موشکاف ۱۳ آذر ظریف سر پولشویی و یارو صالحی سر اعتراف به تاثیر تحریما، اونم کجا؟

موشکاف ۱۳ آذر
?موشکاف:‌ سلام! یارو ظریف و صالحی یه غلطی کردن که حالا حالاها سیبل گلة دلواپس و باند عظمان. هاهاهاها. ظریف سر پولشویی و یارو صالحی سر اعتراف به تاثیر تحریما، اونم کجا؟ تو یورونیوز. هاهاهاها. یه چن تاشونو ببینیم واسه خنده خوبه. هاهاهاها. اول شیخ پشمک نظام، علم الهدی.


آخوند علم‌الهدی نمایش جمعة‌ مشهد 9آذر 97
آستان رضوی-علم الهدی خطبه های نماز جمعه مشهد-970909
خدایا به مسئولین ما بصیرت موقعیت شناسی عنایت کن این موقعیت را بدانند نه اینکه آقای رئیس جمهور بیایند در همایش وحدت اسلامی با آن اقتدار صحبت کند در محضر مقام معظم رهبری در دیدار با رهبری آنطور اظهار قدرت کند و مقتدرانه حرف بزند اما بعضی از مسئولین همکار دولت و دستگاه اجرایی یکی بیاید بگه پولشویی در ایران هست کد بده به دشمن برای اینکه آنها روزی که خواستند تصمیم بگیرند علیه ما بگویند به اقرار دستگاههای خود شما توی کشورتان پولشویی ست پس باید شما تحریم بشوید به اونها کد بده؟ یک آقای دیگه بیاید با یورو نیوز مصاحبه کند و بگه من حقوقم سه هزار دلار بوده الان شده 700 دلار و کد بده تحریم امریکایی اثر گذاشته آخه این برخورد بعضی مسئولین اونهم سخنرانی رئیس جمهور مملکت آنطور مقتدرانه آیا خدایی نکرده در دولت ما ناهماهنگی است ؟ یا جریان دیگری ست ؟ !!!!
?موشکاف: هاهاهاها. بعله جریان دیگری است. اصل داستان اینه که نظام رو اره نشسته و نه راه پس داره نه راه پیش. آخه حالا کار به جایی رسیده که دیگه امام‌زاده اروپا هم اگه کورشون نکنه، شفاشون نمیده. هاهاهاها. اما جالب اینه که امید درمانیای شیخ فری اونقدر پیش رفته که حالا مورد پسند بوفالوی دلواپس نظامم قرار گرفته. هاهاهاها. اما امامزاده اروپا...
آخوند طباطبایی نژاد نمایش جمعة‌ اصفهان 9آذر 97
طباطبایی نژاد-خطبه های نماز جمعه اصفهان-970909-2200
ما باید ته دل رو کم‌کم بلرزانیم بفهمند که مستقل نیستند بفهمند بزدل هستند بفهمند کدخدا روی سرشان هست بفهمند که با همه حرفها و قدرت هایی که اروپایی‌ها دارند در عین حال یک شرکت شان هم جرأت ندارند با جای دیگر معامله کند بدون اجازه آمریکا این ها مهم است که به آنها بفهمانیم و اینها فهمیده میشه من می فهمم والا حالا کمکشان به سرشان بخورد ...».

انشاالله به جایی برسیم که حتی یک نفر نفهم هم بین ما نباشه که هنوز آمریکا را نشناخته باشه و فکر بکنه اگر با انها باشیم وضع مان خیلی بهتر میشه
?موشکاف: هاهاهاها. یارو، یادت رفته که اولین کسی که از طریق یه معتمد محلی رفت سراغ کدخدا، خود عظما بود. هاهاهاها. حالا یه کمی صبر کن، بعد ببین از این نفرا چندتا پیدا می شن. هاهاهاها


آخوند دژکام نمایش جمعة‌ شیراز 9آذر 97
دژکام-خطبه های نماز جمعه شیراز-970909


بنطرمان می آید کسانی که همین حالا هم هی میگن سازش کنیم سازش کنیم آگاه نیستند که چه میشود یک ذره ما کوتاه آمدیم شد برجام پای آن وایستاده بودیم که ما انها دوباره نارو زدند از این نوع کارها بسیار خواهند کرد هر چه شما بیشتر سازشکاری کنید آنها بیشتر از این غدرها(بی وفاییها) می کنند.
?موشکاف: هاهاهاها. بعله. حلقة طناب بحران‌ها داره تنگ تر و تنگ تر میشه. هاهاهاها. همچین پیچیده دور گلوی آخوندا که بیا و ببین. هاهاهاها. مهمترینشون هم قیامه، قیام. هاهاهاها. آخه اگه قیام نبود که بیخیال تحریم. بی خیال پولشویی. هاهاهاها. اما زورش که زور باشه و نظامو تا آستانة سقوط ببره، همة کارگزاران نظام دل‌پیچه می‌گیرن و زهره ترک می شن. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: