موشکاف ۳۰ آبان شیخ فری! کجایی؟‌ مثل اینکه ساز و کار ویژه مالی هم به امید درمانی نیاز داره

موشکاف ۳۰ آبان
?موشکاف: سلام! نظام ولایت فک کرد زرنگه و خواست از گل آلود شدن آب سیاست تو انگلیس واسه خودش ماهی بگیره. هاهاهاها. بخاطر همین وزیر خارجة انگلیس رو درست زمان جلسة اتحادیه اروپا واسه تحریمای جدید علیه رژیم دعوت کرد. هاهاهاها. اما نتیجه؟‌ ... یه بن بست دیگه به لیست بن‌بست هاش اضافه شد. هاهاها.
دیدار شمخانی با وزیر خارجه انگلیس-انتقاد از عملکرد اروپا
تلویزیون رژیم ۲۸ آبان
«دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار با وزیر خارجة‌ انگلیس در تهران با انتقاد از نداشتن همکاری مناسب اتحادیة اروپادر زمان خروج آمریکا از برجام و نقض قطعنامه شورای امنیت تاکید کرد: آمریکا با خارج شدن از برجام علاوه بر نقض قطعنامه شورای امنیت حیثیت اعتبار و جایگاه سیاسی اتحادیه اروپا را زیر پا گذاشت.
?موشکاف: هاهاهاها. یارو دلش خوشه ها. فک میکنه هنوز دورة جک استراهاس. هاهاهاها. آهای! گلابی! آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت. هاهاهاها. تا کی میخوای تو غار باشی؟! جالب اینه که خبرگزاری مهر آخوندی نوشته «هانت» در سفر به ریاض به عربستان گفته شریک استراتژیک اما در سفر به تهران، ایرانو تهدید به وقوع جنگ جهانی در خاورمیانه کرده. هاهاهاها
روزنامة حکومتی جهان صنعت – ۲۹ آبان
«امیدهای واهی ایران به اروپا»
«در عمل دیده می‌شود که تلاشی از سوی اتحادیه اروپا برای ایجاد سازوکار ویژه مالی به منظور تجارت غیردلاری با ایران مشاهده نمی‌شود و شرکت‌های خارجی هم تجارت با ایران را متوقف کردند‌. این در حالی است که ایران بارها تهدید کرد که در صورت تامین نشدن منافع اقتصادی‌اش، از برجام خارج خواهد شد‌. اما، بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در کنفرانس خبری خود گفت که ایران همچنان به نجات این توافقنامه از سوی اروپا امیدوار است و انتظار دارد که اتحادیه اروپا در اسرع وقت این سازوکار ویژه را به اجرا بگذارد‌».
?موشکاف: هاهاهاها. شیخ فری! کجایی؟‌ مثل اینکه ساز و کار ویژة‌ مالی هم به امید درمانی نیاز داره. هاهاهاها. 6ماهه می گن اگه اتحادیة اروپا اقدام جدی نکنه ما تصمیم لازمو برا خروج از برجام می گیریم، اما بنظر میاد بیرون از برجام جایی وجود نداره که برن. هاهاهاها.


عراقچی-حفظ وضع موجود برای ماندن ایران در برجام دوام ندارد
تلویزیون رژیم ۲۹ آبان


عراقچی: ‌شش ماه فرصت کمی هم نیست که اینها نتوانسته باشند اقدامات عملی و راه عملی پیدا کنند هنوز امروز که صحبت می کنیم که بیش از شش ماه میگذره از خروج آمریکا از برجام و آن چند هفته ای که ما مهلت داده بودیم الان به چند ماه تبدیل شده هنوز اروپاییها قادر نیستند اس پی وی را رسما اعلام بکنند، چرا چون فشارهای آمریکا هم به شدت سنگین است. فشار آمریکا بر این که اس پی وی شکل نگیره براینکه همکاریهای اقتصادی اروپا با ایران قطع بشه یک فشار کاملا جدی و واقعی هست.
سیاست ما کاملا روشنه بدون هیچ تردیدی ما تا زمانی که بقای در برجام بنفع کشور باشه منافع ملی ما رو بتونه تامین بکنه در برجام باقی خواهیم ماند اگر این صورت نگیره هیچ تعارفی نداریم برای خروج از برجام
?موشکاف: هاهاهاها. شوت علی میرزای نظامو باش. اول مقر میاد که شیش ماه آزگار فرصت دادن به اروپا اما آبی ازش گرم نشده بعد میگه اگه منافع نظام تامین نشه بی تعارف از برجام خارج می شیم. هاهاهاها. کجا میخوای بری؟ تازه تو برجام واست چایی دم کردن، هاهاهاها. البته شیش ماهه که دم نکشیده. هاهاهاها. اما بچه های قیام بی تعارف میخوان آشی براتون بپزن که یه وجب روغن روش باشه. هاهاهاها. به زودی میرسه دستتون. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: