال اینجاست که اون خری که داره این گاری رو میکشه کیه؟ شیخ فریه یا ظریف، یا شاید هم خود عظما! هاهاهاها.
ابوالفضل ظهره‌وند، سفیر پیشین ایران در ایتالیا
آنها ما را به عنوان یک تهدید معتبر نشان دادند و در جریان مذاکرات، انعطافی که رخ داد به جای اینکه قهرمانانه باشد به آن وضع ذلیلانه بود؛ در حقیقت نرمش قهرمانانه‌ای اتفاق نیفتاد که بخواهند به آنها یک فن دیگری بزنند و این عرضه را نداشتند و در نهایت با ویلچر از صحنه بیرون آمدند».
?موشکاف: هاهاهاها. بعله، نرمش قهرمانانة عظما تبدیل شد به وضع ذلیلانه. هاهاهاها. یادتونه کمر یارو ظریف تو مذاکرات رگ به رگ شد و با ویلچر اومد بیرون؟ هاهاهاها. حالا این وضعیت، حال و روز این نظام تو گل مونده اس که کارش به ویلچر رسیده. هاهاهاها. حسابشو بکنین، عظما با اون جسم ناقصش رو ویلچره و تو سراشیب سقوط، بچه های قیام هم گذاشتن پشتش. عجب وضعیتی داره عظما. هاهاهاها.

لطفا به اشتراک بگذارید: