موشکاف ۲۱ دی- نمیدونم پریشان‌گویی‌های یارو عظما رو شنیدین یا نه؟

موشکاف ۲۱ دی
?موشکاف: سلام! نمیدونم پریشان‌گویی‌های یارو عظما رو شنیدین یا نه؟‌ این فلک زدة بدبخت، یه سری رو از قم آورده بود واسشون وراجی کنه. هاهاهاها. آش شله قلم کاری بود واسه خودش. یه جا می نالید از وضع اقتصادی و جیب خالی نظام، یه جا اولدوروم بولدوروم، یه جا مقر میومد به وضع پتال نظام، از همه جالب تر وضعیت وخیم عظما تو خود قم بود. هاهاهاها.
خامنه ای ۱۹- دی
-دیدار هزاران نفر از مردم قم با خامنه ای-کامل
« انگیزه‌هایی وجود دارد برای اینکه فضای انقلابی قم را تغییر بدهند و روحیه‌ی انقلابی قم و روحیه‌ی دینی قم را کمرنگ کنند؛ انگیزه‌هایی وجود دارد. از کید دشمن در همه‌ی جنبه‌ها و جوانب نباید غافل شد: از جنبه‌ی اقتصادی که کید و مکر و دشمنی میکند، نباید از کید و مکر و دشمنی او در جنبه‌ی فرهنگی غافل شد؛ مشغولند، انگیزه‌هایی دارند، عواملی را میفرستند؛ باید به این توجّه کرد. بزرگان قم، جوانان قم باید نگذارند تا دستهای خائن، قم را از مرکزیّت انقلاب، از کانون انقلاب ‌بودن بیرون بیاورند و این معانی را در آن کمرنگ کنند».0414
?موشکاف: هاهاهاها. عظما رو دیگه تو خود قم هم تحویل نمی‌گیرن. هاهاهاها. آخه طلسم ولایت شکسته، زمزمه که چه عرض کنم، خیلی علنی میزنن تو سر این مفلوک. هاهاهاها. حالا قم و حوزه اش، بجای اینکه لنگر و تکیه گاه ولایت باشه، شد یکی از مراکز ترس و لرزش. هاهاهاها. حالا گاف عظما رو داشته باشین که فرق بین کریسمس یعنی میلاد مسیح رو با آغاز سال نوی میلادی نمیدونه. هاهاهاها.


همین چندی پیش در همین نزدیکی، یکی از دولتمردان آمریکایی(۳) در جمع یک مشت اوباش و تروریست گفت امیدوار است یا آرزو دارد که جشن کریسمس ۲۰۱۹ را در تهران بگیرد؛ جشن کریسمس ۲۰۱۹ همین چند روز پیش بود. این همان قدرت محاسباتی است، اینها همان آدمها‌یند. محاسبات آنها اقتضا میکند که یک چنین امیدی داشته باشند؛
?موشکاف: هاهاهاها. آخه بی سواد! تا کریسمس سال ۲۰۱۹ یه سال مونده. کریسمس ۲۵ دسامبره. هاهاهاها. بخاطر همینه بهش میگن روضه خون بی سواد دیگه. فرق بین کریسمسو با سال نوی میلادی نمیدونه بدبخت. هاهاهاها. حالا این تیکه از حرفشو داشته باشین. هاهاهاها.


«به مسئله‌ی معیشت مردم یک اهتمام ویژه مصروف کنند؛ امروز مهم‌ترین کار و اولویّت این است، چون دشمن روی این متمرکز است؛ معیشت طبقات ضعیف. مشکلاتی که برای طبقات ضعیف در امر معیشت پیش می‌آید، جزو اساسی‌ترین کارها است برای مسئولان کشور، مسئولان دولتی، عمدتاً مسئولان دولتی؛ این مهم‌ترین کارها است».
?موشکاف: هاهاهاها. عظما هم رفته تو خط گفتار درمانی. هاهاهاها. اما نتیجه اش اینه که فقط ترس و لرزش از لشکر گرسنگان و بیکارارو نشون میده. همونایی که الان به قیام آفرینا و کانون‌های شورشی تبدیل شدن. هاهاهاها. همونایی که میخوان برای همیشه نسخة عظما رو بپیچن. هاهاهاها. بعله. ایشالا به زودی. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: