موشکاف ۲ آذر داستان پولشویی تو باندای نظام

موشکاف ۲ آذر

?موشکاف:‌ سلام! یارو ظریف غلطی کرد و یه حرفی سر رختشورخونة نظام زد که حتی سران قوای نظام نگران رختشورخونه شدن! حالا تو این رختشور خونه چی میشورن؟‌ هیچی! پووووول!‌هاهاهاها. بعله، داستان پولشوییه که همه شونو رو هیستریک کرده. هاهاهاها. مثلا یارو آملی لاریجانی گفته حرفای ظریف خنجری به قلب نظام بود. هاهاهاها. اما یارو شیخ فری پشت ظریف دراومد. ملاحظه بفرمایین.

سخنان روحانی در جلسه امروز هیئت دولت

آخوند روحانی – 30 آبان

خیلی روشن هست مسائل ما چرا سر مسائل روشن با هم میجنگیم؟ ؛ بله همه دنیا گرفتار پولشویی است شما به من نشان بدهید یک کشور در دنیا هست که در آن پولشویی انجام نمی گیرد؛ به من نشان بدهید، شما به من نشان دهید یک کشور در دنیا هست که فساد در آن نیست شما به من نشان بدهید یک کشوری هست که در آن مواد مخدر نیست یک کشور به من نشان بدهید که در آن جنس تقلبی تویش وجود نداره ، همه باید تلاش کنیم مفاسد را کم کنیم همه باید تلاش کنیم راه پولشویی را ببندیم؛ چرا اینقدر جر و بحث میکنیم؟ بله ما باید با مواد مخدر بجنگیم ولی داریم معتاد داریم ما باید با دزدی بجنگیم داریم متاسفانه حالا در اقلیت  ولی آدم های ناسالم و ناپاک داریم ما باید با فساد بجنگیم ما رشوه داریم متاسفانه، نباید عصبانی بشیم

فوری یک صف بندی درست میکنیم بین این جناح بین اون جناح بعد تمام تاریخ بشریت را می آوریم به عنوان شواهد تاریخی»

?موشکاف: هاهاهاها. بعله. همه جای دنیا پولشویی هست، فقط تو ایران آخوند زده یه ریزه متفاوته. تفاوتش اینه که نظام ولایت چند سال متوالیه که رتبة اول پولشویی تو دنیا رو داره و هم تعدادش هم ارقامش نجومیه هاهاها. اینو من نمیگما، شاخص ها و گزارشهای بین المللی در این رابطه هست. هاهاهاها. اما نظام ولایت که کوتاه بیا نیست، یارو واعظی هم مثل شیخ فری رفت پشت ظریف.


واعظی ـ تلویزیون رژیم 30آبان

واعظی: آن کسانی که نوار صحبتهای آقای دکتر ظریف را شنیدند هیچ نقصی نداره و ایشون موضع شون موضع کاملا درستی هستش این موضع موضع آقای ظریف نیست موضع دولت هستش به این معنا که دولت بدنبال شفافیت هست». 0303 = 20ثانیه


من متاسفم که با یک موضع درستی که آقای دکتر ظریف گرفتند بدلیل خصومتی که یک عده برای برخی از اقدامات ایشون دارند ایشون را اینجوری مورد هجمه قرار دادند».

?موشکاف: هاهاهاهاها. گفتم که! این یه جنگ تمام عیار باندیه! از یه طرف باند شیخ فری و از اون طرف لاریجانی و دلواپسای نظام. هاهاهاها. البته اینا هر چی تو سر و کلة هم بزنن به نفع بچه های قیامه. به قول معروف ز هر طرف که شود کشته نفع اسلام است. هاهاهاها.

?موشکاف: بعله، این جنگی که سر پولشویی تو باندای نظام راه افتاده، در واقع نمای دیگه ای از بن بست نظام ولایت در رابطه با اف ای تی افه. بخاطر همینه که یارو عظما هم گیج میزنه و نه طرف این باندو گرفته و نه طرف اون باند، آخه میدونه نتیجة هر دو طرف مرگ نظامه. هاهاهاها. ایشالا به زودی. فعلا خدانگهدار.
لطفا به اشتراک بگذارید: