موشکاف ۲۱ بهمن- عظما یه مشت نیروی تحت امرش رو جمع کرد که واسشون وراجی کنه.

موشکاف ۲۱ بهمن
?موشکاف: سلام! عظمای از همه جا رونده و از همه جا مونده، یه مشت نیروی تحت امرش رو جمع کرد که واسشون وراجی کنه. هاهاهاها. بندة موشکاف گفتم مانیتور کنم ببینم سدعلی وافور تو این باطلاق نظام چی چی میخواد بلغور کنه. شاید راه حلی پیدا کرده که اینا رو جمع کرده؟ هاهاهاها. اما دیدم از این خبرا نیس! بدبخت اومده بازار گرمی کنه واسه نمایش ۲۲ بهمن. هاهاهاها.
دیدار خامنه ای با فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی-کامل
زیرنویس: خامنه‌ای – 19 بهمن
«این دشمن شکن است، دشمن را مرعوب می کند. این نشان‌دهنده‌ی عزم ملّی است، عزم ملّت ایران را نشان میدهد؛ نشان‌دهنده‌ی حضورِ عمومی ملّت ایران در صحنه است. حضور ملّت در صحنه، برای دشمن شکننده است. این حضور بیست‌ودوّم بهمن نشان‌دهنده‌ی حضور عمده است؛ نشان‌دهند‌ه‌ی وحدت ملّی است»
?موشکاف: هاهاهاها. تو این وانفسایی که باندای نظام دارن همدیگه رو تیکه و پاره می کنن، یارو دلشو خوش کرده و روضة‌ وحدت میخونه. هاهاهاها. حالا خوبه اگه خودش ؟ با این اوضاعی که نظام داره کسی محل سگ هم به عظما نمیذاره، کسی پیدا نمیشه که بگه عظما! خرت به چند؟! هاهاهاها. چه برسه به وحدت! بخاطر همین مجبور رک و راست بره سر اصل مطلب. هاهاهاها.
« من اینجا یک سفارشی هم بکنم؛ گاهی در راه‌پیمایی بیست‌ودوّم بهمن دیده میشود که مثلاً ‌جنابعالی از فلان آقا خوشتان نمی‌آید، او هم آمده در راه‌پیمایی مثل شما، بنا میکنید علیه او تظاهرات کردن و شعار دادن؛ این درست نیست؛ یک اختلاف نظری است، بالاخره شما او را قبول ندارید به هر دلیلی، فلان مسئول را، فلان رئیس را، فلان آقا را شما قبول ندارید، خیلی‌خب، اشکال ندارد؛ امّا جای تسویه‌حساب، راه‌پیمایی بیست‌ودوّم بهمن نیست؛»
?موشکاف:‌ هاهاهاها. اینم از وحدت نظام، به خون هم تشنه ان. تو هر فرصتی که شده پاچة همو می گیرن. آخه دزد و چپاولگر که به هم سنخ خودش رحم نمیکنه. هاهاهاها. جالب اینه که این وسط مقر میاد به فضای انفجاری جامعه و ترس و لرزی که وجود نیروهاشو گرفته. هاهاهاها.
« ملّت ایران با همه‌ی قدرت، پشت این انقلاب و پشت این نظام ایستاده؛ خب یک جاهایی گله‌مندی هم هست، یک جاهایی ناراحتی هم هست، توقّعات هم هست». 3013
«کار دشمن دلهره‌ افکندن است. کار دشمن این است که دلهره بیندازد، بترساند، ناامید کند؛ این کار دشمن است، کار شیطان است؛
?موشکاف: هاهاهاهاه. بعله. ملت ایران پشت نظام ولایت هستن، اما اینطور که میخوان هلش بدن هر چه زودتر از پرتگاه سرنگونی سقوط کنه و سقط شه. هاهاهاهاها. نارحتی هم که چه عرض کنم، روزی ۲۰- ۳۰ تا حرکت اعتراضی که خب خیلی طبیعی هم هست. هاهاهاها. اما ببینین چقدر این بسیجی پاسدارا ریختن و ترسیدن که اینطوری از دلهره افکنی دشمن میگه. هاهاها
?موشکاف: بعله، عظما اومده بود واسه راهپیمایی ۲۲ بهمن که هر سال سوت و کور تر میشه بازارگرمی کنه. اما یه کلام هم راجع به اف ای تی اف و اجلاس ورشو و بحرانهایی که نظام توش گیر کرده صحبت نکرد. میدونین چرا؟ آخه چی بگه؟! فلک زده تو باطلاق نظام تا خرخره فرو رفته. هاهاهاها. هر چی بگه قوز بالا قوزه. هاهاهاها. آخه خودش میدونه چه بلاهایی قراره سر نظام بیاد. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: