موشکاف ۲۵ آبان هر چی باندای نظام بیشتر به جون هم بیفتن، ضربه بیشتری به نظام وارد میشه

موشکاف ۲۵ آبان
?موشکاف: سلام! گنداب اختلاس و پولشویی تو نظام ولایت اونقدر عمیقه که هر چی هم‌بزنی بوش بیشتر بلند میشه. از وقتی یارو ظریف یه نوک قاشق به این گنداب زده چنان تعفنی ازش بلند شده که با تمام ادکلن های دنیا هم نمیشه بوشو خوابوند. هاهاهاها.
سایت حکومت عصر ایران ۲۳ آبان
محمدجواد ظریف وزیر خارجه به تازگی در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که در ایران خیلی‌ها از پولشویی منفعت می‌برند و آنجاهایی که هزاران میلیارد پولشویی انجام می‌دهند، حتما آنقدر توان مالی دارند که ده‌ها یا صدها میلیارد هزینه تبلیغات و فضاسازی در کشور، علیه قوانین ضدپولشویی ایجاد کنند".
حشمت‌الله فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به این درخواست اعضای این کمیسیون گفت که از وزیر امور خارجه دعوت شده تا با حضور در این کمیسیون مستنداتی درباره ادعایش پیرامون پولشویی را به اعضای کمیسیون ارائه دهد.
?موشکاف: هاهاهاها. ببینین کار به کجا رسیده که ظریف مجبور شده برا حفظ نظام که از اوجب واجباته، تیشه به ریشه بزنه. این خودش نشون می ده که از عمق بحران تو نظام تا کجاهاس. هاهاهاها.
محمدجواد عامری دبیرکل باند جمعیت ایثارگران 24 آبان
دولت، هرگاه به منتقدین پاسخ قانع کننده نداشته، به انحای مختلف به آن ها توهین کرده و تهمت زده است؛ چنین اقداماتی ضربه بزرگی به کشور وارد می کند.
آقای ظریف به جای پاسخگویی درباره عملکرد نامناسب وزارت امور خارجه طی ۵ سال گذشته، تهمت هایی را عنوان کرده که هزینه های زیادی برای کشور دارد. اگر آقای ظریف مطمئن است که در این حد در کشور پولشویی وجود دارد، چرا به قوه قضاییه اعلام نکرد؟
باید با آقای ظریف برخورد مناسب تری صورت بگیرد تا دیگر چنین اقداماتی در کشور ما تکرار نشود.
?موشکاف: هاهاهاها. بعله، هر چی باندای نظام بیشتر به جون هم بیفتن، ضربة بیشتری به نظام وارد میشه. هاهاها. جالب اینه که هیچ کدوم دزدی و اختلاسو تکذیب نمی کنن، فقط مال اون یکی باندو رو میکنن. هاهاها. کارگزاران نظام ولایت دارن شوت یه ضرب بازی می کنن.
روزنامه حکومتی آفتاب یزد – 24 آبان
شک نکنید ظریف سند دارد! حمله اصولگرایان به آقای ظریف نوعی نشان دادن آدرس است. کسی که در معرض اتهام قرار می گیرد فریاد اعتراضش در می آید.
?موشکاف: هاهاهاها. از بندة موشکاف بشنوین که این جنگ باندی بیشتر و بیشتر تر هم میشه. هاهاهاها. ناز شست بچه های قیام. آخه اونا دنبال همین فرصتان که تقی به توقی بخوره و یه ضربة دیگه به نظام جرواجر ولایت بزنن. هاهاهاها. تا این عظمای فلک زده بخواد نظامشو جمع و جور کنه، چن تا هوک چپ و راست خورده و ولو شده رو زمین. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار

لطفا به اشتراک بگذارید: