موشکاف ۲ دی ظاهرا خواب عظما و تمامی سرکردگان نظام ولایت بد جور آشفته شده

موشکاف ۲ دی
?موشکاف: سلام!عظمای فلک زده یه سخنرانی کرد و یه پاسدار بسیجی‌های بریده و ریزشی هشدار داد که سال ۹۷ که این بلا رو سرمون آوردن تازه جنجال بود، سال ۹۸ تو راهه که واویلا. هاهاهاها. حالا نوچه‌هاش دور افتادن و همین حرفو قرقره می کنن. هاهاهاها.
محسن رضایی سرکردة سابق سپاه و دبیر کنونی مجمع تشخیص مصلحت نظام – ۱ دی
«از من خواسته شده درباره حوادث سال آینده و خواب آشفته شیطان بزرگ صحبت کنم»...« من معتقدم که این کانال اعتباری اروپایی ها به خرید غذا و دارو منتج می شود. مرحله دیگری از برنامه ترامپ، پایین آوردن ارزش پول ملی در حدی است که دیگر کسی با ریال کار نکند و ریال را از صحنه خارج کند. می خواهند که دولت از پرداخت حقوق باز بماند، کارخانه ها تعطیل شود، شورش و بلوا بشود و (مجاهدین) وارد عمل شوند و به بهانه حقوق بشر، امریکا دخالت کند».
?موشکاف: هاهاهاها. ظاهرا خواب عظما و تمامی سرکردگان نظام ولایت آشفته شده بد جور. هاهاهاها. عین همین سناریو رو یارو حسن عباسی، همون پاسدار لمپن نظام رفته. هاهاهاها. گفته تا ۲۲بهمن دنبال آشوب سراسرین. هاهاها. تو نمایشای جمعه هم همینطور.
آخوند مصلح نمایش جمعه برازجان
(مجاهدین) در فتنه ی سال 88 نقش پر رنگی را ایفا کردند و جزو کلیدی ترین نفرات این طرح بر علیه جمهوری اسلامی بودند. نقش (مجاهدین) در جامعه ایجاد عداوت ، اختلاف ،دشمنی در جامعه ،همکاری با دشمنان اسلام جهت ضربه زدن به مسلمانان ، شایعه پراکنی وتهمت زنی علیه رهبران جامعه اسلامی ، تشویق مسلمانان به نافرمانی از دستورات رهبران خود ... و ایجاد درگیری در میان مسلمانان بود ....دشمن در انتخابات ۱۳۸۸برنامه های خود را برای عملیاتی نمودن سه گام تغییر باور ،افکار و رفتار انجام داد که در نهایت به تغییر ساختار سیاسی جمهوری اسلامی ایران ختم شود که به تعبیر آنها پایان نظام جمهوری اسلامی باشد».
?موشکاف: هاهاهاها. یارو عجب دل پری داره. یک کلام می گفت نقش مجاهدین براندازیه و خودشو راحت می کرد. هاهاهاها. میدونین چرا نمیگه. آخه می ترسه. اگه فقط همینو بگه که کارش زاره. چون همه دنبال برانداز واقعی نظام می گردن. هاهاهاها.
آخوند علیزاده-پیش از خطبه ها-
آخوند علیزاده – نمایش جمعه مشهد -30آذر 97
«دشمن دوست می دارد که شما را خواب فرا بگیرد غافل بشوید بعد بلادرنگ از کمینگاه گرگ صفتانه خارج می شود و به شما هجوم می آورد اگر چنین وضعیتی پیش بیاید دشمن گرگ صفت به هیچ چیز رحم نمی کند گفتگوی تمدن ها می شناسند این ها؟ مذاکره می شناسند این ها؟ مذاکره با کی؟ چقدر زیبا پروین اعتصامی در یکی از قصیده های خودش آورده ببینید تحت عنوان گرگ و شبان می گوید چوپان خوابش برد گرگ در کمین نشسته زد به گله همه را لت و پار کرد بعد چوپان از خواب بیدار شد با چوبدستی دنبال سر گرگ گذاشت گرگ را یک جا گیر آورد خواست تنبیه کند که چه خاکی بر سر من کردی از زبان گرگ این را مسئولین عزیز ما بعضی‌هایشان که یک جورهایی خوابشان برده بفهمند خیلی جالب می‌گوید مراجعه کنید خودتان به این قصیده تحت عنوان گرگ و شبان ،گرگ به چالش می کشد چوپان را چرا داری منو چوب میزنی من گرگ هستم گله چوپان خواب رفته گله گوسفند چوپان خواب رفته بی نگهبان ببینم و ندرم گرگ نیستم باید بگویند آی گرگ بی عرضه، تو چرا خوابت برد؟ حواس هایمان را جمع کنیم این که حضرت آقا فرمودند دشمن امسال یک هیاهو راه انداخته ممکن است سال آینده بخواهد دست شوم فتنه اش را از آستین هایشان دربیاورند، هوشمندانه مسائل را رصد کنید».
?موشکاف: هاهاهاها. بعله. عظما دو راه حل داره، یا وا دادن و به قول خودش تنزل بی پایان. یا وایسادن جلوی جامعة جهانی. خودش گفت تا جون دارم نمیذارم نظامو وا بدن. هاهاهاها. حالا باید دید چقدر جون داره. اما اینطور که به نظر میرسه داره گیم اور Game Over میشه. هاهاهاهاها. آخه کانونای شورشی بدجوری جونشو گرفتن. هاهاهاها. برنامه دارن واسش سنگین. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: