موشکاف ۲۴ بهمن - عظمای فلک زده گفت آی بسیجیای گیج و ویج! حواستون باشه! اوضاع خیطه!

موشکاف ۲۴ بهمن
?موشکاف: سلام! عظمای فلک زده یه دو سه روز قبل نمایش ۲۲ بهمن نظام اومد گفت آی بسیجیای گیج و ویج! آی ماست دارای نظام! حواستون باشه! اوضاع خیطه! وضع نظام داغونه! تو این ۲۲ بهمنی، آبروداری کنین و تو سر و کلة‌هم نزنین! ساندیس و تیتابتونو بخورین و اینترنت مجانی تونو بگیرین. اونجا جای تسویه حساب نیستا! هاهاهاها. اما کو گوش شنوا؟!


‌ روزنامة ایران ارگان دولت روحانی 23بهمن
«عده‌ای اندکی در پلاکاردی عنوان کردند: «ای آن‌که تو عامل گرانی/ تا عید خدا کند نمانی.» اما از جمله شعارهای تفرقه‌افکنانه این جماعت تندرو در قم که به صورت دست‌نوشته روی پلاکاردها دیده می‌شد این بود که با کنایه به تکیه کلام رئیس‌جمهور - علی برکت‌‏الله -نوشتند: «مردم در مسیر انقلابند، ماشاالله آقایان به فکر بخور بخورند، علی برکت‎الله»؛ همچنین در یک دست نوشته دیگر با کنایه به علی لاریجانی رئیس و نماینده قم در مجلس و لغو سخنرانی او در شهر کرج نوشته شده بود: «کرجی‌ها شاخ شکستند/ دهان فتنه بستند».
?موشکاف: هاهاهاها. علی برکت الله! هاهاهاها. ملاحظه می فرمایین که بسیجیای گیج و ویج چقدر گوش به فرمان عظما هستن؟! هاهاهاها. البته علت مشخصه. آخه عظما مرجع تقلید بسیجیای خارج کشوره، داخلیا تحویلش نمی گیرن. هاهاهاهاها.
روزنامة‌ حکومتی جمهوری اسلامی – ۲۳ بهمن
« امام جمعه (کرج) انگار که یک تکلیف مهم داشته باشد، میکروفن را گرفت و فرمود من فقط یک جمله به مردم می‌گویم: در آینده کلید را به دست کسی بدهید که بتواند قفل‌ها را باز کند! والسلام». گویا تضعیف دولت و انتقاد از شخص رئیس‌جمهور برای یک جریان تریبون‌دار وظیفه‌ای شرعی شده است...»
«22 بهمن فرصتی برای تسویه حساب‌های سیاسی هم شده است.‌ ای کاش مسئولین نیز در آینده پس از چهل سال، انحصارطلبی‌ها و کینه و دشمنی را کنار می‌گذاشتند ولی حیف! تجربه نشان داده چنین نخواهد شد».
?موشکاف: هاهاهاهاها. به حق چیزای ندیده و نشنیده! یعنی آخوندا و کارگزارانشون انحصار طلبی رو کنار بذارن؟ اون وقت دیگه آخوند نیستن که! هاهاهاها. دشمنی رو کنار بذارن؟ پس از چی نون بخورن؟ هاهاهاها.
‌ آخوند علی سعیدی ـ رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا- 22بهمن قم
سخنرانی اخوند سعیدی مشاور عقیدتی خامنه ای
تلویزیون رژیم ۲۲ بهمن


اول ضرورت سازی، یعنی القاء ضرورت. آقا نمی‌شود، میگن باید بریم مذاکره کنیم. ما برای چی در سوریه ماندیم، این حرفها را من دارم می بینم توی روزنامه ها از زبان یک عده ای داره زده میشود.امروز امریکا در بدترین و در ضعیف ترین وضعش بسر میبره یک شیر پیر بی یال و اشکنی درست شده امروز بریم با این بشینیم مذاکره بکنیم یا دنبال اروپا راه بیفتیم چه بشه مثلا.تا کی باید دنبال اروپا حرکت بکنیم کاسه گدایی برداریم.حالا که گفتند نفت بفروشید حق ندارید پولشو بگیرید.پولش باید توی صندوقی بیاد.ما به شماغذا بدیم و دارو بدیم همین.دومین مسئله دشمن هراسی است میگند آقا اگر ما تسلیم نشیم مذاکره نکنیم جنگ راه میافته کدوم امریکا کدوم جنگ.
?موشکاف: هاهاهاها. وحدت کلمه رو تو نظامو می بینین؟! اصلا همه شون یه حرف می زنن. حرفشون هم اینه که اون باندیا غلط می کنن. هاهاهاهاها. بعله، بعد اینکه نظام ولایت ضرب شست جوونا رو تو قیام دی ماه چشید و استمرار قیاما رو دیگه از دست رفت. هاهاهاها. حالا ببنین بعد ورشو حال و روزشون چطور میشه. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: