موشکاف ۴ دی این روزا این عظمای فلک زده مثل کفتار بی دندونی میمونه

موشکاف ۴ دی
?موشکاف: سلام! کفتار بی دندون دیدین؟ یه حیوون وحشی و بی ریخت که نتونه گاز بگیره و فقط واسه خودش عو عو کنه. هاهاها. این روزا این عظمای فلک زده مثل کفتار بی دندونی میمونه که خیلی دلش میخواد بگیره و جر و واجر کنه اما نمیتونه. خودش خوب میدونه که اوضاع و احوال جامعه بدجوری انفجاریه. یه اشتباه میتونه آخرین اشتباه باشه. هاهاها. بخاطر همین سگای هار زنجیریشو جمع کرد و یه چن تا رهنمود بهشون داد. هاهاهاها.


تلویزیون رژیم ـ 2 دی 97
دیدار فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی با خامنه ای
گوینده: « حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی، با تشکر از تلاش‌های حافظان نظم و امنیت، این نیرو را در معرض نگاه و قضاوت عمومی دانستند و تأکید کردند: باید به نحوی عمل کنید که برداشت مردم از نیروی انتظامی یک نیروی مقتدر، عادل و هوشیار باشد.
فرمانده کل قوا، لازمه‌ رسیدن نیروی انتظامی به جایگاهی در طراز انقلاب و نظام اسلامی را «پیشرفت بدون توقف» خواندند و افزودند: بخش‌های مختلف نیروی انتظامی از جمله کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها و گشت‌های انتظامی در پیش چشم مردم قرار دارد، و قضاوت درباره‌ عملکرد نیروی انتظامی به مجموعه‌ نیروهای مسلح و نظام اسلامی تعمیم پیدا می‌کند.
ایشان با اشاره به پیشرفت‌های خوب نیروی انتظامی از جمله بهبود رفتار با مردم و مراجعان در مراکز انتظامی نسبت به گذشته، بر لزوم استمرار پیشرفت‌ها تأکید کردند و افزودند: عملکرد نیروی انتظامی باید عاقلانه، مدبرانه و برای مردم کاملاً اطمینان‌بخش و اعتمادآفرین باشد.
?موشکاف: هاهاهاها. میگه باید عاقلانه و اطمینان بخش و اعتماد آفرین باشه. هاهاهاها. به این میگن اعتراف سنگین! یعنی عملکرد این سگای هار نه عاقلانه اس، نه اطمینان بخش و نه اعتماد آفرین. هاهاهاها. تازه بعد عظما، یارو اشتری، سرکرده شون هم توجیه‌شون کرد که یه هویی دسته گل به آب ندن. هاهاهاها.
تلویزیون رژیم 2 دی 97
«فرمانده نیروی انتظامی در نشست سراسری فرماندهان و رؤسا و معاونان ناجا با اشاره به اقدامات هوشیارانه، فداکارانه و آمادگی نیروی انتظامی در مقابل توطئه‌ها، از اولویت پلیس در برخورد با مفسدان اقتصادی گفت. سردار اشتری یادآور شد پلیس علاوه بر شناسایی و برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی اجازة جولان به سوءاستفاده کنندگان را نمی‌دهد.
?موشکاف:‌ هاهاهاها. میگه برخورد با مفسدان اقتصادی! هه! اگه جنم برخورد با مفسدان اقتصادی رو داشتین که اینهمه ژن خوب نبود تو نظام. هاهاهاها. هر از گاهی یه چن تا مهره شونو تحت عنوان سلطان سلکه و سلطان قیر و چه میدونم سلطان کوفت و زهر مار پخ پخ میکنن که یه ریزه مردم آروم بشن. کم کم باید تو قبرستون نظام یه قطعه به نام سلاطین نامگذاری کنن. هاهاها. اما یه سلطان هست که باید رفت سراغ اون. اسمش هست شاه سلطان ولایت. هاهاهاها. البته این کار بچه های قیامه. اونا هم کارشونو خوب بلدن. هاهاهاها.
سایت حکومتی بهار – ۱ دی
« در جوامعی که به علت فضای بسته،‌ترس و سانسور، اقشار توان اعتراض آشکار را ندارند؛ به تدریج سهم اعتراض‌های پنهان و خاموش اجتماعی در آنها افزایش پیدا می‌کند. در این حالت جامعه به دیگ بخار بزرگی شباهت می‌یابد که دریچه‌های خروجی خود را به تدریج، یکی پس از دیگری می‌بندد و لحظه‌ای به وخامت اوضاع خویش پی می‌برد که کار از کار گذشته است».
?موشکاف: هاهاهاها. داستان دیگ بخارو بذارین کنار توصیه های عظما که گفت گشت و کلانتری انتظامی رو مردم می بینن و به پای کل نظام می نویسن نگاه کنین. نتیجه! عظمای فلک زده میترسه سگای زنجیره ایش کار دستش بدن. چار تا برخورد بکنن و بوممممم! دیگ بخار بترکه. هاهاها. البته عظما دیر به فکر افتاده. اوضاع انفجاری تر از اونیه که حتی فکرش رو هم بکنن. هاهاهاها. بچه های قیام و کانون شورشی خوب میدونن چی میگم. هاهااهاها. فعلا خدانگهدار

لطفا به اشتراک بگذارید: