موشکاف ۲۳ بهمن در راهپیمای شون مجبورن شاتو ببندن که خالی بودن صحنه معلوم نشه.

موشکاف ۲۳ بهمن
?موشکاف: سلام! یه زمان واسه کشوندن بسیجیا و پاسدارا به نمایش راهپیمایی ۲۲ بهمن آش نذری میدادن و فوق فوقش ساندیس و تیتاب. هاهاهاها. اما از وقتی طلسم عظما شکسته و نشونه‌های سقوط عظما و نظام ولایت واسه همه عیان شده، دوچرخه و سیم‌کارت و شارژ مجانی هم افاقه نمی‌کنه. هاهاهاهاها. حالا مجبورن شاتو ببندن که خالی بودن صحنه معلوم نشه. هاهاهاها.
زیرنویس: آخوند روحانی - ۲۲ بهمن
سخنان روحانی درراهپیمائی چهلمین سالگرد انقلاب-
همه دنیا بداند که قدرت جمهوری اسلامی ایران امروز¬ به مراتب از روز‌های رزم و دفاع مقدس بیشتر است و نیرو‌های مسلح ما در تهیه انواع سلاح ومهمات خودکفا شده اند و اگر روزی ۵ درصد این تجهیزات ایرانی و ۹۵ درصد آن خارجی بود امروز ۸۵ درصد تجهیزات، مهمات و نیازمندی‌های ما به دست نیرو‌های توانمند خودمان درداخل کشور ساخته می‌شود.
?موشکاف:‌ هاهاهاها. بعله، عظما با اون جسم ناقصش موشک میسازه که بجای سوریه، کرمانشاهو میزنه، موشک ماهواره‌بر میسازه که البته فعلا ماهواره نمی بره، از آخرین دستاوردهای نظام موشک حججیه hojaji که تو تظاهرات ۲۲ بهمن رونمایی کردن. هاهاهاهاها. ملاحظه بفرمایین. (نمایش عکس) قبلنا بهش میگفتیم لوله بخاری، نمی دونستیم موشکیه واسه خودش. هاهاهاها.


سخنان روحانی درراهپیمائی چهلمین سالگرد انقلاب-
اگر جمعیت ما بیش از 2 برابر شده است حداقل باید کار و تلاش و محصول و پیشرفت ما هم نسبت به 40 سال پیش 2 برابر باشد درحالی که وقتی به آمار و ارقام نگاه می‌کنیم وضع ما بسیار بیشتراز آن چیزی است که تصور می‌شود.
?موشکاف: هاهاهاها. واقعا تا حالا اینقدر قانع نشده بودم. هاهاهاها. دو برابر شدن جمعیت رو هم میذاره به حساب نظام. هاهاهاها. به این میگن حرفای در پیتی. از قدیم گفتن چون قافیه تنگ آید، شاعر به جفنگ آید. هاهاها. حالا هم شیخ فری فلک زده حرفی واسه گفتن نداره، این چیزا رو بلغور می کنه. هاهاهاها.


سخنان روحانی درراهپیمائی چهلمین سالگرد انقلاب-
مشکلاتی مردم ما خواهند داشت اما با کمک هم این مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت زیرا وضع آمریکا به مراتب بدتر از آن چیزی است که خودشان فکر می‌کردند و وضع منطقه ما بسیار بهتر از آن چیزی است که آنها فکر می‌کردند.
?موشکاف: هاهاهاها. بیچاره از اینکه نظام ولایت چهل ساله شده چه خوشحاله. هاهاهاها. وایسا دو روز دیگه حالتو می‌پرسم. ببینم با ورشو چیکار میکنی. هاهاهاها. با انقضای مهلت اف ای تی اف چیکار می کنی هاهاهاها. مهمتر از اونا، با قیام آفرینا و کانونای شورشی چیکار میکنی. هاهاهاها. خبرایی تو راهه. فعلا خدانگهدار

لطفا به اشتراک بگذارید: