موشکاف ۶ آذر شیخ فری میخواد لشکر گرسنگان و حقوق نگرفته ها رو با امید درمانی سیر کنه

موشکاف ۶ آذر
?موشکاف: سلام! هیچ دقت کردین هر چی تحریما بیشتر میشه، یارو شیخ فری میگه اقتصاد بهتر شده؟! هاهاهاها. یعنی تو اقتصاد شیخ فری شدت تحریما با اقتصاد نظام رابطة مستقیم داره. هاهاهاها. بیخود نبود اون امام گور به گورش می‌گفت اقتصاد مال خر است. هاهاهاها.


دیدار جمعی از وزرا -نمایندگان مجلس و مسئولان با روحانی
تلویزیون رژیم ۴ آذر
گوینده: « رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تحریم و فشار دشمنان و شرایط سخت مردم افزود: خبر خوش این است که تورم یک ماهه در آبان نسبت به ماههای قبل یک سوم شد. پیش‌بینی هم این بود که باید از ماه آبان تورم به تدریج سیر نزولی طی کند.
آقای روحانی تأکید کرد اگر بتوانیم در عمل بار را از دوش مردم برداریم به گونه‌یی که آنها احساس کنند قدم به قدم شرایط خوب می‌شود از این مقطع عبور خواهیم کرد».
?موشکاف: هاهاهاها. میگن دروغگو فراموشکاره. یارو شیخ فری هم فراموش کرده دروغاشو با مرکز آمار ایران هماهنگ کنه. هاهاهاها. آخه اونا دوم آذر اعلام کردن تورم تو آبان، ۳۴ و ۹دهم بوده. سر راست ۳۵. هاهاهاها. یعنی اگه حرف شیخ فریو سند بگیریم، تورم ماه‌های قبل ۱۰۵ درصد بوده. هاهاهاها. گینس! کجایی؟ بیا رکوردو ثبت کن. هاهاهاها.
سایت حکومتی ساعت24
تورم ۳۷ درصدی و افزایش ۵۶ درصدی گروه خوراکی‌ها
شهروندان بی پناه ایرانی و بی ارزش شدن درآمدشان
حسن روحانی رییس جمهور ایران در سفر به آذربایجان با خشم و اعتراض منتقدان دولت خود را که باور دارند دولت بی توجه به شتاب بهت برانگیز افزایش کالاها همچنان بر اینکه تحریم ها بی اثر بوده اند را زیر سوال برد. اوگفت از وضع قیمت ها اطلاع دارد و اینطور نیست که نداند مردم در دشواری هستند. واقعیت اما تلخ تر از چیزی است که روحانی می گوید.
مردم در برابر رشد شتابان نرخ کا لا ها وخدمات بی پناه شده و راهی برای جبران کاهش قدرت خرید نمی یابند.
رشد افسارگسیخته قیمت‌ها در اقتصاد ایران، قدرت خرید بخش اعظم خانوارهای جامعه را با چالش عمده‌ای در تامین مخارج معیشتی مواجه کرده است. تازه‌ترین آمار بانک مرکزی از شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی تا پایان مهرماه سال جاری نشان می دهد که خیز تورمی از نخستین ماه سال شروع شده و با گذشت هفتمین ماه سال نیز کماکان به رشد قیمتی خود در اقتصاد ادامه می‌دهد.
?موشکاف: هاهاهاها. اینم از نرخ تورمی که شیخ فری میگه یک سوم شده. هاهاهاها. بعله، شیخ فری میخواد لشکر گرسنگان و حقوق نگرفته ها رو با امید درمانی سیر کنه. مثل این میمونه که واسه سرطان آسپرین تجویز کنی. هاهاهاهاها. البته درسته که به نظام ولایت امیدی نیست اما به کانون‌های شورشی خیلی امید هست. اینو قبل از هر کس خود عظما میفهمه که ضرب شست شونو چشیده. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: