موشکاف ۱۶ دی عظما وقتی میخواد پاچه بگیره و پارس کنه، آملی لاریجانی میفرسته جلو

موشکاف ۱۶ دی
?موشکاف: سلام! وقتی یارو شاهرودی سقط شد، عظما یه راس از این لاریجانیارو ورداشت گذاشت جاش. همین یارو آملی لاریجانی، سردژخیم قضائیة نظام که حالا شده رئیس تشخیص مصلحت. هاهاهاها. این، از اون سگای قلاده دار عظماس، یعنی عظما وقتی میخواد پاچه بگیره و پارس کنه، اینو میفرسته جلو. حالا ببینین تو اولین روز کارش چی شده؟ هاهاهاها.
پاسدار محسن رضایی – دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام
محسن رضایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
«جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی امروز برگزار شد.
موضوع جلسه، مغایرت‌های لایحه مبارزه با پولشویی (مصوب مجلس) با سیاست‌های کلی نظام بود.
دولت و قوه قضاییه، لایحه اصلاحیه قانون قبلی را تهیه و به مجلس فرستاده بودند. هیات عالی نظارت هم قبلا مغایرت‌های این لایحه با سیاست‌های کلی را برشمرده و به شورای نگهبان فرستاده بود.
شورای نگهبان آن ایرادات را به دلیل مغایرت با اصل 110 قانون اساسی به مجلس ابلاغ کرد.
سرانجام، موضوع به مجمع تشخیص مصلحت بازگشت و مجمع هم با رعایت مصلحت،‌ مغایرت‌ها را تشخیص داده، مصوبه مجلس اصلاح شد.»
?موشکاف: هاهاهاها. دیدین؟‌ بعد از اینهمه پیچ و خم بالاخره دست آموز عظما تو همون اولین جلسه موضوع مورد دعوا رو تصویب کرد. هاهاهاها. آخه عظما سفارش کرده بود. اون فلک زده بیشتر از هر کس خفگی نظامو حس می‌کنه. به سازی که اروپایی براش می زنن و می گن این ساز و کاره، دل بسته، با این که می بینه نظامو سرکار گذاشتن. هاهاهاها. بعله فک نکنم از اروپایی که من می‌بینم واسه نظام آبی گرم شه. هاهاهاها.


حشمت الله فلاحت پیشه عضو مجلس ارتجاع - ۱۵ دی
حشمت‌الله فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس ... با بیان اینکه توافق مالی بین ایران و اتحادیه اروپا "spv" در زمینه اقتصادی ابتکار راهبردی نیست، ادامه داد: این توافق می‌تواند از لحاظ سیاسی، راهبردی بین دو طرف باشد، اروپایی‌ها از آمریکا می‌ترسند و نمی‌توانند سازوکار اقتصادی با ایران تعریف کنند، اما از لحاظ سیاسی، عزم لازم را دارند و ایران هم می‌تواند از این ظرفیت برای ارتباط با کشورهای مختلف دنیا استفاده کند تا مانع از ایجاد محاصره علیه کشورمان شود.
?موشکاف: هاهاهاها. یعنی یارو میگه این اروپایی ها صنارم کف دست نظام نمیذارن. فقط جاست فرند. هاهاها (Just friend این یک اصطلاح است) این روزنامه هه هست، وطن امروز، اونم یه مقاله زده نوشته «فقط دوستیم» هاهاهاها. نوشته صنعت 30 میلیارد دلاری هسته‌ای رو دادیم رفت که فقط با اروپا رابطة سیاسی داشته باشیم؟ هاهاهاها.


تلویزیون شبکه فارس ـ نمایش جمعة شیراز 14دی 97
ابوفاضل رضوی اردکانی-خطبه های شیراز


درسته یک جنگ اقتصادی علیه ما شروع شده درسته راه بانکها با معاملات دنیا را بسته اند درسته اروپا دروغ گفت توی برجام گفت من یک کانالی باز میکنم که شما بتوانید معاملات تون انجام بدهید دلارهای نفتی تون برگرده ولی تا الان عمل نکردند خیلی هم وزارت خارجه سعی کرد تلاش کرد چند بار هم رئیس جمهور هم وزیر خارجه تهدید کرد اگر اروپا در قضیه برجام به تعهداتش عمل نکند ایران تصمیمات مهمی خواهد گرفت خب بگیرید دیگه عمل نکردند عمل نکردند اینها اینها حتی آن کانالی که بنا بود یک مقداری گشایش باشه برای باز کردن حسابهای معاملاتی را همان را هم قبول نکردند...
?موشکاف: هاهاهاها. بعله. یارو کشیده به اعصابش. بنا بود گشایش باشه اما بناش فرو ریخت. هاهاهاها. بعله. عظمای فلک زده واسه رهایی از بدبختیاش دخیل بسته به امامزاده اروپا. به نظرتون شفا پیدا می کنه یا کور میشه؟ هاهاهاها. درست نقطه مقابل عظما که چشش به این و اونه، ما براندازا چشممون به خودمونه. کس نخارد پشت ما جز ناخن انگشت ما. بچه‌های قیام! کانونای شورشی! درسته؟ هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: