موشکاف۱۴ بهمن- راستی کی بود میگفت میخوام کاخ سفیدو تبدیل کنیم به محل روضه خونی آخوندا؟!

موشکاف۱۴ بهمن
?موشکاف: سلام! یارو شیخ فری و ظریف میخواستن با امیددرمانی، دردهای بی درمون نظامو درمان کنن، اولش که میگفتن با برجام همه چی حل میشه، بعدش دخیل بستن به ساز و کار مالی ویژة اروپا، اما به قول روزنامه های حکومتی جفت پوچ از آب دراومد. اونی که حالا بهش میگن اینستکسINSTEX شده بنزین جنگ باندی. هاهاهاها.
علی بیگدلی کارشناس همسو با شیخ فری
« الان شرایط به گونه‌است که به عقیده برخی کارشناسان، سیاست خارجی ایران در حالتی بحرانی قرار گرفته است. حتی برخی از شرکا و کشور‌های دوست هم حاضر به خرید نفت از ایران نیستند. با وجود اینکه اروپایی‌ها تمایل بسیاری به حفظ برجام دارند، اما در برخی مسائل مانند حقق بشر و مسائل موشکی، اختلافات جدی با جمهور اسلامی دارند و حتی اخیرا مسئله تحریم‌های جدید علیه ایران را مطرح کرده اند. همین اجلاس ورشو که در اواخر بهمن ماه برگزار می‌شود،اگر بخواهیم واقع بینانه به این مسئله نگاه کنیم باید قبول کنیم که کاخ سفید تا حدودی هم در مورد اینکه مسئله ایران را تبدیل به یک موضع جهانی کند، موفق عمل کرده است».
?موشکاف: هاهاهاها. به این میگن گوشه ای از بدبختیای عظما. هاهاهاها. راستی کی بود میگفت میخوام کاخ سفیدو تبدیل کنیم به محل روضه خونی آخوندا؟! هاهاهاهاها. حالا دیگه اروپام «ساز» مخالف می زنه و نظامو سرکار گذاشته.
هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین که مهره ها و رسانه های باند عظما چی میگن.


تصویر:
مهدی محمدی مهرة تیم مذاکره کننده هسته‌یی از باند خامنه ای
. «من از INSTEX بوی مذاکرات منطقه‌یی و برجام۲ می شنوم. مبادا به اروپا امید ببندیم و شش ماه دیگر حسرت فرصتهای امروز را بخوریم».
کیهان خامنه ای – ۱۲ بهمن
کوه کانال مالی اروپا موش زائید!... نکته قابل توجه اینجاست که اروپا در اقدامی گستاخانه و طلبکارانه، همین وعده نسیه و اجرای کاریکاتوری تعهدات خود را نیز به اجرای کامل دستورات FATF از سوی ایران منوط کرده است!
حسین شریعتمداری – ۱۲ بهمن
« چرا جسد متعفن برجام را دفن نمی‌کنند تا مردم از خطر عفونی میکروب‌های برخاسته از آن نظیر FATF و CFT و SPV و پالرمو و اخیرا INSTEX در امان باشند».
?موشکاف: هاهاهاها. اون یکی میگه بوی برجام ۲ میاد. یعنی میخوان زهر موشکی و منطقه رو هم مثل اتمی بخورونن.هاهاهاها. ایشالا به مبارکی. اون یکی دنبال چال کردنه. هاهاهاها. آخه خودش پاسداره، تصویب این لوایح یعنی خط قرمز کشیدن دور پاسدارا، به ویژه سپاه قدس. هاهاهاها. اما از همة اینا گذشته، بالاخره این ساز و کار واسه عظما یه دل ای دلی میکنه یا نه؟ هاهاهاها.
احمد زید آبادی
«این نوع سازوکارها شاید دل برخی از مسئولان ایرانی را نسبت به "اختلاف بین دو سوی آتلانتیک" و "انزوای بین‌المللی آمریکا" و افسانه‌هایی از این قبیل خوش کند، اما درد جامعه‌ای 80 میلیونی که گرفتار رشد فزاینده تورم و رکود و بیکاری و گرانی ناشی از بی‌کفایتی مدیریت داخلی و تحریم‌های بی‌سابقه ایالات متحده شده است، چاره نخواهد کرد. این کشور بی‌هیچ تعارفی نیازمند تصمیم‌های استراتژیک برای برون‌رفت از این وضعیت است».
?موشکاف: هاهاهاها. دل خوش کنک. هاهاهاها. اما این تیکه اصل حرفه که عظما باید تصمیم بگیره. هاهاها. حالا چه تصمیمی؟ تصمیم استراتژیک. هاهاهاها. یا باید جام زهر موشکی و منطقه ای رو سر بکشه یا اینکه وعده اشو عمل کنه. آخه گفته بود اگه برجامو پاره کنن، عظما آتیش میزنه. اما ظاهرا کبریت گیر نیاورده. هاهاها. فندک بدم ؟‌! هاهاهاها. یا منتظر میمونی کانونای شورشی بیان سراغت و خودتم به سرنوشت عکست دچار کنن؟ هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: