موشکاف ۱۴ دی میگن پینوکیو که اونقدر دروغ میگفت بالاخره آدم شد اما این شیخ فری آدم بشو نیست

موشکاف ۱۴ دی
?موشکاف: سلام! به به! خیلی خوش اومدین! منزل موشکاف منزل خودتونه. صفای وجودتون. هاهاهاها. امروز میخوام از شیخ فری بگم. میگن پینوکیو که اونقدر دروغ میگفت بالاخره آدم شد اما این شیخ فری آدم بشو نیست. هاهاهاها. یارو از باید درمانی و امید درمانی عبور کرده رسیده به دروغ درمانی. هاهاهاها.
تلویزیون رژیم – ۱۲ دی
«رضایت رئیس جمهور ار بهبود شرایط اقتصادی. آقای روحانی در جلسة هیأت وزیران پس از استماع گزارش وزیران در حوزة اقتصادی گفت: رونق صادرات، کاهش التهاب بازار، کنترل قیمت، روال فروش نفت و اشتغال تولید شده نشان از حرکت صحیح دولت بوده؛‌ آقای روحانی با اشاره به تمهیدات دولت در مورد تامین آب مورد نیاز در استانهای کم‌آب گفت باید توان تولید آب شیرین را افزایش داد.
روحانی:‌ « در 9 ماهه گذشته تراز تجاری ناشی از صادرات غیرنفتی مثبت هست»
?موشکاف: هاهاهاها. اینو دیگه کجای دلم بذارم؟ هاهاها. این همون شیخ فریه که هفتة پیش تو مجلس نظام آه و ناله می کرد و مقر اومد که دولت گرون فروشه. هاهاهاها. دید سوتی داده، رفت تو خط دروغ درمانی. هاهاهاها. تی وی ریش هم بهش آب و تاب داد. هاهاهاها.
«آماری رئیس بانک مرکزی اعلام کرد که این آمار هم امیدوارکننده بود و نشان می‌دهد که التهاب قیمت‌ها درحال کنترل است. شاخص قیمت‌های تولیدی در سطح عمده‌فروشی بر این اساس در ماه آذر نسبت به ماه آبان 4.5 درصد ما کاهش داریم و این پیشخوان اعلام اقتصاد ماه‌های آینده است و این نشان می‌دهد مسیری که دولت و ستاد اقتصادی دولت انتخاب کرده ، مسیری درست و امیدوارکننده است».
?موشکاف: هاهاهاها. اگه میشد از دروغ برق گرفت شیخ فری یه تنه یه نیروگاه بود. هاهاهاهاها. حل بحران آبش دیگه نور علی نوره. هاهاهاها. گفته آب خزر و عمان رو شیرین کنیم لوله کشی کنیم واسه کل کشور. هاهاهاها. من موندم چنین راه حلی، تنهایی به ذهنش زده یا موقع دود گرفتن کنار منقل عظما؟ هاهاهاهاها. اما امان از واقعیت. هاهاهاها.
فردین فرمند، مجلس ارتجاع 12 دی 97
فرمند: من جلسه غیر علنی میخواهم که درباره بودجه 98 ما الان وقتی که تلف میکنیم آمریکا داره خوشحال میشه چرا؟ چون میگه گول من را خوردند با یک میلیون بشکه می بندید یعنی چی؟ مگه به شما اجازه میدهند نفت بفروشید؟ بابا نمیخواهم حرفها را باز کنم از شما خواهش میکنم ببینید ببینید آمریکا چی کار کرده الان؟ گفته که من هشت تا کشور را مستثنی کردم 500 نفر را گذاشته با این کشورها دانه دانه کار کنند تا جایگزین نفتش را پیدا کنه بعد نفت ما را قطع کند میشه صفر بودجه را با یک میلیون بشکه نمیشه بست [ با فریاد ] جلسه را غیر علنی کنید ما هم صحبت کنیم
?موشکاف: هاهاهاها. اما ملاحظه فرمودین؟ اینم از تراز مثبت شیخ فری. هاهاهاها. حالا این وضعیت وخیم اقتصادی نظامو بذارین کنار اعتراضات دانشجویان و کشاورزان اصفهان و کارگرای اهواز و خدا زیادش کنه، این همه اعتراضات تو کشور. هاهاهاها. عظما از دیدن چنین چیزی وحشت کرده، چه برسه به اینا. هاهاهاها. آخه خوب میدونن بچه های قیام چه نقشه ای واسشون کشیدن. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: