موشکاف ۱۵ دی دندون اتمی عظما رو که کشیدن، حالا دارن رو دندون موشکیش کار می کنن

موشکاف ۱۵ دی
?موشکاف: سلام! چن سال پیش عظمای فلک زده، نالان و گریان گفت برجامو قبول کردیم اما اگه بنا باشه برجام موشکی و منطقه‌ای و حقوق بشر و خلاصه سریال برجامو قبول کنیم بهش میگن تنزل بی پایان. تنزلی که تا برجام ولی فقیه هم پیش میره. هاهاهاها. دندون اتمیش رو که کشیدن، حالا دارن رو دندون موشکیش کار می کنن. هاهاهاها.


سایت حکومتی عصر ایران – ۱۳ دی
پمپئو روز پنج‌شنبه در اظهاراتی در واکنش به طرح و برنامه ایران برای پرتاب3 ماهواره به فضا طی ماه‌های آینده و نیز آزمایش موشک های بالستیک، نسبت به توسعه برنامه موشکی و فضایی ایران هشدار داد.
پمپئو گفت:" ایالات متحده کنار نخواهد کشید تا نظاره‌گر سیاست‌های مخرب ایران باشد که ثبات و امنیت جهانی را به خطر می‌اندازد."
وزیر خارجه آمریکا افزود:" به رژیم ایران توصیه می‌کنیم تا در این پرتاب‌های فضایی تحریک‌آمیز تجدیدنظر کند و تمامی فعالیت‌های مرتبط با موشک‌های بالستیک را در راستای جلوگیری از انزوای دیپلماتیک و اقتصادی بیشتر متوقف کند."


?موشکاف: هاهاهاها. عظما! بازم دلت موشک بازی میخواد یا همین کافیه؟ هاهاهاهاها. بعله. موشک بازی عظما واسه روحیه دادن به بسیجی ها و پاسدارای وارفتة نظامه که این روزا تو ریزش باهم کورس گذاشتن. هاهاهاها. اما یارو ظریف یه توئیت کرد که لال از دنیا نره. هاهاهاها.
خبرگزاری حکومتی فارس ۱۳ دی
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد جواد ظریف»، وزیر خارجه ایران در توئیتر به ادعاهای دولت آمریکا درباره آزمایش‌های موشکی و برنامه فضایی ایران واکنش نشان داد.
ظریف در توئیتر نوشت: «پرتاب ماهواره‌بر توسط ایران - و آزمایش‌های موشکی- نقض قطعنامه ۲۲۳۱ نیستند. آمریکا مرتکب نقض فاحش همین قطعنامه شده و بنابراین، در جایگاهی نیست که کسی را درباره آن موعظه کند. جهت یادآوری به آمریکا:۱- قطعنامه ۱۹۲۹ مرده است. ۲- تهدید، تهدید تولید می‌کند و نزاکت، نزاکت می‌آورد.»
?موشکاف: هاهاهاها. یارو یه سیلی آبدار خورده بود و ستاره‌ها دور سرش می چرخیدن، واسه خالی نبودن عریضه گفت مگه باهات شوخی دارم؟ طرف جواب داد: شوخی نبود خیلی هم جدی بود. یارو که یه ریزه حالش جا اومده بود گفت خب اگه جدی بود حله. هاهاهاهاها. حالا داستان این یارو ظریفه هاهاهاها. به این میگن امید درمانی! هاهاهاها.
?موشکاف: اینم اضافه کنم که پمپئو گفته آلمان و فرانسه و بریتانیا هم کنار آمریکا هستن و میگن این موشک بازیای نظام مغایر با قطعنامة ۲۲۳۱ شورای امنیته. حالا عظما باید سبک سنگین کنه که چیکار میخواد بکنه، موشک بازی و ضرب شست جامة بین المللی یا بی خیال موشک بشه و بره تو خط تنزل بی پایان. هاهاهاها. اما تضمین میدم که هر کدومو هم انتخاب کنه قیام آفرینان و کانونهاش شورشی ول کنش نیستن. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: