موشکاف ۴ آذر ظریف عجب حسرتی میخوره از نبود موگرینی

موشکاف ۴ آذر
?موشکاف:‌ سلام! یارو ظریف رفته بود ایتالیا که سر سرنوشت مبهم ساز و کار اروپایی گفتمان کنه. هاهاهاهاها. رو که نیست سنگ پای قزوینه. هم شبکة تروریستی‌شون تو اروپا لو رفته، هم تصویب اف‌ای‌تی‌اف نظام رو هواس، بعد انتظار دارن اروپایی‌ها یه سازی بزنن که کار نظام راه بیفته. هاهاهاها.
تلویزیون رژیم ۱ آذر
ظریف در رم-ساز و کار مالی اروپا
ظریف: در گفتگوهایی که با ایتالیایی ها خواهیم داشت صحبت میشه البته قرار بود خانم موگرینی هم در این اجلاس باشه که سفر غیر منتظره ای به ترکیه ایشون دارند و حضور نخواهند داشت احتمالا هفته آینده در حاشیه اجلاس افغانستان که در ژنو تشکیل خواهد شد با ایشون هم دیدار میکنیم.
گوینده: آقای ظریف افزود علاوه بر برجام مسائل منطقه نیز از جمله محورهای رایزنی هاست».
?موشکاف: هاهاهاها. عجب حسرتی میخوره از نبود موگرینی. هاهاهاها. حالا اگر موگرینی می رفت ایتالیا کاری ازش میومد ؟. هاهاهاها. از «ساز» و «کار» فعلا ساز زدنش ماده شده، اما برا این که نظامو باهاش برقصونن. هاهاهاها. اما مسائل منطقه ای رو عشق است. مگه قرار نبود غیر از برجام سر هیچ چیز دیگه گفتگویی نباشه هاهاهاها. بعله بدبختیای نظام یکی و دوتا نیس که آخه، خیط شدن و بی آبرویی عظما تو منطقه و بیرون کشیدن از سوریه یکی از شروط اروپایی ها واسه حفظ برجامه هاهاهاها.


تلویزیون رژیم ۲ آذر
«اروپا باید هزینه بده، ایران زیر بار زور نمی‌ره؛ وزیر خارجة کشورمون در نشست کشورهای مدیترانه‌یی در رم با تاکید بر این که اگز پای تعامل و استقلال ایران در میان باشد، حتماً برای استقلال ایران ایستادگی می‌کنیم، به طرف اروپایی توصیه کرد دیپلوماسی یک بازی نیست و برای حفظ برجام باید هزینه کند».
?موشکاف: هاهاهاها. بعله، نظام زیر بار زور نمیره مگه اینکه زورش زور باشه. هاهاهاها. نکنه منظورش اینه که تا حالا نظام بازی خورده؟ یکی به این ضخیم بگین یه کم ظرافت داشته باشه. این جوری دس نظامو رو نکنه. هاهاهاها. بعله وقتی ظریف این جوری اعتراف کنه، تو کارگزارای نظام کسایی یم پیدا می شن که حاصل امید درمانیای عظمی و شیخ فری رو پاک به باد بدن. هاهاهاها این جوری:


صادق خرازی سفیر پیشین رژیم در فرانسه – ۱ آذر
«رفته رفته روشن می شود که دیگر نمی توان روی قول و قرارهای اروپایی ها برای حفظ برجام و ایجاد سازوکار ویژه مالی برای ایران که به اختصار آن را SPV می نامند، حساب کرد. تا حالا نزدیک به 18 روز از اعمال تحریم های یکجانبه امریکا علیه ایران گذشته و اروپایی ها هنوز نتوانسته اند، کاری از پیش ببرند. اروپایی ها می گویند کار آن قدر پیچیده است که به آسانی نمی توان آن را اجرایی کرد»... «سازوکاری که هنوز عملیاتی نشده، این قدر مشکل آفرین شده و اروپایی ها را آشفته کرده است حالا اگر عملیاتی شود و با واکنش های تند امریکا مواجه شود، چگونه عمل خواهد کرد؟! آیا چنین سازوکاری می تواند به سود ایران عمل کند در حالی که از هم اکنون بعضی از شرکت ها اعلام کرده اند در هیچ حالتی حاضر به همکاری با این سازوکار نیستند؟!»
?موشکاف:‌هاهاهاها. بعله. نظام ولایت درمونده و وامونده از همه جا، به هر خس و خاشاکی چنگ میزنه که یکی دو روزی هم که شده وقت بگذرونه بلکه امداد غیبی‌یی از راه برسه و بتونه درد بی‌درمونش رو دوا کنه، غافل که دورة‌ امداد غیبی به سبک جنگ کویت و حملة احمقانه به عراق و دوران اوباما گذشته. این دور با اونایی طرفه که فعالیت‌هاشون سیاست مماشاتو ورق زده. هاهاهاها. دمشون گرم. حالا ظریف هر چی میخواد سفر کنه، آب در هاون می‌کوبه. هاهاهاهاها. فعلا خدانگهدار

لطفا به اشتراک بگذارید: