موشکاف ۵ دی همین یارو شیخ فری نبود که میگفت تحریما هیچ تاثیری نداشته

موشکاف ۵ دی
?موشکاف: سلام! یارو شیخ فری رفته بود مجلس نظام تا مثلا بودجه شو ارائه کنه. اما کدوم بودجه؟‌ مگه چیزی هم ته کیسة نظام باقی مونده. هاهاهاها. شیخ فری شروع کرد به غر و لند و فرار به جلو. اگه نمی دونستی فک می کردی یارو اپوزیسیون نظامه و چندسالم تو نظام زندانی بوده. هاهاهاها. خودش با بودجة خودش مخالف بود. هاهاهاها. تازه! بگذریم که تو این کمدی استند آپ یه جاهایی همین اعضای مجلس هم اعتراض کردن و پا پیچش شدن. هاهاهاها.
حسن روحانی در جلسة علنی مجلس ارتجاع ـ 4دی97
سخنرانی روحانی پیش از تقدیم لایحه بودجه 98

بی‌تردید تحریم و فشار بر زندگی مردم تاثیر خواهد گذاشت و همچنین بر رشد و توسعه کشور
آمریکایی ها در این وسط توطئه خودشان را و نقشه شوم خودشان را برای تحریم ملت ایران اجرا کردند

آنچه آمریکا در سال ۹۷ مد نظر داشت دو مسئله اصلی بود ناامیدی ملت ایران نسبت به آینده نظام و کشور و دوم القای ناکارآمدی نظام که مردم تصور کنند دولت بر اوضاع مسلط نیست و به تعبیر بعضی از سایت ها و روزنامه هایی که متاسفانه گاهی تعبیراتشون نادرست یا ناپسند هست گفتند دولت کشور را رها کرده و از کنترل خارج شده حتی شما دیدید بعضی ها که اقتصاد هم کمی بلدند و خوانده اند از ابرتورم آمدند حرف زدند و سخن گفتند و بعضی ها از اینکه ایران به زودی ونزوئلا خواهد شد در روزنامه ها نوشتند و تلاش کرده‌اند که مردم را ناامید کنند و دولت را ناکارآمد معرفی کنند
?موشکاف: هاهاهاها. همین یارو شیخ فری نبود که میگفت تحریما هیچ تاثیری نداشته و هیچ تاثیری هم نخواهد داشت؟! هاهاهاا. پس چی شد؟‌ موقع ارائة بودجه که رسید تحریما بابای نظامو درآورد؟ هاهاهاها. بعله. امید درمانی یعنی همین. یعنی یه چیزی بگو که دلشون خوش باشه و یه دو روزی بگذره. هاهاهاها.
سخنرانی روحانی پیش از تقدیم لایحه بودجه 98-
یک زمانی بود وقتی ما مشکل داشتیم به سمت صندوق می‌رفتیم صندوق بازنشستگی آنقدر پول داشت ذخیره مالی داشت به ما کمک می کرد در زمان جنگ در یک زمانی ما اینکار را کردیم در یک مقطعی از صندوق کمک گرفتیم این صندوقی که به ما کمک می کرد شما امروز ببینید به چه روزگاری افتاده؟
و تامین اجتماعی که امروز باید روی پای خودش بایستد شما ببینید این همه بنگاه های اقتصادی به نام شستا درآمدش در سال چند درصد است و بنگاههای ضررده آن چه مقدار هست ؛ ما در اقتصاد دولتی مشکل داریم ما بخش خصوصی را تقویت نکردیم
?موشکاف: هاهاهاهاها. مثل این که یه نفر از مریخ اومده داره حرف می زنه. ببینم! کی این بلا رو سر صندوق بازنشستگی مملکت آورده؟! نکنه اجنه اومدن و صندوقو بار زدن و بردن! کی این بلا رو سر بخش خصوصی آورده؟! غیر از خود نظام کی میتونه با واردات و قاچاق سنگین 25میلیارد دلاری کمر بخش خصوصی رو بشکنه؟ هاهاهاها.
سر این سخنرانی شیخ فری خیلی حرف دارم اما حیف که وقت تنگه. فقط همینو بگم که نظام ولایت داره خفگی رو حس میکنه. اونم خفگی در محاصره. یه طرف ملت جلوش صف بستن یه طرف تقریبا همة دنیا. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: