موشکاف ۱۴ آذر عظما الان موشک هوا میکنه، چوب تو عبا و عمامه اش می کنن

موشکاف ۱۴ آذر عظما الان موشک هوا میکنه، چوب تو عبا و عمامه اش می کنن.
?موشکاف: سلام! یه زمانی عظما موشک هوا می‌کرد و بسیجیا خرکیف می شدن. هاهاهاها. الان موشک هوا میکنه، چوب تو عبا و عمامه اش می کنن. هاهاهاها.


خبرگزاری حکومتی پانا – ۱۳ آذر
روز سه شنبه (4 ماه دسامبر) فرانسه و انگلیس برای برخورد با موضوع ادعایی آزمایش موشکی ایران، خواستار تشکیل جلسه شورای امنیت پشت د‌رهای بسته شده‌اند.
به گزارش اسپوتنیک از فرانس پرس، آمریکا پیش از این مدعی شده بود که آزمایش‌های موشکی ایران نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد است.
بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امورخارجه ایران، در این‌باره گفته‌بود: «بحث مسائل موشکی ایران کاملا روشن است و بخشی از سیاست دفاعی ایران تلقی می‌شود که حالت بازدارنده دارد و دیگران نمی‌توانند در این خصوص برای ایران توصیه ای داشته باشند و ما را از داشتن امکانات دفاعی نهی کنند.»
?موشکاف:‌هاهاهاها. امکانات دفاعی هاهاهاها. از کجا میخوای دفاع کنی؟ هاهاهاها. گیرم که موشک دفاعیه که نیست، بمب گذاری تو گردهمایی مقاومت هم دفاعیه؟ تیم تروریستی تو دانمارک چی؟ بعله، یقه گیری موشکی از نظام ادامة زنجیرة برخوردای جامعة جهانی با نظامه که دمشو که بگیری میرسی به تروریسمش. هاهاها.
خبرگزاری حکومتی مهر – ۱۳ آذر
«مایک پمپئو» وزیر امور خارجه آمریکا قرار است امروز سه شنبه در مقر ناتو، گفتگوهایی را با وزیران امور خارجه کشورهای اروپایی درباره ایران انجام دهد.
محور اصلی این گفتگوها توان موشکی ایران است. آمریکا سال هاست که به دنبال محدود کردن توان موشکی ایران است و در همین راستا ظرف روزهای گذشته ادعا کرده که ایران با آزمایش موشک بالستیک قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازان ملل را نقض کرده است.
پمپئو که برای شرکت در نشست وزرای خارجه ناتو به بروکسل رفته است، در اظهاراتی که در «بنیاد آلمانی مارشال» ایراد شد؛ ایران و چین را به بی‌ثبات کردن جهان متهم کرد.
وی در ادامه ادعاهای خود ایران را به بی‌اعتنایی به قطعنامه‌های شورای امنیت متهم کرد.
?موشکاف: هاهاهاها. بعله. نظام ولایت اشتباه محاسبه داشت. فک می کرد میتونه با اولدورم بولدورم موشکی یه ذره جلوی ریزش پاسدار بسیجیا رو بگیره اما سایة اجماع جهانی که پیدا شد، سردمداران زهره ترک شدن و موج ریزش بیشتر و بیشتر تر شد. هاهاها. بحران بی راه حلی نظام یعنی همین. اگه موشک بازی نکنه، بسیجیاش می‌ریزن، اگه بکنه بیشتر میریزن. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار

لطفا به اشتراک بگذارید: