موشکاف ۲۲ دی- یارو شیخ فری بند ناف اقتصادشو بسته به اروپا

موشکاف ۲۲ دی
?موشکاف: سلام! یارو شیخ فری بند ناف اقتصادشو بسته به اروپا و مثل برجامش میگه همه چی تو رابطه با اروپا حل میشه. بخاطر همین عجله داشت لایحه‌های اف ای تی اف سریع تصویب شه. هاهاهاها. در عین حال می‌خواست به همراه عظما و به صورت بی دنده و ترمز سیاست‌های تروریستیش رو پیش ببره. هاهاهاها که مچ تروریستاشو گرفتن. هاهاهاها. نتیجه؟ حالا تحریم شدن، تحریم! هاهاهاهاها. بیچاره ها چی فکر می‌کردن، چی شد! هاهاهاها.
واکنش قاسمی به تحریمهای اروپاعلیه ایران-سازمان
تلویزیون رژیم ۱۹ دی
ایران بطور مقتضی و متقابل به تحریم های اتحادیه اروپا پاسخ خواهد داد سخنگوی وزارت خارجه با تاکید بر این مطلب افزود تصمیم غیر منطقی و تعجب برانگیز اتحادیه اروپا علیه (نامفهموم) ایرانی نشانة بی صداقتی کشورهای اروپایی در مبارزه با تروریسم است. قاسمی تصریح کرد اتحادیه اروپا از گروه های جنایتکاری همچون منافقین و الاهوازیه حمایت می کند. اما ایران را که پرچمدار مبارزه با تروریسم بوده محکوم می کند. اتحادیه اروپا دو شهروند و وزارت اطلاعات ایران را به بهانه های واهی در فهرست تحریم های خود قرار داد. اکنون این فهرست متشکل از ۳۶ شخصیت حقیقی و حقوقی است.
?موشکاف: هاهاها. مچ یارو دیپلومات تروریستشونو حین عملیات گرفتن و خرکشش کردن انداختنش زندان، بعد یارو قاسمی میگه بهانه‌های واهی. هاهاهاها. اما جالبه که از رو نمیرن. هاهاهاها. تازه میگه بطور مقتضی و متقابل جواب میدن. هاهاها. نکنه نظام ولایت هم میخواد اتحادیه اروپا رو بذاره تو لیست تروریستی؟ هاهاهاها. حالا ببینین جز نظام چطوری دراومده.
کیهان خامنه‌ای - 20دی
« برخی کشورهای اروپایی سالهاست به پایگاه و پناهگاهی برای گروهک‌های تروریستی و تجزیه‌طلب تبدیل شده‌اند و عملاً به این گروهک‌ها سرویس‌های متنوعی ارائه می‌کنند. به عنوان نمونه، فرانسه اکنون میزبان (مجاهدین) است که 17 هزار ایرانی را به خاک و خون کشیده است».
?موشکاف: هاهاهاها. اینقده حرص نزن! هاهاهاهاها. سوزش نظام ولایت از اونجا بیشتر شد که آمریکا هم از این کار اروپاییا حمایت کرد. هاهاهاها. پومپئو هم تو قاهره گفت «تردید» و «سکوت» آمریکا واسه سال ۸۸ بود. اون زمان دیگه گذشت. هاهاهاهاها.
روزنامة حکومتی ابتکار – 20 دی
تابستان امسال چند شهروند ایرانی از جمله یک دیپلمات به اتهام تلاش برای بمبگذاری در همایش سالانه سازمان منافقین در سه کشور فرانسه، بلژیک و آلمان بازداشت شدند. «تمامی این وقایع در حالی رقم خورد که اتهام بمبگذاری در همایش منافقین همزمان شد با سفر حسن روحانی رییس جمهوری ایران به اتریش و سوییس».
?موشکاف: هاهاهاها. بعله. شیخ فری رفته بود کارچاق کنی واسه سازو کار مالی اروپا. هاهاهاهاها. اما به نظر میرسه که این ساز و کار دیگه مالیده اس. حالا تحریم اومده جاش. هاهاهاها. بعله. نظام ولایت میخواست تو گردهمایی مجاهدین بمب بذاره که نتونست اما بمب خبری و ترکشای این تروریسم عظما، حالا دامن نظامشو گرفته. بازم تحریم شدن. تحریم. هاهاهاها. ایشالا مبارکه. ناز شست قیام آفرینا و براندازا. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: