موشکاف ۲۶ آذر حالا چی شده که اف ای تی اف دوباره اومده رو میز خدا داند

موشکاف ۲۶ آذر
?موشکاف: سلام! شنیدین؟ یارو سبزعلی رضایی، همون بریدة سپاه که الان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظامه گفته لایحة اصلاح قانون مبارزه با پولشویی، یعنی همون FATF بررسی میشه. هاهاهاها. حالا چی شده که اف ای تی اف دوباره اومده رو میز خدا داند.هاهاهاها البتة بندة خدا که موشکاف باشه هم میدونه هاهاهاها. کفگیر نظام خورده به ته دیگ. هاهاهاها. همونطور که قبلا هم بارها گفتم چاره ای ندارن. هاهاها.
سبزعلی رضایی – دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام – ۲۵ آذر
"در جلسه امروز یکی از این موارد که هیئت عالی نظارت، ایرادی به مصوبه مجلس در لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی گرفته بود و مجلس آن را نپذیرفته بود، بررسی کرد و مجدداً در جلسه مصوب کرد که مجلس باید این ماده را اصلاح کند".
"ماده یک درباره منشأ جرم است که از مجلس خواهیم خواست در مصوبه خود تجدید نظر داشته باشد و آن را پس بگیرد". چرا که مغایر با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.
?موشکاف:‌ هاهاهاها. اقتصاد مقاومتی! هاهاهاها. عظما هم اینا رو مچل کرده و فرستاده دنبال نخود سیاه. اقتصاد مقاومتی دیگه چه صیغه‌ایه. هاهاهاها. جالب اینه که این کار مجمع تشخیص مصلحت نظام، بنزین رو آتیش جنگ و دعوای باندی شده. هاهاها.
علی مطهری – عضو مجلس ارتجاع – ۲۵ آذر
این لایحه برای داوری میان نظر مجلس و نظر شورای نگهبان به مجمع ارسال شده بود، اما مجمع به جای آنکه داوری کند و به نفع یکی از دو طرف رأی بدهد، برای اصلاح به مجلس فرستاد.
این اقدام فراتر از اختیارات مجمع در اصل ۱۱۲ قانون اساسی و تاسیس یک اختیار جدید برای این مجمع و به رسمیت شناختن آن به عنوان شورای نگهبان دوم است.
این رویه بدون تغییر قانون اساسی امکان اجرا شدن ندارد... مجلس باید برای این بدعت آشکار که کیان مجلس را تهدید می‌کند تدبیر نماید.»
?موشکاف: هاهاهاها. یه شوربای نگهبان کم بود استارت دومیش هم خورد. هاهاهاها. ناز شست اصلاح طلبان نظام. هاهاهاها. می بینین چطوری نظام ولایتو اصلاح کردن. هاهاهاها.
مجید انصاری – عضو خبرگان نظام – ۲۳ آذر
«یک ارادة‌ملی میخواد، نه باید سیاسیش کرد، نه باید کسی گارد بگیره و همه باید به میدان بیایند؛ مجلس دولت، نظام و قوه قضائیه و همه باید به میدان بیان این مسئله را حل کنند.
مجری: با توجه به این امر، تصویب خواهد شد؟
انصاری:من پیش‌بینی می‌کنم در مجمع تصویب شود، ممکن است با یک اصلاح جزئی در یک جایی برای تطبیق یا تامین سیاست‌های کلی، ولی تصویب خواهد شد. ما ناگزیر هستیم تصویب کنیم، باید تصویب کنیم. منافع ملی ما اقتضاء می‌کند تصویب کنیم.
?موشکاف: هاهاهاها. بعله. وضعیت نظام ولایت تو این مسئله مثل کسیه که رو اره نشسته. اونم ارة چوب بر دندونه زیگزاگی. هاهاها. نه راه پس داره نه راه پیش. هاهاهاها. به هر سمتی بره جر و واجر میشه. هاهاهاها. البته عظما از این سرنوشت گریزی نداره، چون ملت خشمگین و بچه های قیام هم هستن، اونا هم میخوان نظام ولایت رو جر و واجر کنن. هاهاهاها. ایشالا که موفق باشن. فعلا خدانگهدار

لطفا به اشتراک بگذارید: