موشکاف ۱۰بهمن - امروز میخوام بحث SPV رو واستون موشکافی کنم

موشکاف ۱۰بهمن
?موشکاف: سلام! به به! دوستان موشکاف و موشکافی! خوش اومدین! برنامة خودتونه. صفا آوردین. امروز میخوام بحث SPV رو واستون موشکافی کنم. همون ساز و کار مالی اروپا. البته معلوم نیست چرا بهش میگن ساز و کار، آخه نه سازش کوکه و نه اصلا وجود داره که بخواد کار کنه. هاهارواهاها. شاید ساز زدن و سر کار گذاشتن باشه هاهاهاها. بعله خب چرا هی میندازنش عقب. هاهاهاهاتلویزیون رژیم ۹ بهمن


معاون سیاسی وزارت امور خارجه در دیدار با وزیر امور خارجه اتریش گفت سیاست های مخرب رژیم صهیونیستی عامل بی ثباتی در منطقه است.
در دیدار عباس عراقچی و «کارین کنایسل» دو طرف در باره آخرین و ضعیت اس تی پی و تلاش کشورهای اروپایی برای حفظ برجام و نیز تحولات منطقه خاورمیانه رایزنی کردند.
معاون سیاسی وزارت خارجه بر اجرایی شدن فوری سازوکار مالی اتحادیه اروپا با ایران و منتفع شدن ایران از همکاری اقتصادی تاکید کرد .
عراقچی : البته بیش از هشت ماه است که اروپاییها قرار است اینکار را انجام بدهند و هشت ماه ما می‌فهمیم که اینکار مشکلات فنی و حقوقی زیادی دارد می فهمیم که آمریکا تهدید کرده که هرکسی با اس پی وی با این مکانیزم مالی اروپا کار بکند را تحریم خواهد کرد و می‌فهمیم که با ید به شکلی این طراحی بشه که به دور از فشارها و تحریمهای آمریکا باشد هر کمپانی و هر شرکتی که با این کار می‌کند مورد تحریم واقع نشود اما به هرحال هشت ماه هم زمان زیادی است ، برای اینکه تشکیل یک همچنین مکانیزمی این از موضوعات بحث ما بود. همه کشورهای اروپایی امیداور هستند که این مکانیزم زودتر شکل بگیرد سه کشور اروپایی ٰانگلیس فرانسه و آلمان که عضو برجام هستند بانی و سهامدار باصطلاح این مکانیزم هستند و ظرف یکی دو روز اینده قرا ر است که اعلام بشه مگر اینکه به هر حال کسانیکه نمی‌خواهند این رابطه شکل بگیرد بتوانند موفق بشوند .
?موشکاف: هاهاهاها. یعنی هشت ماهه دارن سماق می مکن. هاهاهاها. به قول معروف شتر در خواب بیند پنبه دانه، هاهاهاها. آخه مگه اروپا تجارتش با آمریکا رو ول میکنه و میاد نظام ولایت فقیه رو می چسبه؟! هاهاهاها.
کمال خرازی – تلویزیون رژیم -
«کشورها به خصوص اروپایی‌ها طبعاً از منافع خود دفاع می‌کنند و ما نباید انتظار داشته باشیم که از منافع ما دفاع کنند.
وی افزود: اگر اروپایی‌ها در برجام مانده‌اند و مخالف خروج آمریکا از آن هستند در چارچوب منافع خودشان است نه اینکه بخواهند برای تأمین منافع ما خود را با آمریکایی‌ها درگیر کنند و این اشتباه نباید در ذهن ما ایجاد شود.
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: مشابهت برجام امروز با مذاکرات و توافقات آن دوره نیز در همین قضیه است که در صحنه مذاکرات قول‌هایی داده می‌شود اما ممکن است به آن عمل نشود». 056
?موشکاف: هاهاهاها. بعله، داستان، داستان منافعه. این روزا گربه هم محض رضای خدا موش نمیگیره. هاهاهاها. تازه وزیر خارجة آلمان هم بعد این همه برو و بیا و ۴بار عقب انداختن SPV گفته از معاملاتی حمایت میکنن که از طرف آمریکا تحریم نباشه. هاهاهاها. خلاصه اش میشه نفت در برابر غذا. هاهاها. حالا معلوم نیست پس اس پی وی واسه چی شونه؟ هاهاهاها.
روزنامه حکومتی وطن امروز- 9بهمن
‌ «تحریم نقد در مقابل سازوکار نسیه!» « درست در مقابل این «سازوکار نسیه»، ما شاهد اعمال «تحریم‌‌های ضدایرانی دقیق» از سوی بازیگران اروپایی هستیم! تحریم شرکت هواپیمایی ماهان از سوی آلمان و امکان تعمیم این تحریم ظالمانه به دیگر کشورهای اروپایی، یکی از این موارد محسوب می‌شود. از سوی دیگر، «ژان ایو لودریان» وزیر خارجه فرانسه در تازه‌‌‌‌‌ترین بیانیه خود، اعلام کرد در صورت (محدود نشدن) توان موشکی ایران و به عبارت بهتر، عدم توقف آزمایش موشک‌‌های بالستیک از سوی کشورمان، «تحریم‌های سختی» علیه جمهوری اسلامی ایران در راه است! به عبارت بهتر، در مقابل «سازوکار نامشخص» مقامات اروپایی برای حفظ توافق هسته‌‌‌ای، شاهد اعمال تحریم‌‌‌هایی کاملا صریح و مشخص علیه کشورمان هستیم!»
?موشکاف: هاهاهاها. واسه نظام هم همین تحریم نقد به از ساز و کار نسیه. هاهاهاها. بعله، اروپاییا به خیال خودشون میخوان با برجام نظامو مهار کنن اما بالاخره نظام هم باید امتیاز بده و کوتاه بیاد، مثلا موشکی، یا تروریسمش تو منطقه. هاهاهاها. تازه در این صورته که شاید، شاید، شاید اروپا بتونه از آمریکا امتیاز بگیره و ساز و کار مالی رو راه بندازه. اما همین کوتاه اومدنا میشه همون تنزل بی پایان» عظما. هاهاها. تهش میرسه به عبا و عمامة ولی فقیه. هاهاهاها. ناز شست قبام آفرینا و کانونهای شورشی. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: