موشکاف ۱۷ دی عظما میخواد واسه خودش یه قانونگذاری مستقل ایجاد کنه

موشکاف ۱۷ دی
?موشکاف: سلام! یارو آملی لاریجانی تو جلسة معارفه اش واسه ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام روضة وحدت خوند. اما امان از واقعیت. ها هاهاها. آخه این چه وحدتیه که تو همین جلسه، شیخ فری که اعضای همین مجمع هستن محل سگ به این یارو لاریجانی نذاشت و نیومد. هاهاهاهاها.
تلویزیون رژیم ۱۵ دی
معارفه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

گوینده: وحدت، مهمترین فراز در سخنان آیت‌الله آملی لاریجانی:
آملی: : دشمن باید احساس کندکه در نظام ج.ا. همه دست در دست هم در مسیر حل مشگلات مردم هستند و در مسیری که مقام رهبر معظم رهبری ترسیم کردند، همه یکصدا عمل می کنند» .
?موشکاف: هاهاهاها. لاریجانی همون اول کاری لایحة اصلاح قانون مبارزه با پولشویی رو تصویب کرد. یارو مصباحی‌مقدم یکی از اونایی که سرش تو آخور همین مجمعه گفته لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی بطور نهایی تأیید شد که هیچ! بررسی لایحه الحاق نظام به کنوانسیون پالرمو هم تو راهه. هاهاهاها. ناز شست دلواپسای نظام. هاهاهاها.
زیرنویس: عبدالله ناصری از مهره‌های باند اصلاح طلب
«اکنون در راس نظام به این نتیجه رسیدند که با این لوایح موافقت شود چون چاره‌ای هم ندارند لذا این موضوع نه به دست مجمع بود و نه رییس‌جمهور و نه مجلس بلکه حاکمیت این لوایح را پذیرفت»‌«پیش‌بینی من این است که به زودی CFT توسط حاکمیت پذیرفته شود و مجمع آن را اعلام کند‌. اگر شورای نگهبان همان ابتدا این لوایح را می‌پذیرفت طبیعتا مجمع تشخیص مصلحت نهادی غیرکارا محسوب می‌شد»‌.
?موشکاف: هاهاهاها. حاکمیت اسم مستعار عظماس. بعله، عظما باید جام زهر بره بالا! اونم پی در پی! پی در پی! هاهاهاها. یارو نعمت احمدی که بهش میگن حقوقدان هم گفته باقی لوایح هم تصویب میشه آخه ما خودزنی نمی کنیم. هاهاهاهاها. جالب اینه که دلواپسا به امضا کردن این لوایح میگن خود زنی یا خودکشی از ترس مرگ. هاهاهاها. یارو یه چیزای دیگه هم گفته. هاهاهاها.
روزنامة حکومتی جهان صنعت- ۱۶ دی
اما در عین حال وی (نعمت احمدی) ابراز نگرانی کرد که اگر مجمع آن‌گونه که آقای مصباحی‌مقدم اعلام کرده که با اصلاحاتی‌ این لایحه را تصویب کرده‌ این سوال پیش می‌آید که مجمع در چه جایگاهی می‌نشیند؟... قانونگذار به مجمع تشخیص مصلحت‌ این اجازه را نداده که تغییراتی را در متن دهد‌. اگر مجمع تغییراتی را در متن داده و طبق گفته مصباحی‌مقدم با اصلاحاتی تصویب شده ‌این خلاف قانون اساسی است‌. با وجود‌ اینکه تصویب یکی از لوایح FATF خبر خوشی است ولی اگر‌ این تصویب با اما و اگر و با اصلاحاتی همراه باشد نگران‌کننده است»‌.
?موشکاف: هاهاهاها. بعله. عظما میخواد واسه خودش یه قانونگذاری مستقل ایجاد کنه و حتی این مجلسیای نظامو دو در کنه. هاهاهاها. مطهری نایب رئیس مجلس وحوش هم بخاطر همین حرص میزد. هاهاهاها. القصه! عظما میخواد این بحرانو رد کنه از بندة موشکاف بشنوین که بحرانای بزرگتری سر راهشه. هاهاهاها. از همین مجلسیا که گفتم گرفته تا دلواپسا و پاسدارا که فعلا لالمونی گرفتن، اما منافعشون در خطره و چند صباح دیگه جیغشون میره هوا. هاهاهاها. اما بالاخره چه کنه بدبخت؟ چاره ای نداره. هاهاها. عزت زیاد، خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: