موشکاف۱۳ بهمن - یارو شیخ فری و ظریف میخواستن با امیددرمانی، دردهای بی درمون نظامو درمان کنن

موشکاف ۱۳ بهمن
?موشکاف: سلام! بعد از کلی تقلا و التماس درخواست نظام ولایت، بالاخره اروپا سر اس پی وی SPV یا همون ساز و کار مالی کوهش موش زایید. اسم این موش رو هم گذاشتن اینس تکس INSTEX هاهاهاها. خلاصه ش همون نفت در برابر غذا. هاهاهاهاها.


تلویزیون رژیم 11بهمن 97
«تأسیس رسمی کانال ویژة مالی ایران و اروپا پس از ماهها تعلل اروپاییها امروز در حاشیة اجلاس وزرای خارجه اتحادیة اروپا در رومانی اعلام شد. نام این کانال مالی ابزار حمایت از مبادلات تجاری اعلام شده و قرار است یک بانکدار آلمانی هدایت آن را به عهده گیرد. دی سایت آلمان نوشت:‌ مؤثر بودن ساز و کار مالی در هاله‌یی از ابهام است. زیرا این ساز و کار مالی نمی‌تواند از شرکتهای اروپایی در مقابل تحریمهای آمریکا حفاظت کند».
?موشکاف: هاهاهاها. هنوز نیومده چاییده که. هاهاهاهاها. تاسیسش که اینقدر طول کشید، ببینین شروع به کارش چقدر طول میکشه. هاهاهاها. اونم چه کاری؟ خود نظام ولایت هم نا امیده. هاهاهاها.
بهرام قاسمی – سخنگوی وزارت خارجه رژیم – ۱۱ بهمن
پس از خروج آمریکا از برجام با وجود مواضع سیاسی اتحادیه اروپا در ارتباط با حفظ برجام و ضرورت انتفاع اقتصادی ایران از آن و اقدامات محدود این اتحادیه همچون بروز رسانی مقررات مسدود ساز، متاسفانه تاکنون نتیجه ملموس و اقدام عملی در راستای انتفاع ایران را شاهد نبوده ایم.
قاسمی اضافه کرد: اقدام اتحادیه اروپا در تاسیس سازوکار ویژه مالی بسیار دیر صورت گرفت و لازم است سه کشور و اتحادیه اروپا اطمینان حاصل نماید که این اقدام بخشی از تحریم های غیرقانونی آمریکا را جبران کند.
?موشکاف: هاهاهاها. خواب دیدی خیر باشه! فک کرده اروپاییا میخوان با آمریکا در بیفتن. هاهاهاها. رادیو بین المللی فرانسه گفت شرکتای بزرگ اروپایی که هیچ نفتی از ایران نمی خرن، این شرکتای ریزه میزه برن غذا و دارو بفروشن به نظام. هاهاهاها.
خبرگزاری حکومتی ایسنا - ۱۱ بهمن
یک سخنگوی سفارت آمریکا در برلین روز پنجشنبه اعلام کرد انتظار نمی‌رود که این ساز و کار بر تلاش‌های آمریکا برای اعمال فشار حداکثری بر تهران تأثیر بگذارد.
وی افزود: همانطور که رئیس جمهور مشخص کرده است نهادهایی که در فعالیت‌های تحت تحریم با ایران مشارکت دارند با خطر اقدامات تنبیهی سخت مواجهند که شامل قطع دسترسی آن‌ها به نظام مالی آمریکا و امکان تجارت با آمریکا یا شرکت‌های آمریکایی می‌شود.
?موشکاف: هاهاهاها. اینم از ساز و کار مالی اروپا، نظام ولایت چی فکر می کرد، چی شد؟ هاهاهاها. یعنی در یک کلام دور زدن که چه عرض کنم، نگاه چپ به تحریمام با استفاده از اینس تکس منتفیه. هاهاهاها. تازه! واسه راه افتادن همین آب باریکه هم باید سی اف تی رو تصویب کنن. هاهاهاها. بعله، قمر اقتصاد نظام در عقربه. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار

لطفا به اشتراک بگذارید: