موشکاف ۲۲بهمن- سوختگی نظام از تظاهرات هم وطنا تو پاریس به حدی بود که جیغش به هوا رفت.

موشکاف ۲۲بهمن
?موشکاف: سلام! سوختگی نظام از تظاهرات هم وطنا تو پاریس به حدی بود که جیغش به هوا رفت. هاهاهاها. اول میخواستم انعکاسات بین المللی این تظاهراتو بگم، اما دیدم اووه ه، با این همه انعکاس چیکار کنم. هاهاهاها. بخاطر همین، دو ـ سه تا از سوز و گدازای مهره های نظامو میگم که اوضاع دستتون بیاد. برو بریم. هاهاهاها.
سایت حکومتی جام نیوز – ۲۰ بهمن« سیاست یک بام و دو هوای فرانسه؛ حمایت از جلیقه زردها ممنوع اما حمایت از تروریست ها آزاد!» «اعضای (مجاهدین) بار دیگر با حمایت فرانسوی ها در پاریس دست به تظاهراتی علیه ایران زدند.
خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داده که این تظاهرات با همراهی تعدادی از شخصیت‌های سیاسی فرانسه صورت گرفته است.
ژان پیر برار عضو سابق مجلس ملی فرانسه، آلخو ویدال کوادراس نایب‌رئیس سابق پارلمان اروپا و ژان فرانسوا لوگاره شهردار منطقه یک پاریس از جمله سخنرانان این شو تبلیغاتی علیه ایران بودند.
?موشکاف: هاهاهاها. تا کور شود هر آنکه نتواند دید. هاهاهاها. فریاد هموطنامون اونقدر بلند بود که به گوش مهره های نظام هم رسید. هاهاهاها. دمشون گرم! زنده باشن که همین تلاشا به زودی به ثمر می شینه. هاهاهاها.
جواد منصوری، کارشناس سیاست خارجی -۲۰ بهمن
جواد منصوری، کارشناس سیاست خارجی درمورد تجمع مجاهدین در پاریس و حمایت این کشور از آن‌ها گفت: حمایت‌های دولت‌های فرانسه و آمریکایی از جریان‌های معارض و ضد انقلاب، از همان اولین روز‌های پیروزی انقلاب اسلامی شروع شد و تاکنون ادامه پیدا کرده است و از منظر آنان این مهمترین اهرمی که می‌تواند برای فشار و مقابله با جمهوری اسلامی استفاده شود.
این کارشناس سیاست خارجی با بیان اینکه تجمعات ۴۰ ساله مجاهدین پس از پیروزی انقلاب خاطرنشان کرد: دولت آمریکا وقتی که به بن بست کامل در مقابل با جمهوری اسلامی ایران می‌رسد، چنین تشکلی را در ورشو به راه می‌اندازد که این هم یکی از کار‌های بی سابقه آنان بود و عملا نشان نقطه ضعف کامل دولت آمریکا در مقابل ایران بود چراکه این اتفاقات دقیقا نشانه استیصال و ضعف این کشور‌ها است.
?موشکاف: هاهاهاها. ببینین چطوری مقر میاد که همونایی که تا حال صدبار نابودیشونو نظام اعلام کرد، حالا مهمترین اهرم واسه فشار به نظام هستن. هاهاهاها. البته یادش رفته که روزای قبل همپالکیاش می گفتن این مجاهدینن که آمریکا رو اهرم فشار به نظام کردن هاهاهاها. به این مهرة نظام توصیه می کنم که از ورشو زیاد نلرز، از کانونای شورشی بلرز که بغل گوشتن. تو ورشو هم به اونا و فعالیتاشون نگاه می کنن. هاهاهاها.
حسن هانی زاده – کارشناس نظام – 20 بهمن
ایران هم می‌تواند مقابل به مثل کند و از تظاهرات مخالفان سرمایه‌داری در فرانسه حمایت کند، ولی ایران پایبند به قوانین بین‌المللی است؛ بنابراین تجمعات گروهک‌های تروریستی منافقین هرچند ارزش سیاسی و عملیاتی ندارد، ولی نشان می‌دهد که فرانسه با اهداف سیاسی این گروهک‌ها را تقویت می‌کند.
?موشکاف: هاهاهاها. گربه نره دستش به گوشت نمی رسید می گفت پیف بو میده. هاهاهاها. همینا بودن میخواستن تو همین فرانسه تو گردهمایی مجاهدین بمب بذارن که دیپلومات تروریستشون دستگیر شد و هنوزم داره آب خنک میخوره، بعد دم از قوانین بین المللی میزنه هاهاهاها.
?موشکاف: بعله، ترس آخوندا از تظاهرات فرانسه بخاطر اینه که خواستة مردم یعنی سرنگونی توش انعکاس پیدا کرد. لرزشون بخاطر اینه که مجاهدین و آلترناتیو نظام اوج گرفتن و بیش از پیش جهان شدن. چشاشون از این گرد شده که دیگه مماشات تموم شده و خفگی در انتظاره! حالا فعالیت اشرفی ها و اشرف نشان ها تو خارج کشور با کانونای شورشی تو داخل گره خورده و بابای نظامو در آورده. هاهاهاها. به این میگن استراتژی هزار اشرف. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: