موشکاف ۲۵ آذر وضاع عظما که خیلی داغونه یارو اومد هشدار داد که میخوان دو دستگی و جنگ داخلی ایجاد کن

موشکاف ۲۵ آذر
?موشکاف: سلام! حال و احوال؟ خوب و خوشین ایشالا. هاهاهاها. اوضاع عظما که خیلی داغونه. یارو اومد به گاو و گوساله هاش هشدار داد که میخوان دو دستگی و جنگ داخلی ایجاد کنن. هاهاها. میدونین که دو دستگی واسه نظام یه نوع اتحاد محسوب میشه، چون تو این آش شعله قلم کار نظام هر کی ساز خودشو میزنه، هزار دسته ان. هاهاها. عظما واسه سال ۹۸ اعلام خطر کرد و دلقکای سیرک جمعه هم ترس و لرزشونو نشون دادن. هاهاهاها.
نماز جمعه تهران-صدیقی
آخوند صدیقی – نمایش جمعة تهران – 23آذر
صدیقی: «عده ای از اول انقلاب منتظر سقوط نظام هستند لیبرال‌ها غربگراها، سکولارها، اومانیست ها از خدا بی خبر ها غیر معتقدین به بقای دین و امدادهای غیبی این ها مرتب می گویند که این نظام نفس‌های آخرش را می کشند الان نمی گویند از همان اول انقلاب که ما به یادمان می آید اینها این شعار را میدهند، حالا که یک مقدار اوضاع اقتصادی با سوء مدیریت با انتظار به بیگانگان که آنها بیایند مشکلات ما را حل کنند اوضاع به اینجا رسیده، عده ای دارند القا می‌کنند که شهیدان حیف شدند آنها اگر آینده را می دانستند به جبهه نمی رفتند.
?موشکاف: هاهاهاها. بندة موشکاف که نه تنها از اول سرقت انقلاب به دست خمینی دجال منتظر پس گرفتن انقلاب و سقوط آخوندا هستم، بلکه فعالانه اوضاع و احوال نظامو موشکافی می کنم تا بر و بچه های قیام اوضاع و احوال سیاسی دستشون بیاد. همینی که یارو هم گفت، آخه نظام نفسای آخرشو میکشه. هاهاهاها.


رحیم پورازغدی – نمایش جمعة تهران – 23آذر


انقلاب فرهنگی-970923


رهبری را پاسخگوی کارکرد چند میلیون کارمند و کارگزار حکومت در سه قوه نکنیم اونها را اینجا بیاوریم رهبری باید پاسخگوی اختیارات و وظایف خودش باشد نه پاسخگوی وظایف زمین مانده تک تک هزاران و دهها هزار و صدها هزار مسئول در حوزه های مختلف.
?موشکاف: هاهاهاها. خمینی دجال کجاست که میگفت این تازه گوشه ای از اختیارات ولی وقیهه. هاهاهاها. حالا یارو بز بز قندی نظام دنبال آبروی بر باد رفتة نظامه. میخواد عظما رو در ببره. هاهاهاها. اما دیر به فکر افتاده. جوونای قیام دارن میان سراغش. هاهاهاها.
اولا دوستان بدانید دو نفر از سران سه قوه کلا در جلسات شورای انقلاب فرهنگی اصلا شرکت نمیکنند راحت!!!! آقایون برادران دو قوه کلا توی جلسات شورا نمی آیند که این خلاف قانون است. رئیس شورا رئیس جمهور است همیشه و رئیس جمهور فعلی ما بسیاری از جلسات شورا را لغو میکنه و برگزار نمیکنه
?موشکاف: هاهاهاها. دو راس لاریجانی که کلا مرخصن. هاهاهاهاها. یارو شیخ فری هم مرخصی روزانه میگیره. هاهاهاها. بعد میگن سران نظام دور همی میذارن و باهمدیگه اتحاد دارن. هاهاهاها. کدوم اتحاد همه یا در حال مرخصین یا از قطار نظام پیاده میشن. هاهاهاها.
آخوند علیدادی سلیمانی «کسانی که تا دیروز جزو خواص بودند امروز موضع خود را عوض کرده‌اند، این افراد از قطار انقلاب پیاده شده و سخنانی را می‌زنند که باعث خوشنودی دشمنان می‌شود و قصد دارند عملکرد نظام را زیر سوال ببرند».
?موشکاف: هاهاهاها. بعله. تو نظام ولایت سگ صاحبشو نمیشناسه. بعد دم از قدرت و اتحاد می‌زنن. هاهاهاها. اما امان از واقعیت. هاهاهاها. عظما خوب میدونه چی میگم. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: