موشکاف ۱۰ دی یارو پهلوون پنبة نظامو که میشناسین! پاسدار سلامی رو میگم

موشکاف ۱۰ دی
?موشکاف: سلام! یارو پهلوون پنبة نظامو که میشناسین! پاسدار سلامی رو میگم. گوبلز نظام هم بهش میگن. هاهاهاها. این یارو که پخ کنی در میره روز ۹ دی اومده بود و تو نمایش سرنگون نشدن نظام تا میتونست لاف زد. لاف که میگم یعنی لافا. هاهاهاهاها. ملاحظه بفرمایین.


پاسدار حسین سلامی ـ تهران 9دی 97
-سخنرانی سلامی در گرامیداشت 9 دی در تهران

«اما امروز، نفوذ منطقه‌یی ما بخشهای مهمی از سیارة زمین را فرا گرفته است. نفوذی که نه حضور مستقیم نظامی، نفوذ آرمانها، اهداف، آرزوها، نفوذ روح عدالت خواهی، نفوذ روح استکبارستیزی، نفوذ اندیشه‌های تابناک رهبر این انقلاب بزرگ که توانسته است بخشهای مهمی از جهان اسلام را از سیطره سیاسی قدرتهای بزرگ نجات دهد و مشعلهای فروزان جهاد را در آن سرزمین‌ها بیفروزد».
«به شما عرض می‌کنم قدرت انباشتة ما نه برای شکست نخوردن است، بلکه برای پیروز شدن است؛ آنچه امریکا از شما آموخته است و شما آموخته‌اید او را به آن عادت دهید، شکست خوردن است. آمریکا هنر شکست خوردن است و این چیزی جز شآن او نیست».
?موشکاف: هاهاهاها. میگن بعد از این حرفا سیل پناه‌جوهای تحت نفوذ نظام ولایت از آمریکا و اروپا و استرالیا به سمت نظام سرازیر شده. هاهاهاها. اندر پیروزی‌های منطقه ای نظام همین بس که چند روز پیش پایگاهاشو تو سوریه غر و دبه کردن اما نظام ولایت جیک نزد. هاهاهاها. اصلا اونا رو بی خیال چن تا میدون اونطرف تر، تو همین روزو ببینین که تو مجلس نظام چه خبر بوده.
کریمی قدوسی مجلس ارتجاع 9دی 97
نطق کریمی قدوسی

فتنة دوم فتنة امنیتی در سال 1388 بود اسم رمز شروع این فتنه تقلب در انتخابات بود. رهبری این فتنه و هدایت راهبردی آن به عهدة هاشمی رفسنجانی بود. فرماندهی میدان را محمد خاتمی میر حسین موسوی و مهدی کروبی واگذار کرده بود. هدف این فتنه نیز به زانو درآوردن نظام اسلامی و جمع کردن بساط جمهوری اسلامی و حکومت دینی و فراهم کردن بازگشت آمریکا به کشور بود».


«فتنة‌ سوم فتنة اقتصادی با اسم رمز مذاکره از سال92 شروع می‌شود با هدف فقیر کردن مردم و ایجاد بن بست اقتصادی. هدایت این جریان به عهدة برخی از چهره های شاخص دوات اعتدال و اصلاحات واگذار شد. هدف این فتنه نیز عادی سازی رابطه با آمریکا با به زانو درآوردن نظام اسلامی و ولایی می‌باشد».
«یک بار دیگر اسناد فتنة 88 رو تقدیم رئیس محترم جلسه می‌کنم تا انشاالله با مطالعه ایشان و سایران، اون کسانی که شبهه دارند در مورد فتنة اقتصادی شبهه‌شون رفع بشه».
«البته یک مشکلی هست که خود جنابعالی بنده را فتنه‌گر می‌دانید».
?موشکاف: هاهاهاها. یارو پاسدار سلامی کجاست؟ به نظرم به جای نفوذ دادن اندیشه های امام دجالشون اینور اونور دنیا، یه ریزه مجلس خودشونو که عصارة لجنزار ولایته جمع و جور کنن. سیطره پیدا کردن تو دنیا پیش کش. هاهاهاها. بعله، نظام ولایت جر و واجر تر از این حرفاس که با حرفای دو پولی پاسدار سلامی وصله پینه بشه. هاهاهاها. مخصوصا که کانونای شورشی تدارک قیام بعدی رو دیدن. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار

لطفا به اشتراک بگذارید: