موشکاف ۲۰ بهمن- این روزا تحولات ضد نظام مثل جمبو جت شده

موشکاف ۲۰ بهمن
?موشکاف: سلام! این روزا تحولات ضد نظام مثل جمبو جت شده، چنان با شتاب و سرعت میاد و میره که نگو و نپرس. هاهاهاها. هر چی به اجلاس ورشو نزدیکتر میشیم، عرصه به نظام ولایت بیشتر و بیشتر تنگ میشه. هاهاهاها.
روزنامه حکومتی ایران – ۱۷ بهمن
در روزهای آینده همزمان با چهلمین سالگرد انقلاب سال ۵۷ قرار است تعدادی از سران کشورهای جهان در کنفرانسی برای آنچه «صلح و امنیت خاورمیانه» نامیده شده در لهستان گردهم آیند. آن‌طور که مایک پمپئو، وزیر خارجه امریکا و دیگر مقامات امریکایی بیان کرده‌اند قرار است تمرکز این کنفرانس بر سیاست‌های منطقه‌ای ایران باشد. بسیاری از ناظران معتقدند که این کنفرانس می‌تواند گامی مهم در راستای تلاش‌های امریکا برای افزایش فشار بر ایران و همراه کردن هرچه بیشتر کشورهای جهان بخصوص منطقه خاورمیانه با سیاست‌های ضدایرانی دولت ترامپ باشد. دونالد ترامپ از زمان مبارزات انتخاباتی خود بر خروج از برجام تأکید می‌کرد و درنهایت دراردیبهشت ماه گذشته با خروج از توافق بین‌المللی برجام، تحریم‌های یکجانبه امریکا علیه ایران را دوباره اعمال کرد و می‌کوشد با به زانو درآوردن اقتصاد ایران، ایران را وادار کند که به خواسته‌هایش خصوصاً در مورد مسائل منطقه‌ای تن در دهد.
?موشکاف: هاهاهاهاها. حالا این فقط کنفرانس ورشو رو گفت، آش از این شور تره، ۲۸ بهمن سر رسید مهلت اف ای تی اف هم هست. هاهاهاها. عظما این یکی رو کجای دلش بذاره؟ هاهاهاها. اف ای تی اف رو نده همین آب باریکة اینس تکس رو هم از دست میده. هاهاهاها.


خبرگزاری حکومتی ایرنا – 18 بهمن
«وزیر خارجه آمریکا نشست ورشو را گفتگو درباره از بین بردن خطر در خاورمیانه اعلام کرد. پمپئو که این سخنان را در شامگاه چهارشنبه به وقت محلی در گفتگو با شبکه خبری فاکس نیوز بیان می‌کرد، افزود: «ما کشورهایی از سراسر جهان داریم تا در مورد اینکه چگونه می توانیم خطر را در خاورمیانه از بین ببریم، گفت و گو کنیم چه این خطر از ناحیه تروریسم افراطی اسلامی باشد، مشکلاتی که در یمن یا لبنان می بینید یا تهدیدی که از ناحیه (رژیم) ایران متصاعد می شود.
وزیر خارجه آمریکا اضافه کرد: هر یک از این موضوعات با طیف گسترده ای از دیدگاه ها مورد بحث قرار می گیرد و ما امیدواریم که با یک برنامه استراتژیک از آن خارج شویم و به سوی کاهش خطر برای مردم اینجا در ایالات متحده آمریکا برویم.
?موشکاف: هاهاهاها. همین خبراس که مهره‌های نظامو سردرگم کرده، یه سری میگن اف ای تی اف رو بدیم تا از مهلکه جون به در ببریم، اون باندیا میگن، نه بابا! اف ای تی افو بدیم، کل نظام میره رو ویبره. هاهاهاها. این وسط قیام آفرینا و کانونای شورشی یکسویه بر طبل براندازی میکوبن و هر دو تا باند نظامو آچمز کردن. هاهاهاها. روز به روزم فعالیتشون بیشتر میشه. هاهاهاها. چون اونان که تعیین کننده ان. چشم ورشو هم به همیناس. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: