موشکاف ۷ دی روباه مکار رو دارین؟! همش میخواد دم عظما رو بکشه وسط

موشکاف ۷ دی
?موشکاف: سلام! چن روز پیش شیخ فری رفت طویلة مجلس نظام و یه مشت حرف مفت زد و ژست اپوزیسیون گرفت. یارو یادش رفته بود قبلا گفته تحریما تاثیری نمیذاره، اومد گفت تحریما تاثیر هم داره. دروغگو کم حافظه اس دیگه. هاهاهاها. یه روز بعدش هم تو جلسة هیأت دولتش آه و ناله سر داد. هاهاهاها.


روحانی در جلسة هیأت دولت ـ 5دی 97
سخنان روحانی درجلسه امروز هئیت دولت
باید در اقتصاد کاری بکنیم راهی در پیش بگیریم اقداماتی را انجام بدهیم که با زلزله تحریم ها زلزله فشار با زلزله توطئه دشمنان ما ساختمان ما آسیب نبیند»
?موشکاف: هاهاهاها. میگه ساختمون! کدوم ساختمون؟! همین خونه کاه گلی نظامو میگه که کاهش رانته و گلش هم اختلاس. هاهاهاهاها. حالا هر چی هم ستون بزنن واسش که نمی تونن، بچه های قیام که زلزله رو شروع کنن، کاه گل نظام خراب میشه رو سرشون. هاهاهاها.


در واقع ۱۵ آذری که قرار بود ماه لایحه خودمان را تقدیم مجلس کنیم حتی قبل از آن چند روز قبل لایحه ما آماده بود خوب بعد نکاتی مورد نظر مقام معظم رهبری بود که آن نکات هم مورد بررسی قرار گرفت اعمال شد در لایحه
?موشکاف: هاهاهاها. روباه مکار رو دارین؟! همش میخواد دم عظما رو بکشه وسط و بگه خود نسناسش تو جریان همه چی هست، الکی کاسة داغ تر از آش نشین. هاهاهاها. این یارو دلواپسا رو میگه. هاهاهاها. آخه عظما گفته بودجة سپاه و گاو گوساله های امنیتیش رو ببرن بالا. اونم ۲۵ درصد! چطوری؟ با دست کردن تو جیب مردم.


سایت حکومتی سیاست روز – ۶ دی
روز سه‌شنبه رئیس‌جمهور با حضور در مجلس برای ارایه لایحه بودجه ۹۸ از این مساله پرده برداشت که دولت خدمات را به مردم گران می‌فروشد به این معنا که دولت در سال ۹۸ متوسط هزینه‌کرد برای هر دانش‌آموز از خزانه بیت‌المال را حدود۴ میلیون تومان لحاظ کرده و این درحالی است که اگر قرار باشد دولت این خدمات را از مردم بخرد و مردم خودشان این اقدامات را انجام دهند؛ این میزان رقمی در حدود یک میلیون تومان خواهد شد.
رئیس‌جمهور در حالی مدعی شد که دولت را باید در لیست گران‌فروشان قرار دهند که وی به عنوان رئیس دولت تدبیر و امید در حدود ۶ سال است که تکیه بر این مسند زده است.
?موشکاف: هاهاهاهاها. یارو بعد شیش سال مقر میاد که دولت گرون فروشه. هاهاهاها. حالا دولت کیه؟ .... خودش دیگه. هاهاهاها. یکی ندونه فک میکنه یارو اپوزیسیون دولته. هاهاهاها. حالا به نظرتون چرا ژست اپوزیسیون میگیره؟‌... بعله. چون تو شرایطی هستیم که اپوزیسیون بودن نون داره. آخه نظام رو به فروپاشیه. هاهاهاها. ببینین دختر رفسنجانی چی میگه. هاهاهاها.
فائزة هاشمی – ۵ دی
خبرنگار: در میان نخبگان سیاسی کشور نوعی نگرانی ناشی از فروپاشی مشاهده می شود، از دیدگاه شما این فروپاشی تا چه اندازه جدی است؟
فائزه هاشمی: «از دیدگاه من فروپاشی محتوایی اتفاق افتاده است و تنها فروپاشی ظاهری و فیزیکی اتفاق نیفتاده است و خیلی احتمال می دهم که این اتفاق بیافتد»
?موشکاف: هاهاهاها. بعله. ساختمون کاه گلی نظام ولایت اونقدر ترک خورده که عظما و شیخ فری هر کاری هم که بکنن از پس رفع و رجوع این ترکا بر نمیان هاهاهاها. بچه های قیام و کانونای شورشی هم میخوان با زلزله شون ساختمون نظامو رو سرشون آوار کنن. دمشون گرم که خوب کار می کنن. ای ول دارن. هاهاهاها. شما هم کمک کارشون باشین. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: