موشکاف ۲۸ آبان این روزا حال و روز باند شیخ فری، مثل حال و روز کل نظام درب و داغونه

موشکاف ۲۸ آبان
?موشکاف: سلام! این روزا حال و روز باند شیخ فری، مثل حال و روز کل نظام درب و داغونه. هاهاها. یه چیزی میگم، یه چیزی میشنوین. حالا حتی هم باندیای شیخ فری هم بهش میتازن. آخه یارو شیخ فری اونا رو به عظما فروخته. هاهاهاها.
کیهان خامنه ای - ۲۵ آبان
حسین کمالی دبیرکل حزب کار در نشست هیئت اجرایی خانه کارگر گفت: « یک بار به آقای رئیس‌جمهور گفتم که دچار اعتمادسوزی شده‌ایم. اعتماد بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی است. مسئولان ما حرف زدند اما طور دیگری عمل کردند». کجای دنیا وقتی مسائل و مشکلاتی پیش می‌آید و اعتراضات صورت می‌گیرد به پایه ایدئولوژیک آن کشور می‌رسد چرا مسئولان ما اجازه می‌دهند که مسائل و مشکلات برعهده اسلام، نظام و رهبری گذاشته شود؟».
?موشکاف:‌ هاهاهاها. اعتماد سوزی! هاهاهاها. بعله، نظام ولایت دچار سوزش شدیدی شده، سوزشش هم از قیامه، قیام. هاهاهاهاها. آخه دیگه همه فهمیدن که تا این نظام درب داغون هست، بدبختی هم هست، بخاطر همینه که فکر براندازی که اینا اسمشو می ذارن اعتماد سوزی همه جا رو گرفته . هاهاهاها.


روزنامه حکومتی آرمان امروز ۲۶ آبان
« عده‌ای از کارشناسان معتقدند از همان زمان که ترامپ تهدیدهای خود مبنی بر لغو برجام را آغاز کرد، دولت با اتخاذ سیاست‌های مختلف تا جایی که توانست زمینه‌های رشد قیمت ارز و سکه را به وجود آورد تا اولا اخبار منفی پیش از اجرای تحریم‌ها پیش‌خور شوند، و حبابی در بازار به وجود آورند که قیمت‌ها را حتی از میزان تاثیر تحریم‌ها بالاتر ببرد تا دولت با ترکاندن این حباب پس از تحریم‌ها نشان دهد که اقتصاد ایران وابسته به سایر کشورها نیست».
?موشکاف: د د دی دی دی! هاهاهاها. حباب نظام ولایت هم که ترکید. هاهاهاها. شیخ فری! پورسانت بهشون ندادی که اینطوری دروغاتو رو میکنه. هاهاهاها. چاخانای دجالانة شیخ فری در این موردو شنیدین؟ گفته نظام ما از هر زمان دیگه قدرتمند تره. هاهاهاها. شتر در خواب بیند پنبه دانه. هاهاها. حالا بذارین یکی از هم باندیاش اوضاع نظامو تشریح کنه. هاهاهاها.


مصاحبه تاجزاده
تاجزاده – از مهره های باند اصلاح طلب
صفر «بگذارید صریح بگویم فردا یک زمانی مردم به این نتیجه برسند که هیچ راهی جز سرنگونی نیست من باز اصلاح طلب هستم میگم مردم اشتباه دارید میکنید و اگر بروید هزینه های بسیار سنگینی خواهید پرداخت این رژیم فقط با خشونت سرنگون میشه و تجربه بشر نشان میده هر حکومتی که با خشونت سرنگون شده رژیم بعدی فقط با خشونت میتوانه مستقر بشه».
?موشکاف: هاهاهاها. یارو اعترافو خوب می کنه، قسمت اول درست می گه اما برا قسمت دوم به نظر میاد خیلی خوش خیاله! آخه مردم خشمگین که بهت مهلت حرف زدن نمیدن که تو بخوای هماتتو بگی، هاهاهاها. بچه های قیام! می بینین؟ خودشون به زبان اشهدشون میگن که حرف مردم اینه که هیچ راهی جز سرنگونی نیست. هاهاهاها. نوبتی هم باشه، نوبت شماست. ببینم چیکار میکنین. فعلا خدانگهدار

لطفا به اشتراک بگذارید: