موشکاف ۱ دی یلدا خوش گذشت؟ تو طولانی ترین شب سال، ای ولله!

موشکاف ۱ دی
?موشکاف: سلام!‌ یلدا خوش گذشت؟ تو طولانی ترین شب سال، ای ولله! ایشالا شب و ظلمات آخوندی هم به همین زودیا سحر میشه. هاهاهاها. تو این شب یلدایی، دیو سیاهی ها که خود عظما باشه یه جفت کشیدة افسری نوش جان کرده که هم نونش بشه و هم آبش. هاهاهاها. اخراج دیپلومات تروریستاشو میگم. هاهاهاها.
تلویزیون رژیم 28آذر 97
واکنش قاسمی به اخراج سفیر از آلبانی
«فشار آمریکا بر کشورهای ضعیف برای بر هم زدن روابط با ایران؛ این قسمت، آلبانی:
سخنگوی وزارت خارجة کشورمون ضمن محکوم کردن اقدام دولت آلبانی در اخراج دو دیپلومات ایرانی هر ادعا و اتهام علیه این دو نفر رو مردود دونست و گفت به نظر می‌رسه دولت آلبانی تحت فشار ایران ستیزانة آمریکا و رژیم صهیونیستی این تصمیم رو گرفته.
بلافاصله پس از تصمیم آلبانی رئیس جمهور آمریکا از این تصمیم تشکر کرد. وزیر خارجة آمریکا، دیپلوماتهای ایرانی رو متهم به حمله تروریستی کرد و جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید و یار غار منافقین که حالا در آلبانی خانه دارند گفت آمریکا با آلبانی است و در مقابل ایران ایستاده». 00.47
?موشکاف: هاهاهاهاها. عمق سوختگی نظامو ملاحظه فرمودین؟! معلومه که خورده به خال. هاهاهاها. کلا یه چن وقتیه که دارن دم عظما رو می چینن. از اون موقعی شروع شد که دیپلومات تروریست نظامو حین عملیات بمب گذاری گرفتن. هاهاهاها.
پیام توئیتری جان بولتون – مشاور امنیت ملی آمریکا در رابطه با اخراج سفیر رژیم از آلبانی
«جان بولتون» مشاور امنیت ملی آمریکا در پیامی توییتری از اقدام ضدایرانی آلبانی حمایت کرد.
وی در این توییت مدعی شد که اقدام «ادی راما» نخست‌وزیر آلبانی مبنی بر اخراج سفیر ایران، در راستای سلب حمایت از تروریسم انجام گرفته است.
بولتون همچنین مدعی شد که آمریکا از نخست‌وزیر و مردم آلبانی به دلیل ایستادگی در برابر گستاخی‌های (!) ایران در اروپا و سایر نقاط جهان حمایت می‌کند.... این در حالی است که این کشور کوچک در جنوب شرق اروپا که با انتقال اعضای گروهک منافقین (مجاهدین) به پایگاهی علیه جمهوری اسلامی تبدیل شده است
?موشکاف: هاهاهاها. عظما خوب میدونه که اخراج سفیرش از آلبانی چه زخم عمیقیه. آخه حسابی روی کارای تروریستیش تو آلبانی سرمایه گذاری کرده بود. هاهاهاها. اما سرش به سنگ خورد. توئیت جان بولتون و پمپئو هم شد نمک زخم عظما. هاهاهاها. از اون خفن‌تر نامة خود ترامپ بود. هاهاهاها.


نامة تشکر ترامپ از آلبانی بخاطر اخراج سفیر رژیم
ونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در نامه‌ای خطاب به «ادی راما» نخست‌وریر آلبانی، اقدام اخیر وی در اخراج ۲ دیپلمات ایرانی از تیرانا را ستود.
وی در این نامه که تاریخ آن به ۱۴ دسامبر (۲۳ آذر) باز می‌گردد با تکرار ادعاهای خود علیه ایران، می‌نویسد: از شما به دلیل تلاش‌های پایدار برای مقابله با ایران و مهار فعالیت‌های ثبات‌زدای این کشور تشکر می‌کنم.
گفتنی است سفارت آمریکا در تیرانا این نامه را امروز پنجشنبه در صفحه فیس‌بوک خود منتشر کرد.
این در حالی است که از دیروز چهارشنبه که خبر اخراج ۲ دیپلمات ایرانی، رسانه‌ای شده است؛ وزیر خارجه و مشاور امنیت ملی کاخ سفید نیز در پیام‌های توییتری به تقدیر از نخست‌وزیر آلبانی پرداختند.
?موشکاف: هاهاهاها. این عظمای فلک زده روشو که هر طرف میکنه یه جفت سیلی افسری میخوره. خواست تو گردهمایی مجاهدین بمب بذاره، یارو رو گرفتن، تو آمریکا خواست ترور کنه، دو تا شونو گرفتن، دانمارک همینطور. هاهاهاها. به زودی زودم خرشو از تو خود تهران می گیرن . هاهاهاها. بعله. اینجوریاس. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار

لطفا به اشتراک بگذارید: