موشکاف ۳۰ آذر- عصاره رذایل نظامو می بینین؟

موشکاف ۳۰ آذر - عصاره رذایل نظامو می بینین؟
موشکاف: سلام. اگه شما هم مثل بندة موشکاف یه سر و گوشی تو فضای مجازی آب بدین می بینین که پر شده از کلیپ یارو عضو مجلس نظام که رفته بوده کارچاق کنی و واسه دادن رشوه به رئیس گمرک که با اردنگی از اداره پرتش کردن بیرون. هاهاهاها. یارو از باند اصلاح طلب هم هست. هاهاهاها. واویلا.
موشکاف: هاهاهاها. دیدین؟! تا طرف گفت یارو نمایندة مجلس نظامه، طرف انگیزه گرفت بندازتش بیرون. هاهاهاها. دست کم اینو تو ده، بیست تا کامند خوندم. همه لایک کرده بود. یکی نوشته بود این به اصطلاح مسئولین نظام باید بدونن که یه روز ملت همینجوری پرتشون می کنن بیرون. هاهاهاا. وقتی این کلیپ وایرال شد، تو مجلس نظام جلسة غیر علنی گذاشتن. ملاحظه بفرمایید چه خبر بوده.
موشکاف: هاهاهاها. عصارة رذایل نظامو می بینین؟ یارو لاریجانی رفته بود تو جلد واقعیش. یه پاسدار لمپن امنیتی. هاهاها. میگه کی کلیپو داده بیرون؟ باید برخورد کنیم. هاهاهاه. آخه یارو! تو اول همین مجلسی که مثلا جلسة غیر علنی گذاشتیو جمع و جور کن که کلیپ ازش بیرون نیاد، پیدا کردن اون یکی پیش کش. هاهاهاها. یارو خوب گرفته. میگه اگه کوتاه بیام فردا نوبت شماس. هاهاها. البته کوتاه هم نیاد نوبتشونه. هاهاهاها. از همه جالبتر اینه که یه عضو دیگة مجلس نظام میگه هیئت رئیسه بی شعوره. هاهاها. این یکی رو زده به خال. هاهاها.
اینکه نماینده مجلس رسماً به یک کارمند فحاشی کرده و واژه‌های چرک به کار برده یک طرف، اینکه به جای عذرخواهی رو به دوربین نشسته و طلبکارانه موضوع را به قومیت و مذهب ربط داده، یک طرف، ولی اینکه در مجلس برای یارکشی می‌گوید «فردا نوبت همه‌تان می شود» را کجای دل‌مان بگذاریم؟
اینکه آقای لاریجانیِ فیلسوف شکایت می‌کند که چرا فیلم منتشر شده و باید پاسخگو باشند! نمی‌گوید چرا نماینده مجلس شورای اسلامی با شان و شخصیت مسئول نظام بازی کرده و آن حرف ها را زده، می‌گوید چرا باید فیلمش منتشر می‌شد!
نکند دارید ادا در می آورید؟!.... این بود وعده نوکری مردم؟ این بود شیفتگی خدمت؟ انصاف بدهید به تشنگی قدرت بیشتر شبیه نیست؟


موشکاف: هاهاها. به قول یکی از کاربرای فضای مجازی. اینا از این عصبانی نیستن که چرا یکیشونو پرت کردن بیرون، از این عصبانین که همة مردم دیدن که پس میشه عضو مجلس نظامو پرت کرد بیرون. هاهاهاها. بعله. نظام ولایت اونقدر آش و لاشه که حتی این مجلسیای نظام هم کلاشونو گرفتن باد نبره. البته باید هم کلاشونو بچسبن، هم سرشونو، آخه این توفانی که داره میاد، کلاهو با سر میبره. هاهاها. توفان بر و بچه های قیامو میگم. هاههاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: