موشکاف ۱۷ آذر سلام خاص هم خدمت دانشجوها که امروز گل کاشتن

موشکاف: سلام و صد سلام به همة شما رفقای موشکاف و موشکافی. یه سلام خاص هم خدمت دانشجوها که امروز گل کاشتن و یه بار دیگه نشون دادن دانشگاه سنگر آزادیه. بعله. هاهاهاهاها. اما اجازه بدین موشکافی امروزو اختصاص بدیم به سند بودجة نظام. هاهاهاها. نظام تو این شرایط چکار می خواد بکنه؟؟؟؟
تلویزیون رژیم – ۱۵ آذر
گوینده: «دولت سند دخل و خرج کشور را به بهارستان ارسال کرد اما رییس جمهور ده روز دیگر پس از پایان سرکشی نمایندگان به حوزة انتخابیه آنرا بطور رسمی تقدیم مجلس خواهد کرد رییس سازمان برنامه و بودجه گفت منابع بودجه سال بعد ۱۲٪ افزایش یافته اما وابستگی بودجه به نفت کمتر شده و به 27درصد رسیده است».
?موشکاف: هاهاهاها. فک کنم یارو گرمه حالیش نیست. این بودجه ای که میگه وابستگیش کمتر شده رو با صادرات یه میلیون و ۲۰۰هزار بشکه بستن، اونم بشکه ای ۵۴ دلار. هاهاهاها. رویترز نوشته هفتة اول اکتبر صادرات رژیم به ۱و یک دهم رسیده. تازه اونایی که دستشون تو کاره میگن به نیم میلیون بشکه هم میرسه. هاهاهاها.
«رویکرد اصلی بودجه حمایت از تولید و ایجاد اشتغال و توجه ویژه به بحث علم و فرهنگ و از همه مهمتر حمایت از معیشت عمومی مردمه. برای همین قراره ارز مورد نیاز برای ۲۵ قلم کالای اساسی بطور کامل تامین بشه.
?موشکاف: هاهاهاها. نظام ولایت و فکر به معیشت مردم؟! به قول معروف ما را به خیر تو امید نیست، شر مرسان. هاهاهاها. این گفتار درمانیا سوخته و جزغاله شده. هاهاهاها.
حسین راغفر – کارشناس اقتصادی نظام
حسین راغفر، پژوهشگر و استاد دانشگاه خط فقر مطلق برای یک خانواده چهار نفره شهری در سال ۹۶ را حدود چهار میلیون تومان اعلام کرد و گفت: بر اساس محاسبات صورت گرفته در سالهای اخیر، ۳۳ درصد جمعیت کشور دچار «فقر مطلق» هستند.
وی با بیان اینکه منظور دولت از فقر مطلق برای یک خانواده پنج نفره ٧٠٠ هزار تومان است، افزود: این مبلغ برای یک خانواده پنج نفره حتی تامین کننده غذایشان نیست..
?موشکاف: هاهاهاها. اینم از حمایت از معیشت مردم اونم به سبک آخوندی. هاهاهاها. اما فک نکنین این ۴میلیون هم درسته ها. نه! ببینین این یکی چی میگه. هاهاهاها.
رسول خضری – عضو مجلس ارتجاع -
رسول خضری ... در خصوص کاهش خرید اقشار ضعیف جامعه در پی نابسامانی اوضاع اقتصادی، گفت: ریشه کن کردن فقر مطلق یکی از شعارهای اصلی آقای روحانی درانتخابات ریاست جمهوری سال 96 بود و این موضوع همراه با رفع بیکاری و عدالت اقتصادی، محور بودجه دولت در سال 97 قرار گرفت، اما متاسفانه امروز نه تنها فقر مطلق از بین نرفته بلکه چندین برابر شده است.
وی با تاکید بر اینکه تا قبل از آغاز به کار دولت دوازدهم 12 درصد مردم کشور در فقر مطلق بودند و خط فقر 3 میلیون تومان بود، اظهار داشت: قطعاً با اوضاع فعلی خط فقر حداقل به 6 میلیون تومان افزایش پیدا کرده و درصد مردمی که دچار فقر مطلق شده اند به چند برابر افزایش پیدا کرده و می توان گفت به عدد 50 درصدی نزدیک شده است.
?موشکاف: بعله. کار نظام ولایت شده به تاراج دادن سرمایه های ملی و فقیر کردن مردم. خزر رو به روسا فروختن، خلیج فارسو به چینیا، بندر چابهارم به هندیا. سیاست نگاه به شرق عظما همینه دیگه. اما نگران نباشین، لشکر فقرا و گرسنگان که به حرکت درآد دیگه نشانی از آخوند و نظام ولایت باقی نمیمونه. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: